- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is het en waar heeft ze het gehaald in Amsterdam?
Geen idee wat het was! Was een beetje een smaakexplosie van chocolade, met pinda en caramel...
Er zijn zoveel variaties op arretjescake.. me pinda met noten en gedroogd fruit.. mensen gooien er alles doorheen.Arretjescake ziet er heel anders uit toch? En geen pinda's en karamel volgens mij

Alsof ik nog niet genoeg cheatvoer gegeten had..nam mijn gf dit mee uit Amsterdam gister..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Alsof ik nog niet genoeg cheatvoer gegeten had..nam mijn gf dit mee uit Amsterdam gister..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

marvin, stuur dit soort dingen maar gewoon naar mij op. dan hoef jij geen strafcardio te doen en word ik eens lekker dik.

Duidelijk niet..vrouwen die eten voor je meenemen moet je houden

Het viel heel zwaar..maar had net daarvoor ook nog een grote suikerwafel met slagroom en een klein bakje ijs op..En het viel zeker erg zwaar?
Dan denk ik toch echt aan een variant van arretjescake .... Weet je vriendin het niet? of waar ze het gehaald heeft?
Geen idee, maar heb er even naar gegoogled...het had er wel iets van weg..Arretjescake ziet er heel anders uit toch? En geen pinda's en karamel volgens mij
Geen idee Bas...+/- 1000kcals lijkt me ergens zwaar overdreven..
Nomnom..
Haha...niemand houdt je tegen hoor..Krijg wel trek van die caloriebom met noten en caramel![]()
Het smaakte prima! Echter toen mijn gf vertelde dat ze er 7.50euro voor had betaald...Er zijn zoveel variaties op arretjescake.. me pinda met noten en gedroogd fruit.. mensen gooien er alles doorheen.
Maar het lijkt niet op het origineel nee.![]()

Gatver.
Dit is gewoon een oude drol-pic van peanuthead man

kCal overload. Daar kun je kun je een vluchtelingenkamp mee in leven houden. Krijg er honger van!
Hoeveel uur strafcardio is dit?![]()
Ik had gister geen tijd voor strafcardio.. was gelukkig net klaar met meal-preppen toen ik om 7:45uur gebeld werd door mijn werk!
Nee! Ik wordt zelf wel gewoon dik..marvin, stuur dit soort dingen maar gewoon naar mij op. dan hoef jij geen strafcardio te doen en word ik eens lekker dik.

Klinkt goed allemaal! Het wordt sowieso tijd om weer eens een dagje Amsterdam te doen!Al eens bij de drie graefjes geweest in damsko? De red velvet cheesecake daar is echt hnggggg! Overigens vandaag de chicken big tasty gehad, ook echt goed!

Ik zal weer even een update doen van gister..Moet dit niet eens naar de sectie foodblogs verplaatst worden?![]()
:

Dus hoop dat het morgen enigzins droog is..kan ik strafcardio doen.