- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik deadlift eigenlijk altijd met straps. Die deads doe ik voor hams en lower back...dus die grip zou me een rotzorg zijn..

Lach maar...

Mijn bench vind ik erg zwaar en is het iedere week maar weer de vraag of ik mijn target haal (intensiteit ~75-80%). Die FSQ ben ik aan het opbouwen..ze gaan steeds beter, maar bij 'veel' reps heeft de barbel de neiging om van mijn schouders af te rollen.Je dl squat en bench allemaal 80 kg is ook wel erg frappant.

Dat heb je ws. (net als ik) de neiging om met bovenlichaam naar voren te buigen bij de fsq, ipv tussen de knieen te zakken met de heupen. Iets wijdere stance proberen?Die FSQ ben ik aan het opbouwen..ze gaan steeds beter, maar bij 'veel' reps heeft de barbel de neiging om van mijn schouders af te rollen.
Dat geloof ik ook wel

Het gaat ook pas fout bij >4 reps..dan wordt blijkbaar mijn uitvoering wat meer sloppy. Doubles of triples met 90-95kg gaan namelijk prima. Evenals die singles met 110kg een tijdje terug..Dat heb je ws. (net als ik) de neiging om met bovenlichaam naar voren te buigen bij de fsq, ipv tussen de knieen te zakken met de heupen. Iets wijdere stance proberen?
gewoon front squatten met een clean grip ipv crossgrip.
als je de bar beethoud als een f**got verdien je ook gewoon dat de bar gaat rollen.
Moet nog gebeuren, maar qua planning is het best aardig..

True, true! Ik wil eigenlijk de FSQ niet opgeven!Bijna alles smaakt beter met kaneel..!
Deed zelf FSQ met straps zodat hij minder ging rollen, werkte best.. Totdat ik hem zat werd en gewoon goblet SQ ging doen![]()
Ik vind crossgrip eigelijk prima. Van cleangrip krijg/kreeg ik pols-aidsgewoon front squatten met een clean grip ipv crossgrip.
als je de bar beethoud als een f**got verdien je ook gewoon dat de bar gaat rollen.
Hoe doe je ze nu dan? Frankestein style?Sinds ik de bar niet meer vasthield dwong ik mezelf wel veel rechterop te blijven zitten.
Stretchen.Ik vind crossgrip eigelijk prima. Van cleangrip krijg/kreeg ik pols-aids
Ik deadlift eigenlijk altijd met straps. Die deads doe ik voor hams en lower back...dus die grip zou me een rotzorg zijn..
Oja...ik gebruik ook nog handschoentjes..![]()
Ik vind crossgrip eigelijk prima. Van cleangrip krijg/kreeg ik pols-aids
Ach..cross-grip gaat prima.
Dat is/was mijn insteek ook altijd, maar heb ze gister even zonder gedaan.Gebruik ook altijd straps voor m'n rdl werksetjes, train niet voor grip maar voor hams en glutes.
Omdat het kan..
Ik wilde het niet zeggen..Veel betere MMC als ik straps gebruik voor SLDL
Incoming boze powerlifters
Alleen maar liefde

Dat laatste deed ik voorheen ook, maar toch kreeg ik daar een verotte pols van. Nu loop ik vaak richting de bar en doe eerst Frankestijn style en vervolgens kruis ik mijn armen, maar dat is meer voor de zekerheid, want eigenlijk blijft de barbel tegenwoordig best aardig liggenNiets mis met straps
Je moet de barbell ook niet in je handen leggen maar op je vingertoppen.

Die PWO van Joel Beukers was eigenlijk best ok..
), 6, 6, 6 (pff, moeizaam vandaag!)
)
)
+ vlees/kip/vis + groene groente (~850kcals) + 30g nightprotein