XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.482
Flinke maaltijd geworden van de snackbar:)

Prima training marv.En over bb United, als jij het leuk vind dan is het toch goed?
Allemaal waar..

Good food, good life :D
Goeie planning zo!
Nieuwe Unstoppable al geprobeerd of eerste keer? Gratis shirt erbij? :D
Heb even wat Unstoppable van mijn zusje gepikt ;) Ik vond ehm de vorige keer dat ik ehm probeeerde zeer matig..
Ik merkte bij sumo's vooral kracht op de binnenkant dijen (je adductors?). Ben benieuwd bij jou....
Ben ook benieuwd!
Haha Marv... je junkt tegenwoordig meer dan dat je clean eet :) Vroeger was dat toch niet? Wat is er veranderd?
Andere gf die flink van lekker eten houdt ;) Het is een tijd vol te houden niet mee te doen, maar uiteindelijk.

Verder merk ik ook wel dat ik er wel aardig mee weg kom. Ben zeker niet zo droog als ik ooit was, maar mag ook niet klagen..
Misschien wel een idee ja om van jou log een sticky te maken, dan weten beginners hoe ze het niet moeten doen.
:thumbs:

Het zal mij benieuwen hoe sumo's je gaan bevallen. Ik hoop dat het de rugpijn in ieder geval tegen gaat, haha ;). Lees onderstaand artikel wel even trouwens. Het was voor mij de reden om toch bij conventional te blijven.

http://startingstrength.com/article/why_almost_nobody_should_pull_sumo
Intressting.. :D

bro science :heart:

Lift je zusje ook dan?

Het zal mij benieuwen hoe sumo's je gaan bevallen. Ik hoop dat het de rugpijn in ieder geval tegen gaat, haha ;). Lees onderstaand artikel wel even trouwens. Het was voor mij de reden om toch bij conventional te blijven.

http://startingstrength.com/article/why_almost_nobody_should_pull_sumo
Ik ben de uitzondering op de regel.
Hele tijd serieus op de conventionele kruishef getraind. Vervolgens rep ik de max op conventional easy met sumo, na half jaar geen sumo :janken:

Hele tijd serieus op de conventionele kruishef getraind. Vervolgens rep ik de max op conventional easy met sumo, na half jaar geen sumo :janken:

Geniaal :P!

MIsschien dat je nog wat zaken kan verbeteren aan je conv. deadlift techniek..?

same

sumo voelt natuurlijk en sterk met vrijwel geen tot actually geen voorbereiding of oefening

conventional voelt kut en schraal hoeveel ik het ook oefen :roflol:

• #25.489
:heart:

Mwoah..ze fitnesst, maar is geen cardio bunny.

Heeft gewoon af en toe wat motivatie issues..
:roflol:
:thumbs:
Geniaal :P!

MIsschien dat je nog wat zaken kan verbeteren aan je conv. deadlift techniek..?
Ik moet teveel verbeteren aan de conv. DL..:rolleyes:
same

sumo voelt natuurlijk en sterk met vrijwel geen tot actually geen voorbereiding of oefening

conventional voelt kut en schraal hoeveel ik het ook oefen :roflol:
:exactly:

De training van gister! De Sumo's gingen beter zoals verwacht..de floorpresses ging best prima, maar het was of de boel een beetje geirriteerd was..licht pijnlijk met de beweging.

Tja...en toen mijn knieeen weer! Zeuren..zeuren..zeuren..Dat half uur strafcardio had ik verdiend zullen we maar zeggen!
FB1:
Sumo deadlift (deze eens proberen):

60kg: 10, 10
100kg: 8, 8, 8, 8

Volgende keer 110kg

Paused floorpress:
25kg: 10
50kg 6 (warmup)
65kg: 3
75kg: 1
80kg: 7, 7 (borst voelt licht pijnlijk..), 6, 6 (hard!), 6 (pff!), 6 (deze ging wel weer lekker!)

T-bar row:
20kg: 10 (warmup)
40kg: 12, 12 (sqeez & stretch:fire:)
55kg: 8, 8, 8 (niet verzwaard ivm onderrug..)

Incline dumbelpress:
24kg: 10 (warmup)
32kg: 9, 9, 9, 9 (nice!)

Volgende keer 2x10 / 2x9

Leg extentions (1 set = 10 toe’s in / 10 toe’s out / 10 toe’s up):
36kg: 10 - 10 - 10 (best prima ondanks zeurende linker knie..)
43kg: 10 - 10 (fik erin!:fire:) - 6+4 (korte rest-pause)
50kg: 10 - 10 (paused reps..) - 10 (ook paused:fire:)

Barbel curl:
20kg: 10 (warmup)
25kg: 9, 8, 9, 8, 9 (hoppa!)

Volgende keer 5x9

Single arm side raise:
4kg: 15, 15
5kg: 15 (voelt niet geweldig deze keer..)

Strafcardio, Helling lopen 15% @5-6km/uur:
30min / 2.75km / 402kcals / HR~136 (gemiddeld..)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(mocht niet klagen!)

• #25.490
En de planning voor vandaag..

FB2:
Incline benchpress:

Pull-up/Pulldown:
35-45 reps

Cable fly’s:
3x8-12

Barbel calfraise:
4x8-12

Shrugs:
5x10

Seated calfraise:
3x6-8

Ab-work

Voeding, donderdag 18-08-2016:
5:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 85g havermout + 30g whey isolaat + 10g rozijnen + multivit + vit D
13:00 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:30 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: Ripped preworkout (body & fit)
Post-workout: 30g whey isolaat
18:30 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein

~2200kcals, E/K/V = 200g (36%) / 235g (43%) / 50g (21%)

Je gaat alleen naar de incline kijken voor maximale MMC?:flexbiceps:

balen van je knieen.
Komt het door de cardio?

• #25.493
200 pagina's niet gekeken in het log, dacht kijk weer eens. er is niks veranderd :roflol:

Persoonlijk vond ik die sumo's niks. Ben benieuwd hoe ver je er mee gaat raken marv.

Heb zelf snel last van mijn knieën bij Sumo.. Geen idee of ik hier 'uniek' in ben :).
Enne.. Lekker ben jij zeg! Ga ik eindelijk eens vol voor een actie ('t Zusje), doe jij ook mee! Zal je zien dat je hem voor mijn neus wegkaapt, dan eet en slaap ik toch echt tussen jou en je gf in hoor :P

Heb zelf snel last van mijn knieën bij Sumo.. Geen idee of ik hier 'uniek' in ben :).
Enne.. Lekker ben jij zeg! Ga ik eindelijk eens vol voor een actie ('t Zusje), doe jij ook mee! Zal je zien dat je hem voor mijn neus wegkaapt, dan eet en slaap ik toch echt tussen jou en je gf in hoor :P

You dirty girl :eyebrow:

Mag ik kijken?

Terug
Naar boven