- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb stiekem twee stukken (multi)vlaai op...tiramisu en een een of andere met aardbeien en bladerdeegbodem..
Oja...morgen is mijn opa jarig en eten we Chinees met de hele familieDus hoop dat het morgen enigzins droog is..kan ik strafcardio doen.
Woensdag maar weer proberen normaal te doen?
Precies...we zien dit gewoon als een heeeel lang (cheat)-weekend
Ik ben zo goed bezig.. 
Hmm..zou het? Want compenseer vandaag verder de hele dag..
Bij jou eindigt het woensdag ... bij mij start het dan pas!![]()
?Als je keer in limburg bent en hier komt trainen trakteer ik op echte vlaai. Jezus die neppe multi vlaai troep.
Heb stiekem twee stukken (multi)vlaai op...tiramisu en een een of andere met aardbeien en bladerdeegbodem..![]()
Limburgse vlaai hnnnnnnggggAls je keer in limburg bent en hier komt trainen trakteer ik op echte vlaai. Jezus die neppe multi vlaai troep.
Vraag maar aan team PHM, ik maak mijn vlaaibeloftes waar.
Haha, dat is ook niet verkeerd! Ik stem voor 6 dagen weekend!!Bij jou eindigt het woensdag ... bij mij start het dan pas!![]()
Dan is de week weer doormidden!
Wat is in jouw ogen dan de lekkerste Limburgse vlaai. Want heb al eens iets op bij kennissen in Limburg en dat vond ik toendertijd niet eens heel bijzonder...Als je keer in limburg bent en hier komt trainen trakteer ik op echte vlaai. Jezus die neppe multi vlaai troep.
Vraag maar aan team PHM, ik maak mijn vlaaibeloftes waar.

Taart, vlaai, gebak, hnnnng

)
), 9 (t*ring!)
)
)
)
KrusjeleWat is in jouw ogen dan de lekkerste Limburgse vlaai.
Hmm, gaan voor langere TUT en betere MMC of verzwaren?

Thanks

Merci! Dat komt wel goed!
Kruisbessen..nomnom
Tja..noem het onbelangrijk..Chinees is altijd een goed idee!
Op die pull-ups gewoon meer reps per set draaien zou ik zeggen. In ieder geval niks aan tut/mmc of anderzins onbelangrijke factoren doen
3 minuten planken.. Je kan tussendoor bijna een serie aanzetten!
Thanks
Merci! Dat komt wel goed!
Kruisbessen..nomnom
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tja..noem het onbelangrijk..
Ben van mening dat bijna iedereen zich als een debiel 10 keer op kan trekken. Maar voel je je rugspieren dan ook goed?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ben van mening dat bijna iedereen zich als een debiel 10 keer op kan trekken. Maar voel je je rugspieren dan ook goed?
Dat is toch geen Limburgia vlaai?! 
Hnnngg die vlaai!!!Dat is toch geen Limburgia vlaai?!
Ik heb het ook niet over een verkeerde uitvoering, maar ik doel er meer op dat MMC en TUT maar op zekere hoogte effectief zijn. Zodra je door de volledige ROM werkt, en een eccentric van +- 2 sec hanteert zit je helemaal prima en heeft het geen zin om er nog langer over te doen, of extreem te gaan 'squeezen' oid. Het is dan simpelweg een beter idee om het gewicht te verzwaren, danwel reps te verhogen imo![]()
Dat onderstaande vind ik persoonlijk ook erg belangrijk..echter zijn er heeeeel veel op het forum die dat blijkbaar bullshit vinden..Zolang je maar genoeg gewicht verplaatst toch?
Ik blijf altijd nog bij de principes van tut en de target spiergroep voelen werken.
2sec eccentric is toch al een beetje TUT. Explosief zit je rep er veel sneller op.Hnnngg die vlaai!!!Dat is toch geen Limburgia vlaai?!
Ik heb het ook niet over een verkeerde uitvoering, maar ik doel er meer op dat MMC en TUT maar op zekere hoogte effectief zijn. Zodra je door de volledige ROM werkt, en een eccentric van +- 2 sec hanteert zit je helemaal prima en heeft het geen zin om er nog langer over te doen, of extreem te gaan 'squeezen' oid. Het is dan simpelweg een beter idee om het gewicht te verzwaren, danwel reps te verhogen imo![]()

Precies dit..Mee eens. Alleen nemen veel mensen het gewicht dat ze gebruiken tijdens een oefening veel te serieus. Zó serieus dat inderdaad de uitvoering eronder gaat lijden.
Alleen nemen veel mensen het SQUEEEEZZEE en TUT en MMC tijdens een oefening veel te serieus. Zó serieus dat inderdaad de gewichten en progressive overload eronder gaat lijden.Mee eens. Alleen nemen veel mensen het gewicht dat ze gebruiken tijdens een oefening veel te serieus. Zó serieus dat inderdaad de uitvoering eronder gaat lijden.
Alleen nemen veel mensen het SQUEEEEZZEE en TUT en MMC tijdens een oefening veel te serieus. Zó serieus dat inderdaad de gewichten en progressive overload eronder gaat lijden.