AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.564
Tja..als je kijkt wat vele mensen in de weekende nuttigen aan sigaretten, drugs en alcohol zie ik persoonlijk niet zo een probleem erin.

Met al die pre-workouts en ook mijn weekenden zou ik bij een geteste bond toch al nergens aan kunnen deelnemen. Overigens train ik puur voor het uiterlijke beeld, dus maakt het me eigenlijk niet zoveel uit hoe ik het bereik.

Echter is kuren voor mij (nu nog) een stap te ver, want dan is het eind zoek..

Neem ik om 11:00 ;)
..
Welke gains?
Ach, als Marvin zijn dieet goed doet zal hij in 2 weekjes echt geen significante spiermassa gaan verliezen.
:thumbs:
Dit..
25isryp.png
:roflol: heerlijk dit!
Die wilde ik ook al gaan maken :roflol:
:D
Nu nog niet?
..

:roflol:
Zonder in een zinloze discussie te willen raken.... iets met natty en fake natty.
Maar goed, Marvin zette al fake natty als keyword boven dit log :)
Jup.. :D
Eerste zit er al in..

Full parkinson modus nu:roflol:

Start mini-cut, weging en meting:
Gewicht: 80.3kg (huh, had niet verwacht alweer op 80kg te zitten...:o)
Taille: 74.0cm (Het doel is voornamelijk hier weer wat af te 'snoepen')

Uiteraard gaat dat ook gepaard met gewichtsverlies, maar dat maakt niet uit. In 2013 woog ik na mijn cut ook nog maar 76kg..

De planning voor vandaag!

FB1:
Sumo deadlift:

60kg: 2x10
110kg: 4x8

Paused floorpress:
?

T-bar row/CG-cable row:
4x8-12

Incline dumbelpress:
4x8-10

Leg extentions (1 set = 10 toe’s in / 10 toe’s out / 10 toe’s up):
3 sets

Barbel curl:
5x9

Upright row/hang clean & press/side raise:
3x8-12

Voeding, maandag 22-08-2016:
6:30 25mcg clen
7:00 1 kop koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 25g havermout + 25g bambix + 40g whey isolaat + 5g rozijnen + grapefruit + multivit + vit D + kalium
12:30 125g kipfilet + 125g spinazie + 35g notenmix
15:00 125g kipfilet + 125g spinazie + 30g notenmix
Pre-workout: 1 scoop Amino-1 + 2g taurine + ½ scoop Assault
Post-workout: 30g whey isolaat + 2g taurine
18:30 Avondeten (~600kcals, <200g carb-bron) + 25g nightprotein

~2100kcals, E/K/V = 220g (41%) / 110g (21%) / 90g (38%)

Lol ik dacht dat het maar een grapje was van clen. Gaat dat nou echt veel verschil maken voor 2 weekjes?

• #25.566
Lol ik dacht dat het maar een grapje was van clen. Gaat dat nou echt veel verschil maken voor 2 weekjes?
Tja, dat valt dus te bekijken en daar kom je helaas maar op 1 manier achter ;)

Update: Trillererig, hoge hartslag en het lijkt of mijn gehoor anders is??? en verder een constante piep in mijn hoofd..goed spul:thumb:

Verdeling in macro's maakt niet zoveel uit voor clen. Sommige zeggen wel dat je eca & clen altijd low carb moet doen. Verder merk ik nooit veel verschil eigenlijk.
Opbouwen zoals Wovano's post is ok. Wil je echter resultaat halen en zo miniem mogelijk clen gebruiken, moet je je lichaamstemp meten. Zolang deze verhoogd is,
moet je eigenlijk niets extra nemen. Soms scheelt dat wel een dag of 2 dat je niet zo moeten opbouwen eigenlijk.

Nu is de regel groter of droger dan Marvin helemaal compleet. Omdat hij heeft moeten juicen voor dit fysiek, kan iemand anders dat tot niet natty behalen.

@sanca , kun je dit log naar de anaboeloesectie verplaatsen?:roflol:

• #25.573
Verdeling in macro's maakt niet zoveel uit voor clen. Sommige zeggen wel dat je eca & clen altijd low carb moet doen. Verder merk ik nooit veel verschil eigenlijk.
Opbouwen zoals Wovano's post is ok. Wil je echter resultaat halen en zo miniem mogelijk clen gebruiken, moet je je lichaamstemp meten. Zolang deze verhoogd is,
moet je eigenlijk niets extra nemen. Soms scheelt dat wel een dag of 2 dat je niet zo moeten opbouwen eigenlijk.
Thanks Rob! Ik ga denk meten, want meten is weten...en vind het al een horor gedachte dat ik zou moeten verhogen..

Ben super wazig en vaag..:roflol:

Wat is eigenlijk een verhoogde lichaamstemperatuur?

Klinkt als de gemiddelde festival bezoeker :)

Zo voel ik me ook...maar dan ipv gezellig ook snauwerig :roflol:
Spelling... ;)

Juicer...
zie hierboven...
Nu is de regel groter of droger dan Marvin helemaal compleet. Omdat hij heeft moeten juicen voor dit fysiek, kan iemand anders dat tot niet natty behalen.

@sanca , kun je dit log naar de anaboeloesectie verplaatsen?:roflol:
Sinds wanneer is clen anabool?
Snap de link niet helemaal maar dat heb ik wel vaker bij hem
Zie boven.. ;)

Thanks Rob! Ik ga denk meten, want meten is weten...en vind het al een horor gedachte dat ik zou moeten verhogen..

Ben super wazig en vaag..:roflol:

Wat is eigenlijk een verhoogde lichaamstemperatuur?

Hangt van je lichaamstemp normaal af eigenlijk :p Maar eigenlijk voel je het normaal ook aan je lichaam. Het is een soort van koorts wat je voelt. Beetje gloeien zeg maar.

clen zonder aas?

Jij durft wel Marv.

Maar vind je niet beetje zonde om nu aan de clen te gaan, en op vakantie is je shape alweer binnen 1dag verneukt?:p

Terug
Naar boven