- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Maar vind je niet beetje zonde om nu aan de clen te gaan, en op vakantie is je shape alweer binnen 1dag verneukt?![]()
Gewoon doorslikken op vakantie dan?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar vind je niet beetje zonde om nu aan de clen te gaan, en op vakantie is je shape alweer binnen 1dag verneukt?![]()

.
Ik begrijp inmiddels wat je bedoeld..Hangt van je lichaamstemp normaal af eigenlijkMaar eigenlijk voel je het normaal ook aan je lichaam. Het is een soort van koorts wat je voelt. Beetje gloeien zeg maar.

Als er geen spiermassa is om te verbranden..dan gebeurt dat ook niet..

Dan behoudt/behaal je meer gains..
Tja..welkom op DBB..wat zijn je doelen?
Ssst! Ik wil het niet wetenMaar vind je niet beetje zonde om nu aan de clen te gaan, en op vakantie is je shape alweer binnen 1dag verneukt?![]()

True, true..
No thanks!Bronnen...
Dat kon je zelf toch ook wel bedenken...?
Elke dag een halfje bij het ontbijt..wordt je ook goed shredded van denk..

Anders worden jullie vanaf nu allebei true natural bodybuilder?
Ik ga dus eindelijk gains makenIk heb al vaker clen only gedaan
Dit is wel een leuke read:
http://www.mesomorphosis.com/articles/dharkam/clenbuterol-and-muscle-growth.htm
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2002523

Als in een halve liter per uur..? Minimaal 6-8L per dag?
Als in een halve liter per uur..? Minimaal 6-8L per dag?

Zal eens kijken..een selfie maken lukt nu niet

Een 6L zou je idd wel mogen tanken op een dag. Eender wat![]()
Hoelang heb je het volgehouden? En werden de bijwerkingen minder?
Heb twee cycles van twee weken gedaan. Na een week was de hoofdpijn weg toen ik ergens tussen de 80 en 120mcg zat. tegen het avonduur zakte het ook af door de halfwaardetijd gok ik.Hoelang heb je het volgehouden? En werden de bijwerkingen minder?
tegen het avonduur zakte het ook af door de halfwaardetijd gok ik.
Je went er gewoon wat aan 
Zodra je de clen inneemt begin je binnen een halfuurtje trillende handen en een hogere hartslag te krijgen. Naarmate de dag word het minder (tenzij je de dosis verdeeld over meerdere keren) Zo zakte hoofdpijn ook geleidelijk afLijkt me sterk gezien de halfwaarde van 36u en je dus een build up krijgt ipv een zakking in werkende stofJe went er gewoon wat aan
![]()