- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
uhuhMaar de eckte boddybuilderts doen dat toch ook zo, dus dan moet het wel werken snap je..![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
uhuhMaar de eckte boddybuilderts doen dat toch ook zo, dus dan moet het wel werken snap je..![]()

Ga dan voor de 20 keer, of 10x +40kg, daar kom je ook niet met debiele uitvoering.Ben van mening dat bijna iedereen zich als een debiel 10 keer op kan trekken. Maar voel je je rugspieren dan ook goed?
Hier kon ik op wachten natuurlijk..hier kunnen we over discuseren tot vrijdag denk ikAlleen nemen veel mensen het SQUEEEEZZEE en TUT en MMC tijdens een oefening veel te serieus. Zó serieus dat inderdaad de gewichten en progressive overload eronder gaat lijden.

Precies..Maar de eckte boddybuilderts doen dat toch ook zo, dus dan moet het wel werken snap je..![]()

+40kg is hoe dan ook een debiele uitvoering als je het mij vraagt...Ga dan voor de 20 keer, of 10x +40kg, daar kom je ook niet met debiele uitvoering.
squeeeze kan toch op lat pullover enzo
Tot welke vrijdag?Hier kon ik op wachten natuurlijk..hier kunnen we over discuseren tot vrijdag denk ik![]()

Dat is toch het hele punt van jou log?Hier kon ik op wachten natuurlijk..hier kunnen we over discuseren tot vrijdag denk

Minimaal vrijdag 5 november 2021..
Klopt..mijn log is voor discussie en vermaak..
Al vast epjes rondsturen?Hier kon ik op wachten natuurlijk..hier kunnen we over discuseren tot vrijdag denk ik![]()

wut dat kan gewoon strict voor reps hoor+40kg is hoe dan ook een debiele uitvoering als je het mij vraagt...
Je hebt niet veel mensen op de app of wel..hue, hueAl vast epjes rondsturen?
Je hebt wel een beetje punt met de MMC, in die zin dat je redelijk de lats kan ontzien door met de armen te sleuren en slingerbewegingen met de benen te maken. Maar ik zou dat gewoon (niet-) strikte uitvoering noemen.

Ik doe mijn best!Meer eet-updates please.. ik kom hier voor de voedselafbeeldingen ja,![]()
+40kg...strict voor repswut dat kan gewoon strict voor reps hoor
Wat heb jij in gedachten? Ik kan me geen weighted crossfit butterfly cheat reps voorstellen, en rom niet afmaken telt niet.
Betere techniek onder de knie krijgen zodat je dat of zelfs +bw kunt lijkt mij ook aardige MMC, en TUT bereik je toch ook met volume uit repsxsets.
ik niet in ieder geval
Wat is in jouw ogen dan de lekkerste Limburgse vlaai. Want heb al eens iets op bij kennissen in Limburg en dat vond ik toendertijd niet eens heel bijzonder...
Maar ja het is net als een vieze pizza...het blijft een pizza..![]()
goedzo Marvin, heb je eindelijk die handschoentjes weggegooid en ga je trainen als een echte man?

Totdat hij zijn gains morgen helemaal kapotdood maakt met cardio.
die is diepDat is de reden dat het STRAFcardio heet.
Marvin gunt zichzelf de gains gewoon niet?.

Eigenlijk is het dus een soort van automutilatie?Dat is de reden dat het STRAFcardio heet.
Ja...echter die ene tag kan ik niet verwijderen

Ben niet zo een fan van rijstevlaai, maar deze zien er goed uit!Hm ik vind Rijstevlaai met chocola en slagroom toch echt het lekkerst.

Ehm...wat zou ik zeggen..goedzo Marvin, heb je eindelijk die handschoentjes weggegooid en ga je trainen als een echte man?

Ik heb gister weer goed mijn best gedaan..

We zullen zien wat de dag brengt..en of ik nog zin heb om cardio te doen.Totdat hij zijn gains morgen helemaal kapotdood maakt met cardio.
"Marvinnen"Dat is de reden dat het STRAFcardio heet.
Ik hou wel van diep..

Zelfkastijding..
Heb het netjes gehouden met 2.5 bord...maar dan wel zo vol dat het nog net niet van de rand viel..

)