- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Langzaam opbouwen..loop ik niet te snel tegen fails aanwaarom volgende keer 4,3,4 op mp en niet 4,4,4 ?
Goeie training marv.

Thanks Rambo!
Ja en nee..het alterneren van rep ranges zorgt er soms juist voor dat sets makkelijker gaan..hoe vreemd dat ook klinkt. Echter 40+ reps met circa 75-80% van mijn 1RM is best pittigGoeie progressie, maakt niet uit als het langzaam gaat
Al zou ik 6 6 6 5 5 logischer vinden ivm vermoeidheid dan 6 5 6 5 6

Ben in mijn gym 1 van de grotere, dus er wordt een hoop van mijn broeder wetenschap gewoon geslikt...Die persoon kan een mooie trainingsuitleg verwachten![]()

Ben in mijn gym 1 van de grotere, dus er wordt een hoop van mijn broeder wetenschap gewoon geslikt...![]()

Nog 2.5 cm. I COMMAND MY QUADS TO GROW
Ik heb niet mijn shape zoals die nu is bereikt op basis van pure onzin..
Soon...
#fakenattyBen in mijn gym 1 van de grotere, dus er wordt een hoop van mijn broeder wetenschap gewoon geslikt...![]()
I know..Serieus van die clen? Je weet dat dat een paardenmidddel is he?
Waarom ook niet..was toch al fake natty

You see what I did there..

daar heb jij als grootste van de gym een belangrijke taak in om dat de kop in te drukken.
dan bedoel ik de broederwetenschap, niet de mensen zelf. alhoewel dat ook wel zou werken maar dan wordt meneer agent boos
Maar ik geloof deels in broeder wetenschap..niet alles natuurlijk, maar best een hoop..
Correct..De meeste broederwetenschap werkt alleen met een gezonde dosis aas ernaast![]()
Veel dingen werken, weinig dingen werken goedCorrect..
Ik hou alleen niet zo van wetenschappelijk onderbouwd trainen. En ben werkelijk van mening dat je met TUT/MMC echt behoorlijk uit de voeten kunt..
...is het al vrijdag..