XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.041
Ja eigenlijk wel wil straks wel kracht gericht schema pakken moet alleen keer met iemand dat squatten/DL/bench doornemen. Vooral met squatten merk ik tijdens het trainen niets maar dag erna loop ik krom door de pijn in me onderrug.
Hou op schei uit! Onderrug-aids..:mad:
Geen bb podium ambities meer dan?
..
Na mijn wedstrijd van 6 november wil ik dat gaan doen!
Welke wedstrijd is dat?
Dus 6 november zie jij je abs voor het laatst in je leven :D
Genwoon poweliften op test-tren-hgh..:roflol:

Iron man!

Maar goed als ze zeggen dat je van powerliften groter wordt dan van bodybuilding. Dan wordt je toch ook groter van powerliften op test-tren-hgh?

Heb je ergens nog een recente foto van je shape! Ben ergens wel benieuwd!

Ja die heb ik zeker en is erg leuk(beschamend) check mijn log daar heb ik het volgens mij gister of eergister in gezet. Even hoe ik eruit zag en hoe nu :o trekken we wel even recht in de prep.

Dit topics mist de tags 'tut', 'squeeze' en 'pijn in onderrug'.

• #25.051
Ja die heb ik zeker en is erg leuk(beschamend) check mijn log daar heb ik het volgens mij gister of eergister in gezet. Even hoe ik eruit zag en hoe nu :o trekken we wel even recht in de prep.
Komt wel weer goed!:thumb:

Lekker zahir en lilliebridge fysiek enzo.
Aardige gasten zijn dat..:eek!:

Damn..

Brother from another mother..

Ja, alleen dan zijn broer die niet bang is om als een man te trainen.
Ze trennen wel ongeveer net zo hard denk..
Dit topics mist de tags 'tut', 'squeeze' en 'pijn in onderrug'.
Toegevoegd..
Zo te zien delen ze ook wel eens een spuitje
Gezelligheid kent geen tijd:roflol:

Goed bezig Marvin :o

• #25.055

formcheck..al zie ik zelf ook wel dat mijn onderrug bol is :o Tips zijn welkom..

Zowieso resetten denk..

@TheWasp @Pleurklaat @tymboo

Wel knap dat je kan deadliften met de stang een cm of 10 voor je schenen

Marvin liep helemaal niet, hij stond stil

• #25.058
Het is geen immens drama in ieder geval, maar de kritiek laat ik aan de slimme jongens over

al verdien je zweepslagen voor het dragen van handschoentjes

Een paar dingen die me meteen opvallen:

Inderdaad te ver van het halter vandaan, ik zou er dichter tegenaan geen staan. Probeer je lats "naar beneneden en naar achteren" te trekken, zodat je rug beter in positie komt en hopelijk niet meteen bol trekt. Hou dus vooral spanning op je rug wanneer je lostrekt. Verder lock je te ver door, waardoor je knieën weer gebogen zijn en je wel erg ver naar achteren gaat hangen. Een gestrekte positie van je lichaam met je schouders een ietsje naar achteren getrokken is prima, je hoeft het niet te overdrijven (je staat niet meer volledig gestrekt wanneer je te ver doorlockt).

Terug
Naar boven