Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
22 oktober BB unitedlees ergens meet. Hou me even op de hoogte want mis die shit altijdben IN

Mag niet klagen..
1x6 moet eigenlijk wel lukken. Maar er is me verteld dat ik volume moet draaien op niet op een beetje acceptabele intensiteit..Ah, dus dan ben je er zeker van dat het luktAnyway, 6 reps soooon!

Pff..hou op zeg!5 apenkoppies, nice nice nice.
en lekker hoor zo kaputt van de frontsquats![]()
Er leken meet plannen te zijn, maar echt van de grond komt het niet. De 22e oktober is inderdaad Bodybuilding United georganiseerd door Arthur Groenefelt bij een gym in Zwanenburg, maar dat gaat via facebook..lees ergens meet. Hou me even op de hoogte want mis die shit altijdben IN
Yes!!

Heb ik het te druk voor. Mijn zusje trouwt 2 september (ben ceremoniemeester)..mijn gf is 30 augustus jarig en viert het 28 augustus èn 30 augustus en ga 7 september 10 dagen op vakantie..Organiseer weer een dbbmeet dan
Oktober wel erg ver anders.
schrijf je nu serieus "mijn gf"Heb ik het te druk voor. Mijn zusje trouwt 2 september (ben ceremoniemeester)..mijn gf is 30 augustus jarig en viert het 28 augustus èn 30 augustus en ga 7 september 10 dagen op vakantie..
Daarna zien we wel weer verder..

Ga je je weer laten hersenspoelen?Er leken meet plannen te zijn, maar echt van de grond komt het niet. De 22e oktober is inderdaad Bodybuilding United georganiseerd door Arthur Groenefelt bij een gym in Zwanenburg, maar dat gaat via facebook..
Probeer op deze manier jong te blijven..en me jong voor te doen..schrijf je nu serieus "mijn gf"
alsof ik een of ander pubermeisjesblog lees![]()

Is niet nodig...ik probeer hier iedereen te hersenspoelen met die gedachtes..
Eens met WWE, volgens mij zijn er best wat slimme lui hier die hun hulp hebben aangeboden. Die bro science praatjes van kurende bodybuilders heb je niet nodig.
Eens met WWE, volgens mij zijn er best wat slimme lui hier die hun hulp hebben aangeboden. Die bro science praatjes van kurende bodybuilders heb je niet nodig.
waarheidDit topic moet in eren worden gehouden. Keep the bro science alive.

Ja..en nee...er zijn een hoop mensen die een bak kennis bezitten, maar vaak ook maar omtrend een bepaald topic. Een hebben dan bijvoorbeeld niet het fysiek dat ik nastreef.Eens met WWE, volgens mij zijn er best wat slimme lui hier die hun hulp hebben aangeboden. Die bro science praatjes van kurende bodybuilders heb je niet nodig.
@sanca wil je een sticky maken van mijn logDit topic moet in eren worden gehouden. Keep the bro science alive.

Goed bezig met?
Ik ben ook in...wie heeft er zin in de organisatie?

) geen kwaad..