Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb het er nu niet voorover..je weet natuurlijk nooit wat de toekomst brengt, maar vrees dat ik lekker naturel een beetje blijf aanklooien..Klopt allemaal. Het is inderdaad maar net wat je er voor op wil offeren.

Nomnom..
Yes!

Dit is al eens eerder geopperd..Ik vind dat we Marvin een keer moeten ontvoeren voor 10 weken, dan mag hij op strafkamp.. MET AAS![]()
Dan is het in ieder geval niet mijn eigen schuld dat ik kuur..
Haha..dat zou een beste shape zijn..
Ook hier kon ik wel een beetje op rekenen..

), 5 (pittig!), 5 (oef!)
)
)
)
)
)
)
)Kwart over 6 klaarwakker vandaag! Toch weer ruim 5a5.5uur geslapenLekker getraind en gegeten weer!
jij bent ook altijd weer vroeg van de partij he!![]()

Maar goed het kan altijd gekker, zag op FB dat @Jwheydoetookmee nachtelijke wandelingen aan het maken was
Hier ook zo... 23:00 naar bed en vanaf 0:45 alweer wakker... beetje liggen tollen en dan maar 5:00 eruit.. Daarom zal ik vast ook mijn gainz missen.
Ik doe niet aan nachtelijke wandelingen... maar wel aan nachtelijk eten.. wordt wakker met honger![]()
Hier ook zo... 23:00 naar bed en vanaf 0:45 alweer wakker... beetje liggen tollen en dan maar 5:00 eruit.. Daarom zal ik vast ook mijn gainz missen.
Ik doe niet aan nachtelijke wandelingen... maar wel aan nachtelijk eten.. wordt wakker met honger![]()
Dat klinkt wel erg extreem inderdaad. Zou ik geen 3 dagen volhouden.Hier ook zo... 23:00 naar bed en vanaf 0:45 alweer wakker... beetje liggen tollen en dan maar 5:00 eruit.. Daarom zal ik vast ook mijn gainz missen.
Vanaf 56 secondeSo he can point his fuckin' fingers and say, "That's the bad guy."
Vanaf 56 seconde
Zit ook in een hele sicke Dominator mix, weet even niet welke
Ik ben het al jaren gewend... jaartje of 15t*ring jij hebt het echt erg zeg. Ik ben ook slechte slaper, kan me niet voorstellen hoe ik me zou voelen in jouw geval. Maar goed, je laat je er niet door uit het veld slaan dus dat is beter.

Done that been there... ook slaaponderzoeken. Niets uitgekomen. Ik moet het leren accepteren.. maar denk wel dat het de gains beinvoed..Als je iedere nacht zo ruk slaapt, dan is het allicht een idee hiermee eens naar een arts te gaan? Geen rust is geen gains inderdaad..

Je went eraan na een jaartje of 15. Maar ik zou een moord doen om een keer 8 uur te slapen.Dat klinkt wel erg extreem inderdaad. Zou ik geen 3 dagen volhouden.

Doe maar niet... Ik heb het niet op pammetjes... alhoewel ik wel een keer illegaal aan de nitrazpam zat... Maar ook daarop sliep ik maar 4 uurtjes. Dus maar mee gekapt.