- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anders ik wel. Maar ga ze zeker rustig opbouwen..zeker nu ik rug- & knie-aids heb..Persoonlijk vond ik die sumo's niks. Ben benieuwd hoe ver je er mee gaat raken marv.
Haha...sorry not sorry!Heb zelf snel last van mijn knieën bij Sumo.. Geen idee of ik hier 'uniek' in ben.
Enne.. Lekker ben jij zeg! Ga ik eindelijk eens vol voor een actie ('t Zusje), doe jij ook mee! Zal je zien dat je hem voor mijn neus wegkaapt, dan eet en slaap ik toch echt tussen jou en je gf in hoor![]()

Hnnng
Gezellig..
Waarschijnlijk slapen inderdaad! Bij 't Zusje vreet ik waarschijnlijk zoveel (toetjes) dat ik in sugarcoma raak en je me het restaurant uit moet rollen..

), 12 (idem)
)Zeker hnng!

Wel door de McDrive gereden..maar niks gegeten.Zalm met sla.... de meeste gains vandaag zullen tanning gains zijn geweest
Of is er nog een ongelogde snackbar sessie gekomen later op de avond?

Gaat zeker bijna op vakantie met je gezonde maaltijden![]()

Klopt...Gaat zeker bijna op vakantie met je gezonde maaltijden![]()

Uhu..

Nope..dat is niet de planning..of noemen jullie mijn vakantie ook een uitspatting..?De zalm + sla, het fietsen, de kip+spinazie zonder rijst..... er zit een enorme uitspatting aan te komen![]()
)
+ 

Ik vond het ook knap van mezelfRespect, zonder met een Flurry door de drivethrough rijden, doe het je niet na..![]()

FeelsgoodsmanMarv houdt zich 1 dag aan zn planning, iedereen gelijk trots![]()

En dan denkt die: nou ik neem toch clen, dus ik mag wel wat meer eten![]()

jup..
dat is niet de bedoeling!En dan denkt die: nou ik neem toch clen, dus ik mag wel wat meer eten![]()

echt fluffy ben ik alleen na vakanties..

Ga je dan even alleen wonen? Of heb je een andere gf?![]()

Voor een goede cut zou het wel het best zijn als ik vrijgezel was. Echter vond/vind mijn gf zichzelf momenteel voor haar doen ook 'dik', dus ze doet een beetje mee qua 'dieet'Ga je dan even alleen wonen? Of heb je een andere gf?![]()
Andere gf zou beter zijn voor zn fysiek dan paar weekjes clen![]()