AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

TGIF! :D

Ik vind dat we Marvin een keer moeten ontvoeren voor 10 weken, dan mag hij op strafkamp.. MET AAS :D

Soon...

13886834_835991879835656_4725664781553794025_n.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.266
Klopt allemaal. Het is inderdaad maar net wat je er voor op wil offeren.
Ik heb het er nu niet voorover..je weet natuurlijk nooit wat de toekomst brengt, maar vrees dat ik lekker naturel een beetje blijf aanklooien..:rolleyes:

Nomnom..

wait whut?
Yes!

Zo dacht ik ook toen ik gisteravond weer de frituur op het aanrecht zette..:roflol:
Ik vind dat we Marvin een keer moeten ontvoeren voor 10 weken, dan mag hij op strafkamp.. MET AAS :D
Dit is al eens eerder geopperd..:roflol: Dan is het in ieder geval niet mijn eigen schuld dat ik kuur..:o
Haha..dat zou een beste shape zijn..

Ik zie alleen maar voordelen Marv :p
:roflol: Ook hier kon ik wel een beetje op rekenen..:o
:heart:

Tja, wat zal ik zeggen...gister sloeg de 'avondtrek' weer toe bij mij en mijn gf. Eerst wat snoepjes lopen vreten, maar vervolgens kon het niet uitblijven de frituur aan te knallen..

De schade: 2 mexicano's, 1 viandel, paar frietjes en 120g pindasaus..:meal:

Enfin de training van gister! Rug zeurde nog behoorlijk, dus vrij snel een riem om gedaan en de SLDL's maar wat rustiger aan gedaan, ook met oog op de deadlifts vanmorgen.

Wordt wel pittig om die squats volgende week te verhogen. 80kg op een beetje ok set-volume vind ik al best pittig. Ik merk gewoon dat ik triples vaak vrij makkelijk wegdraai, maar wanneer het 5 of meer reps op een bepaalde intensiteit wordt vind ik het toch zwaar worden. Dat geldt ook voor de wide grip benches!

FB3:
Paused FSQ:

20kg: 8
40kg: 6 (riem om ivm rug-aids..)
60kg: 6
80kg: 5 (prima), 5, 5 (zweet me kapot!:eek!:), 5 (pittig!), 5 (oef!)

Volgende keer 5, 6, 5, 6, 5 @ 80kg proberen

MP:

25kg: 8
35kg: 6
45kg: 8, 8 (volgende keer 2x9)
50kg: 6, 6 (prima! volgende keer 3x6?)
55kg: 3, 3 (zo houden:fire:)

SLDL (straps):
60kg: 12
80kg: 12, 12, 12

Wide grip benchpress:
20kg: 10
45kg: 6
65kg: 3
75kg: 1
80kg: 5, 5, 5 (hard!), 5, 5, 5, 5, 5 (8x5x80kg:cheer:)

Volgende keer 6, 5, 6, 5, 5, 5, 5, 5 @ 80kg

Reverse grip pulldown:
50kg: 15 (warmup)
64kg: 12, 12, 10, 9 (:fire::fire:)

Standing leg curl:
16kg: 20 (warmup)
23kg: 10, 10
30kg: 6 (best nette reps!), 6 (oef!)

Seated calfraise:
40kg: 15 (warmup, maar al bijna kuitkramp..:eek!:)
55kg: 15 (top!)
65kg: 12, 12, 12, 12 (sqeeeez!:fire:)

Pushdown:

18kg: 15 (warmup)
27kg: 15 (top MMC!)
32kg: 15 (sqeez:fire:)
36kg: 15 (nice:D)
41kg: 13

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Toch wel tevreden!)

Lekker getraind en gegeten weer! :D

jij bent ook altijd weer vroeg van de partij he! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.268
Lekker getraind en gegeten weer! :D

jij bent ook altijd weer vroeg van de partij he! :)
Kwart over 6 klaarwakker vandaag! Toch weer ruim 5a5.5uur geslapen:roflol:

Daarom mis ik gains...:o Maar goed het kan altijd gekker, zag op FB dat @Jwheydoetookmee nachtelijke wandelingen aan het maken was:roflol:

Hier ook zo... 23:00 naar bed en vanaf 0:45 alweer wakker... beetje liggen tollen en dan maar 5:00 eruit.. Daarom zal ik vast ook mijn gainz missen. :o
Ik doe niet aan nachtelijke wandelingen... maar wel aan nachtelijk eten.. wordt wakker met honger :o

01.00 in bed 7.00 klaarwakker :o

Hier ook zo... 23:00 naar bed en vanaf 0:45 alweer wakker... beetje liggen tollen en dan maar 5:00 eruit.. Daarom zal ik vast ook mijn gainz missen. :o
Ik doe niet aan nachtelijke wandelingen... maar wel aan nachtelijk eten.. wordt wakker met honger :o

t*ring jij hebt het echt erg zeg. Ik ben ook slechte slaper, kan me niet voorstellen hoe ik me zou voelen in jouw geval. Maar goed, je laat je er niet door uit het veld slaan dus dat is beter.

Het is totaal ander gevoel/intensiteit om squat te doen met bv 3-5 reps of 10-15.

Beide killing, maar op totaal andere manieren.

Daarom heb ik geen frituur :D

Als je iedere nacht zo ruk slaapt, dan is het allicht een idee hiermee eens naar een arts te gaan? Geen rust is geen gains inderdaad..

Dat klinkt wel erg extreem inderdaad. Zou ik geen 3 dagen volhouden.

Goedzo marvin, frituur is gains

Zoals een oude weightlifting coach van het oostblok zei: fastfood is good food. We don't eat it to be healthy we eat it to be strong

Vanaf 56 seconde

Zit ook in een hele sicke Dominator mix, weet even niet welke

Vroegah, toen een hardcore plaat nog gewoon door beukte ipv iedere minuut een raise your hands in the air terwijl we volgende deuntje introduceren moment. MOHIV-VIII waren vette platen. Toen ging ik als techno/metalliefhebber nog naar hardcore feesten.

t*ring jij hebt het echt erg zeg. Ik ben ook slechte slaper, kan me niet voorstellen hoe ik me zou voelen in jouw geval. Maar goed, je laat je er niet door uit het veld slaan dus dat is beter.
Ik ben het al jaren gewend... jaartje of 15 :o

Als je iedere nacht zo ruk slaapt, dan is het allicht een idee hiermee eens naar een arts te gaan? Geen rust is geen gains inderdaad..
Done that been there... ook slaaponderzoeken. Niets uitgekomen. Ik moet het leren accepteren.. maar denk wel dat het de gains beinvoed.. :(

Dat klinkt wel erg extreem inderdaad. Zou ik geen 3 dagen volhouden.
Je went eraan na een jaartje of 15. Maar ik zou een moord doen om een keer 8 uur te slapen. :o

50 mg oxazepam, trust me :tanden:

Doe maar niet... Ik heb het niet op pammetjes... alhoewel ik wel een keer illegaal aan de nitrazpam zat... Maar ook daarop sliep ik maar 4 uurtjes. Dus maar mee gekapt.
En met oxa mag je eigenlijk niet autorijden... lastig als je moet werken :rolleyes:

Maar goed.. back OT Marvinnen maar weer! :D

Terug
Naar boven