broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou het?als je nou ook gewoon wat tren, test en HGH neemt ben je niet alleen droog maar misschien ook wel eens buff![]()
Om maximaal gebruik te maken van clenbuterol als middel om snel af te vallen moet je eetpatroon bestaan uit hoogwaardige Proteïnen, Koolhydraten en weinig vet. Online zijn veel lijsten te vinden met voedsel wat goede en slechte koolhydraten, proteïnen en vetten bevat, om je te helpen elke dag een goed clenbuterol dieet samen te stellen.

Dag 1-2 25mcgZover ik weet verhoogd clen je verbruik gewoon met een paar procent. @wovano kan je vast wel verder helpen.
Hoe ga je opbouwen?
Zo iets was de planning! Thanks kerel!Ik zou
Dag 1-2 25 mcg
Dag 3-4 50 mcg
Dag 5-6 75 mcg
Dag 7-8 100 mcg
Dag 9-14 125 mcg
Gewoon je normale (onder onderhoud) schema blijven volgen en het verhoogt gewoon je verbruik wat ja.
Nee gewoon onder onderhoud en voldoende eiwitten. Is niet zoiets als dnp want daar moet je geloof ik wel rekening houden met vanalles en nog wat.Zo iets was de planning! Thanks kerel!
Type dieet maakt niet uit?
Thanks nogmaals!Nee gewoon onder onderhoud en voldoende eiwitten. Is niet zoiets als dnp want daar moet je geloof ik wel rekening houden met vanalles en nog wat.
cutten kan ik welZou je niet eerst je training en voeding op orde brengen?![]()

Hmm..
Ik ga morgen starten met clen en mijn dieet iets lower carb en higher fat

Hmm..
Ik ga morgen starten met clen en mijn dieet iets lower carb en higher fat, maar vraag me af of de volgorde van meals zo optimaal is. Ik train om 16:00, dus vraag me af of het verstandig is meal 1, 2, of 3 te switchen..
@Robke78 of iemand anders tips?
Voeding maandag 22-08-2016:
6:30 25mcg clen
7:15 1 kop koffie
9:00 2 koppen groene thee
1) 11:00 25g havermout + 25g bambix + 40g whey isolaat + 5g rozijnen + grapefruit + multivit, vit D & kalium
2) 12:30 125g kipfilet + 125g spinazie + 30g notenmix
3) 15:00 125g kipfilet + 125g spinazie + 35g notenmix
Pre-workout: 1 scoop Amino-1 + 1/2 scoop Assault + 2g taurine
Postworkout: 30g whey iso + 2g taurine
18:30 Avondeten (~600kcals, <200g carb-bron) + 25g nightprotein
~2100kcals, E/K/V, 220g (41%) / 110g (21%) / 90g (38%)
Why?
Ach, als Marvin zijn dieet goed doet zal hij in 2 weekjes echt geen significante spiermassa gaan verliezen.
Die wilde ik ook al gaan maken