MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.281
Hier ook zo... 23:00 naar bed en vanaf 0:45 alweer wakker... beetje liggen tollen en dan maar 5:00 eruit.. Daarom zal ik vast ook mijn gainz missen. :o
Ik doe niet aan nachtelijke wandelingen... maar wel aan nachtelijk eten.. wordt wakker met honger :o
Pff..ik moet me niet aanstellen ik hoor het al!

01.00 in bed 7.00 klaarwakker :o
Netjes, netjes!
t*ring jij hebt het echt erg zeg. Ik ben ook slechte slaper, kan me niet voorstellen hoe ik me zou voelen in jouw geval. Maar goed, je laat je er niet door uit het veld slaan dus dat is beter.
Het kan inderdaad altijd gekker
Het is totaal ander gevoel/intensiteit om squat te doen met bv 3-5 reps of 10-15.

Beide killing, maar op totaal andere manieren.

Daarom heb ik geen frituur :D
Klopt! Ik probeer de compounds wel enigzins op kracht te doen, dus zal niet snel 15 reppers gaan frontsquatten..word al misselijk als ik eraan denk!

Als je iedere nacht zo ruk slaapt, dan is het allicht een idee hiermee eens naar een arts te gaan? Geen rust is geen gains inderdaad..
Ik slaap niet ruk..ik slaap alleen kort. Heb zogezegd een prima functionerende bio-wekker welk afgaat wanneer de zon ongeveer op komt.

..en ja ik heb goede verduisterende gordijnen..
Dat klinkt wel erg extreem inderdaad. Zou ik geen 3 dagen volhouden.
Pff..hou opzich!
Goedzo marvin, frituur is gains

Zoals een oude weightlifting coach van het oostblok zei: fastfood is good food. We don't eat it to be healthy we eat it to be strong
:roflol: Heb toch maar even 1 mexicano eraf gelopen..
Vanaf 56 seconde

Zit ook in een hele sicke Dominator mix, weet even niet welke
:roflol:

Vroegah, toen een hardcore plaat nog gewoon door beukte ipv iedere minuut een raise your hands in the air terwijl we volgende deuntje introduceren moment. MOHIV-VIII waren vette platen. Toen ging ik als techno/metalliefhebber nog naar hardcore feesten.
Die hardcore is er nog steeds hoor ;)
Ik ben het al jaren gewend... jaartje of 15 :o

Done that been there... ook slaaponderzoeken. Niets uitgekomen. Ik moet het leren accepteren.. maar denk wel dat het de gains beinvoed.. :(

Je went eraan na een jaartje of 15. Maar ik zou een moord doen om een keer 8 uur te slapen. :o
Pff..het zit allemaal niet mee Marina! Desalniettemeer ben ik zeer benieuwd wat de begeleiding je nu gaat brengen op alle fronten!
Haha..als je daar eenmaal aan begint..

Doe maar niet... Ik heb het niet op pammetjes... alhoewel ik wel een keer illegaal aan de nitrazpam zat... Maar ook daarop sliep ik maar 4 uurtjes. Dus maar mee gekapt.
En met oxa mag je eigenlijk niet autorijden... lastig als je moet werken :rolleyes:

Maar goed.. back OT Marvinnen maar weer! :D
:roflol: Ik probeer het Marvinnen vandaag een beetje te minimaliseren vandaag! Ik hoor werkelijk de snoeppot en koektrommel naast me schreeuwen momenteel! Heb een tikkie teveel preworkout genomen dus voel me echt crappy!

Echt een crash als geen ander en iets in mijn hoofd dat denkt dat het op te lossen is met suiker..:o

Enfin..de training van vanmorgen! Ik krijg mijn onderrug maar niet goed bij de deads! Heb daartoe maar eens wat Sumo's geprobeerd..voelde eigenlijk zo slecht nog niet.
Uiteraard zou ik die dan ook eens moeten filmen, want de kans is groot dat ook die uitvoering niet best is..:sad:

FB1:
Deadlift (straps):

60kg: 10
110kg (50%): 6
140kg (60%): 6, 6

Sumo deadlift (straps):
140kg: 6, 6 (met riem)

Paused floorpress:
25kg: 10
50kg: 6
65kg: 3
75kg: 1
80kg: 6, 6, 6, 6, 6 (pittig!), 6 (moeizaam)

Flink trillerig door de pre-workout (1M.R. rood)

Volgende keer eerste twee sets 7 reps

T-bar row:
20kg: 12
40kg: 12 (TUT:fire:)
55kg: 12
65kg: 8, 7+dropset (2x)

Incline dumbel press:
24kg: 12 (warmup)
32kg: 8, 8 (top MMC), 8, 8

Volgende keer 9, 8, 9, 8

Leg extentions (1 set = 10 toe's in / 10 toe's out / 10 toe's up):
36kg: 10-10-10
43kg: 10-10-6+4 (rest-pause:fire:)
50kg: 10-10-10 (3f.:fire:)

Barbel curl:
20kg: 12 (warmup)
25kg: 8, 8, 8, 8, 8 (dikke pomp!)

Volgende keer 8, 9, 8, 9, 8 x 25kg

Single arm side raise:
5kg: 10, 10, 10, 10

Strafcardio, Helling lopen 15% @ 5.5-6.5km/uur:
20 min / 1.82km / 266kcals / HR~153

Strafcardio 2.0, Buiten snel wandelen:
70min / 6-7km / ~400-500kcals (hoe noem je strafcardio terwijl je aan het vreten bent?)
Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(best nice, ondanks dat de deads wel beter mogen en de floorpresses al wat moeizaam gaan!:sad:)

De tot nu toe geplande voeding..

Voeding zaterdag 06-08-2016, Maximaal Marvinnen:
6:15 2 koppen koffie
8:00 1 grapefruit
8:30 2 scoops 1M.R (1 rood / 1 blauw+wit) + 5g BCAA (8:1:1, Musculi)
10:45 1 scoop Amino-1
11:15 80g havermout + 35g whey iso (XXL) + 10g rozijnen + kop koffie + multivit & vit D
12:00 1 appel
13:00 130g kipfilet + klein beetje chilisaus
14:00 Tijdens extra uur strafcardio:roflol:: klein softijsje + ~200g snoep:o
16:00 30g nightprotein (XXL) + 25g whey isolaat (XXL)
18:00 Pasta salade met pesto, kipfilet, rucolla en pijnboompitten + 200g optimel Griekse yoghurt ananas kokos + 2 kleine glaasjes Bailey's *nohomo*
21:30 Grote suikerwafel met slagroom (veel kcals) + bakje roomijs karamel (225kcals)

genoeg kcals, genoeg eiwit, genoeg koolhydraat en ruim voldoende vet

Laatst bewerkt:
Crash = terug naar bed gaan :roflol:

Lekker getraind in ieder geval. Misschien toch die deads maar eens filmen dan. En anders 22 oktober eens laten checken?

• #25.283
Crash = terug naar bed gaan :roflol:

Lekker getraind in ieder geval. Misschien toch die deads maar eens filmen dan. En anders 22 oktober eens laten checken?
Haha..best een goed idee! Wil alleen eigenlijk iets productiefs doen. Mijn gf is naar de gay pride met vriendinnen, dus ik zit alleen thuis..

Te denken onkruid uit de tuin te trekken en eens mijn auto van binnen te cleanen..

De laatste twee keren heb ik mijn deads ook gefilmd en hier gelogd. Vandaag stond mijn camera niet goed, dus dat filmpje is useless om te posten..:o

Waarom ben jij niet mee naar de gay pride dan?

Haha..best een goed idee! Wil alleen eigenlijk iets productiefs doen. Mijn gf is naar de gay pride met vriendinnen, dus ik zit alleen thuis..

Te denken onkruid uit de tuin te trekken en eens mijn auto van binnen te cleanen..

De laatste twee keren heb ik mijn deads ook gefilmd en hier gelogd. Vandaag stond mijn camera niet goed, dus dat filmpje is useless om te posten..:o
Ik ben gewoon om 8:00 gaan trainen (je moet wat als je om 5:00 al op bent he... :roflol: was alleen wel lang wachten... ) en daarna weer even terug gedoken. :o hahahah
Rest van de dag ga ik wel productief zijn.. Catering spelen op verjaardag.. oftewel Marvinnen :roflol:

Auto van buiten cleanen ... lekker spelen met water in het warme weer ;)

ach.. volgende keer weer filmen toch?

Je moet die oxazepam dan gewoon max 1x per week pakken, vrijdagavond bijvoorbeeld als je zaterdag niet vroeg met je auto weg hoeft.

Je moet die oxazepam dan gewoon max 1x per week pakken, vrijdagavond bijvoorbeeld als je zaterdag niet vroeg met je auto weg hoeft.
Zaterdag ochtend is nu juist de dag dat ik lekker vroeg en op mijn gemak kan trainen. ;)
En helaas moet ik toch met de auto naar de gym.... te ver weg. :o

• #25.288
Waarom ben jij niet mee naar de gay pride dan?
Ben te aantrekkelijk..zou fungeren als lokhomo

Ik ben gewoon om 8:00 gaan trainen (je moet wat als je om 5:00 al op bent he... :roflol: was alleen wel lang wachten... ) en daarna weer even terug gedoken. :o hahahah
Rest van de dag ga ik wel productief zijn.. Catering spelen op verjaardag.. oftewel Marvinnen :roflol:

Auto van buiten cleanen ... lekker spelen met water in het warme weer ;)

ach.. volgende keer weer filmen toch?
Auto schoon :thumbs: onkruid uit de tuin :thumbs: 2 kerst kaneel koekjes gegeten :yarly: :thumbs: 8 snoepjes gegeten :o :thumbs:

:roflol:

dat kan natuurlijk ook..of na een feestje

Zaterdag ochtend is nu juist de dag dat ik lekker vroeg en op mijn gemak kan trainen. ;)
En helaas moet ik toch met de auto naar de gym.... te ver weg. :o
hmm..roeien met de riemen..

Zo kom ik nog eens vrolijk de middag door.

Met al die smileys.

Ik ben benieuwd naar de sumo's! Zelf ook wel eens geprobeerd, maar op de lange termijn voelde het op de een of andere manier toch minder lekker. Heuppijntjes en zo.

Ik doelde niet op jou, wat betreft het slapen trouwens @Skatermarvin ;)

Toch maar eens de deadlift met iemand oefenen dan

• #25.293
Zo kom ik nog eens vrolijk de middag door.

Met al die smileys.
Graag gedaan :cheer:
Haha zo heb ik het leren kennen. Niet meer tot 4 uur de volgende dag wakker liggen maar gewoon na een uurtje in slaap vallen en doorslapen, heerlijk
Verwachtte al zo iets. Gelukkig kan ik na feestjes gelukkig vaak gewoon slapen!:thumb:

Ik ben benieuwd naar de sumo's! Zelf ook wel eens geprobeerd, maar op de lange termijn voelde het op de een of andere manier toch minder lekker. Heuppijntjes en zo.

Ik doelde niet op jou, wat betreft het slapen trouwens @Skatermarvin ;)
Hmm..eens kijken wat ik ga doen met die deadlift! Vind het gewoon een moeilijke oefening..
Toch maar eens de deadlift met iemand oefenen dan
Zou ik zeker niet negatief tegenover staan!

Man, man! Ik wilde normaal doen vandaag! Maar in een vieze...hele vieze cheatflow beland:sad:

Vreeeetbuien! (zie post bovenaan)...wel lekker die suikerwafel:meal:

Morgen overigens geen tijd voor strafcardio waarschijnlijk en er staat ook nog een BBQ op de planning..

Doei abs:wave:

Melatonine wel eens geprobeerd?

• #25.295
Op zaterdagavond? Niet op stap?

• #25.297
Gewoon op stap gaan zou ik zeggen.
Dan heb je je strafcardio ook gelijk gehad namelijk :trollface:

• #25.299
  • #25.300
Alsof ik nog niet genoeg cheatvoer gegeten had..nam mijn gf dit mee uit Amsterdam gister..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven