fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CG-cable row:
100kg: 14 (easy!)
118kg: 12 (super controlled)
136kg: 8, 8 (TUT), 8 (lekker!)
Incline dumbelpress:
24kg; 12 (warmup)
32kg: 9 (nice!), 8, 9 (top MMC!), 8
' willekeurig achter setjes plaatst. Of heb daadwerkelijk bij je 4e setje cable row opmerkelijk veel TUT waar je juist bij je 4e set db press de betere MMC had? Laatste set row was lekker, maar 2e set db press nice! Zitten daar dan gradaties in? Super controlled, hoe verhoud zich dat tot MMC? Kan iemand daar eens een piechart over maken, dat Marviaans jargon.Wat bench je dan als ik vragen mag?Nou als ik ook maar beetje fatsoenlijk gewicht pak met floorpresses gaat de uitvoering naar z'n grootje..maar nette training weer Marvin!
Hmm, zo een randomizer of vooringestelde sneltoetsen zou nog best makkelijk zijn. Persoonlijk verbaas ik me er dan weer over dat veel mensen enkel gewicht x reps loggen. Hoe in godsnaam weet je de volgende keer hoe een oefening aanvoelde? Ik schrijf alles op in mijn boekje en log in principe alles hier en ja..soms voelt de derde set beter als de tweede. Hoe je het ook wilt noemen..ik noem het meestal MMC.Even zonder gekheid Marvin. Maar heb jij een soort randomizer in je toetsenbord geprogrammeerd die termen als 'top MMC', 'nipt', 'squeeze' en 'TUT' willekeurig achter setjes plaatst. Of heb daadwerkelijk bij je 4e setje cable row opmerkelijk veel TUT waar je juist bij je 4e set db press de betere MMC had? Laatste set row was lekker, maar 2e set db press nice! Zitten daar dan gradaties in? Super controlled, hoe verhoud zich dat tot MMC? Kan iemand daar eens een piechart over maken, dat Marviaans jargon.

1 rep max geen idee, maar voor reps 8x135... Anders als je zin hebt keer samen trainen?
En had je tijd?
haha..ieder zijn ding!Ha ha, ik kan ook niet zoveel met al die gedachten en gevoelens. Het enige wat ik denk is: nog 2 sets, nog 1 set, klaar. En soms: pffff klaar, of dat het brandt na afloop.![]()
t*ring! Waar train je?1 rep max geen idee, maar voor reps 8x135... Anders als je zin hebt keer samen trainen?
Wat bench je dan als ik vragen mag?
Hmm, zo een randomizer of vooringestelde sneltoetsen zou nog best makkelijk zijn. Persoonlijk verbaas ik me er dan weer over dat veel mensen enkel gewicht x reps loggen. Hoe in godsnaam weet je de volgende keer hoe een oefening aanvoelde? Ik schrijf alles op in mijn boekje en log in principe alles hier en ja..soms voelt de derde set beter als de tweede. Hoe je het ook wilt noemen..ik noem het meestal MMC.
Tussen TUT en controlled zit eerlijk gezegd niet zoveel verschil..weet eigenlijk ook niet waarom ik beide gebruik. Velen zullen zoals ik al zei meer bezig zijn met intensiteit, sets & reps.
Ik vind daarentegen een goed time under tension soms gewoon veel beter voelen dan enkel het gewicht verplaatsen...maar goed hier kunnen we weer een jaar over gaan discuseren.
Ben wel benieuwd naar een mooie pie-chart..misschien verveeld @diaephi zich..![]()
Godver..ik ga stuk..Jouw training is een emotional rollercoaster. Een zwangere vrouw op de huishoudbeurs heeft nog minder gevoelens in een uur tijd. Dem feels.

Momenteel voornamelijk f4f Utrecht centrum. Zoek echter een andere gym en ben flexibel qua waar trainen!!En had je tijd?
haha..ieder zijn ding!
t*ring! Waar train je?
Dat is in de buurt! Maar wie wil er in godsnaam met mij trainenMomenteel voornamelijk f4f Utrecht centrum. Zoek echter een andere gym en ben flexibel qua waar trainen!!

Daar zou je nog versteld van staan.Dat is in de buurt! Maar wie wil er in godsnaam met mij trainen![]()

Wie heeft er nou geen zin in een lolletjeDat is in de buurt! Maar wie wil er in godsnaam met mij trainen![]()

Altijd lachen toch, nieuwe trainingspartner!Dat is in de buurt! Maar wie wil er in godsnaam met mij trainen![]()
ok, ok..er zijn zat mensen die willen weten of ik echt retarded ben

wanneer train je meestal?
Momenteel 05:30 een uur cardio en dan in de avond, afhankelijk van werk! Jij dan?ok, ok..er zijn zat mensen die willen weten of ik echt retarded ben
wanneer train je meestal?
Meestal direct uit werk en op zaterdagochtend. Maar een keer naar Utrecht komen s'avonds moet lukken.Momenteel 05:30 een uur cardio en dan in de avond, afhankelijk van werk! Jij dan?