- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach..ik vind vooralsnog plezier houden in het trainen het belangrijkst...

Hier kon ik op wachten, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Ik ben niet enorm verslavingsgevoelig (hoewel: stims..), maar het zou nooit bij 1 kuur blijven..
Hij traint al wel een tijdje hoor. Hij wilde gewoon eens wat anders doen..Zou gewoon wat squats bench en deadlift doorlopen met die kerel en verder niet al te veel doen. Dan heeft ie maar het belangrijkste gehad om te groeien als het een volslage noob is of totaal geen gains gemaakt heeft de afgelopen jaren.

Hierbij gaf ik een beetje over in mijn eigen mond.Verder zie ik mezelf nu niet bepaald als guru om iemand goede squats en deads te leren. Dan loop ik liever wat broederschaps oefeningen zoals de extentions met meerdere voetstanden even door..![]()
Wel weer doorgeslikt toch? Anders loop je gains mis..
Ik zal hem hoe dan ook grapefruits laten eten pre-workout..En leer hem de filosofie achter MMC op een Kai Green manier.
Ik zal hem hoe dan ook grapefruits laten eten pre-workout..![]()
Gay

Precies, dus niet miepen over je shape, en gooi die paardepillen in de vuilnisbakHet beeld hier op DBB van wat normaal is is natuurlijk ook helemaal verneukt, want als ik mezelf met Average Joe vergelijk zie ik er meer dan goed uit..![]()

Mmmm...
Beetje wel...
Klopt. Ik zeg ook altijd eerlijk tegen iedereen dat als ik geteste atleet zou zijn ik er niet doorheen zou komen..maar denk ook dat er zeer beperkt mensen hier op het forum aanwezig zijn die wel erdoor komen..Precies, dus niet miepen over je shape, en gooi die paardepillen in de vuilnisbak
Gelukkig noem je jezelf wel 'fake natty'.

Hoe graag ik ook zou weten hoe ik eruit zie na een paar goede kuren..hoe graag ik ook zou bewijzen dat je er easy gains mee maakt...hoe graag...hoe graag...
Tja...en zo is het helaas!Het blijft ook nooit bij een kuur... Of ja tot je jezelf ineens terug vind in een blast/cruise van meer dan 1gr test ew![]()

)
), 8 (lekker!)
)
)
): 2x smerig pompen (
)Precies! Rows zijn bij uitstek een oefening die prima met losse gewichten kan, en zou moeten

Valt mee toch?
Thanks Danny!
Geen idee..maar het is uiteraard niet echt zoveel kg. Ik kan niet eens een stricte BOR met 80-90kg

Zo is het!Goeie training Marv! Gewoon lekker fake natty blijven idd![]()
Rows zijn bij uitstek de oefening die 10 keer beter voelen met cables..het mag dan niet stoer of fancy klinken, maar het is gewoon zo..Lekkere workout weer, ondanks de afzegging...
Precies! Rows zijn bij uitstek een oefening die prima met losse gewichten kan, en zou moeten![]()
), 12
)
)