- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Heb je mijn tag in mn log niet ontvangen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je mijn tag in mn log niet ontvangen?

. Het klinkt alleen wel wat saai zo
.Nee...

Blij met mijn fysiekUiteindelijk moet je doen waar je het meeste plezier van hebt en waar je voldoening uithaalt. Als het voor jou het trainen interessant genoeg blijft op dit niveau en je helemaal blij bent met je huidige fysiek, dan is er eigenlijk vrij weinig aan de hand... Het klinkt alleen wel wat saai zo
.

Ja, maar na 2-3 mnd cut ga ik echt wel weer meer vretenConstante afname in kracht lijkt me wel een marker toch?
Dus dat stadium wordt niet bereikt.Ik wel, een hoop mensen hebben nog niet de stap gemaakt dat het (kwa hypertrofie) voor hun ook wel een beetje stopt na 10 jaar, mits de spuit niet in de billetjes gaat, en daarom reageren ze zo fel.Snap ook niet steeds het commentaar op wat ik doe..
Ik weet ook wel dat het anders kan, maar tevreden zal ik toch nooit zijn. Echter zie ik wel in dat ik inderdaad na 10 jaar geen grote stappen meer ga maken, maar snap gewoon niet de drang van een ieder hier om mij aan het bulken te krijgen..
Willen jullie zo graag dat ik buffer ben dan jullie?![]()
Eens..working on my lifts!Ik wel, een hoop mensen hebben nog niet de stap gemaakt dat het (kwa hypertrofie) voor hun ook wel een beetje stopt na 10 jaar, mits de spuit niet in de billetjes gaat, en daarom reageren ze zo fel.
Kracht gains is denk ik wat anders, want zeker de techniek en coordinatie komponenten kunnen nog heel lang verbeteren, zeker in een calorie surplus als dat de spieractiviteit nooit dwarszit.
Is het al vrijdag?
Als ik @Rob G moet geloven schat ik mijn vetpercentage 5-10% te laag in en is het inderdaad tijd om te cutten..
Als ik @Rob G moet geloven schat ik mijn vetpercentage 5-10% te laag in
Dat is waar! We zijn allemaal shredded, ziek buff en hebben een lul van minimaal 20cm
OK, maar als je perse shredded wilt blijven mis je mogelijk de energie om zware lifts uit te voeren in je trainingen.

Wat is jouw belangrijkste reden om natty te blijven dan?
Dat is waar! We zijn allemaal shredded, ziek buff en hebben een lul van minimaal 20cm
Klopt..OK, maar als je perse shredded wilt blijven mis je mogelijk de energie om zware lifts uit te voeren in je trainingen.
Het is best moeilijk om het beste van twee werelden te hebben![]()

Dat is de visieuze cirkel op de achtergrond..Ik mis de natty max en de wereld is on juice gedachtengang in de training cycle.
Hmm..ben ergens bang om mentaal te veranderen, verder alle sides, kosten en het feit dat als ik eenmaal begin het eind zoek is..Wat is jouw belangrijkste reden om natty te blijven dan?
Also..So he can point his fuckin' fingers and say, "That's the bad guy."

Nomnom..
Toch ook een schimmige eer..

Klopt allemaal. Het is inderdaad maar net wat je er voor op wil offeren.Hmm..ben ergens bang om mentaal te veranderen, verder alle sides, kosten en het feit dat als ik eenmaal begin het eind zoek is..
Ken mezelf goed genoeg te weten dat het niet bij 1 kuur blijft..