AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Zodra je de clen inneemt begin je binnen een halfuurtje trillende handen en een hogere hartslag te krijgen. Naarmate de dag word het minder (tenzij je de dosis verdeeld over meerdere keren) Zo zakte hoofdpijn ook geleidelijk af

Ik trilde de hele dag door :p Van hoofdpijn heb ik wel nooit last.

Je neemt min of meer het ongezondste wat er is, met het minste resultaat.

kl***zak.

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.604
Heb twee cycles van twee weken gedaan. Na een week was de hoofdpijn weg toen ik ergens tussen de 80 en 120mcg zat. tegen het avonduur zakte het ook af door de halfwaardetijd gok ik.
Hmm..

Wanneer nam jij dan de tweede dosering? Na 24uur...? Na 36 uur?

Nu na 2 paracetamol en 1 ibu zakt mijn hoofdpijn..trainen ging echt bijna niet!

Lijkt me sterk gezien de halfwaarde van 36u en je dus een build up krijgt ipv een zakking in werkende stof ;) Je went er gewoon wat aan ;)
Zelfde vraag als bij hoxyz...wanneer neem jij bij? Zoals je eerder aangaf op basis van hoe je je voelt? Of gewoon na x uur?
Alles voor een kuurig fysiek

Als die nou nog over pijnlijke gewrichten begint zit die aan de winny!
:roflol: Zou ik mogelijk wel meer baat bij hebben..maar dan ben ik min mijn ogen echt niet natty meer..

En kan ik nu het verloop al voorspellen...dit jaar winny...volgend jaar test..dat jaar erna test-mast en doooor..
Zodra je de clen inneemt begin je binnen een halfuurtje trillende handen en een hogere hartslag te krijgen. Naarmate de dag word het minder (tenzij je de dosis verdeeld over meerdere keren) Zo zakte hoofdpijn ook geleidelijk af
Hmm..ik hoop het!

Ik trilde de hele dag door :p Van hoofdpijn heb ik wel nooit last.
Ik tril nu ook nog flink inderdaad:roflol:
Je neemt min of meer het ongezondste wat er is, met het minste resultaat.

kl***zak.
Sorry Hoody!

Moet wel bekennen dat het ook zo voelt:eek!:
:roflol:

Ehm ik had vrij sterke clen dus bouwde het rustig op.
1-2 20mcg
3-4 40mcg en zo verder. Elke keer de dosis in een keer.

Ik reageerde een beetje hard, maar ik vind dit echt gewoon zonde. Doe gewoon wat meer cardio en je hebt hetzelfde resultaat + een gezondere levensstijl.

Ik zou me serieus kut voelen als er iets met je gebeurt door deze troep.

waarom niet gewoon dnp, mietje.

Ik ben echt niet anti-drugs, maar is dit nou echt nodig? Je hebt al een mega slanke taille en na je vakantie kan je weer beginnen...

• #25.614
Ehm ik had vrij sterke clen dus bouwde het rustig op.
1-2 20mcg
3-4 40mcg en zo verder. Elke keer de dosis in een keer.
De mijne is ook vrij sterk ;) IG

Ik reageerde een beetje hard, maar ik vind dit echt gewoon zonde. Doe gewoon wat meer cardio en je hebt hetzelfde resultaat + een gezondere levensstijl.
Je hebt wel gelijk..maar heb gewoon af en toe de neiging om wat te proberen..:o Sorry voor deze teleurstelling..

Ik zou me serieus kut voelen als er iets met je gebeurt door deze troep.
Dat hoop ik niet zeg..want je leest best een hoop narigheid!
Ik hoop het wel..
waarom niet gewoon dnp, mietje.

:roflol;
Ik ben echt niet anti-drugs, maar is dit nou echt nodig? Je hebt al een mega slanke taille en na je vakantie kan je weer beginnen...
Klopt...ga overigens na mijn vakantie weer aan de clen..dan start ik gewoon een 'normale' cut..

Pff, de training van gister was echt fucked up! In de auto naar de gym heb ik serieus overwogen helemaal niet te gaan..de koppijn was niet te harden, dus vanaf nu zit er ibuprofen en paracetamol in mijn tas..heb ook niet heel mijn training afgemaakt..het ging gewoon niet meer..:o

FB1:
Sumo deadlift:

60kg: 10, 10
110kg: 8, 8, 8, 8 (met straps)

Volgende keer 4x8x115kg

Paused floorpress:

20kg: 10
25kg: 10
50kg: 6
65kg: 3
75kg: 1
80kg: 7, 7, 7 (oef!), 6, 6 (t*ring!), 6 (yes!:fire:)

Niet verzwaren wil echt dat het beter gaat!

CG-cable row:
100kg: 12, 12, 12, 12 (man, man!)

Niet zwaarder ivm kutkoppijn!:sad:

Incline dumbelpress:
24kg: 10 (warmup)
32kg: 10 (prima), 9 (godver), 8 (meeh), 8 (nipt!)

Leg extentions (1 set = 10 toe’s in / 10 toe’s out / 10 toe’s up):
36kg: 10-10-10 (fucking moeizaam)
43kg: 10-10-10 (het is wel klaar zo..:o)

Barbel curl:
Skipped

Upright row/hang clean & press/side raise:
Skipped

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Tja.. 2 voor de moeite)

Vandaag een dagje naar het strand..en ga serieus mijn prepmeals meenemen en moet eerlijk bekennen dat ik dat werkelijk nooit doe..:o Normaal is het broodjes halen en meestal afsluiten met cocktails en/of ergens wat eten..

Voeding, dinsdag 23-08-2016:
7:00 1 kop koffie
7:30 25mcg clen + 5g BCAA (8:1:1, musculi) + 3g taurine
9:30 5g BCAA (8:1:1, musculi)
11:00 40g whey + 35g notenmix + multivit + vit D + kalium
13:00 150g kipfilet + 125g spinazie
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie + 1 scoop Amino-1 + 3g taurine
17:00 35g nightprotein
18:30 Spelletjesavond: Avondeten (normaal doen! ~750kcals)

~1820kcals, E/K/V = 210g (43%) / 90g (19%) / 80g (38%)

Nog koppijn vandaag?

Wel lekker zweten zeker? Gebruik je nog steeds zoveel cafeïne?

Als je je trainingen afbreekt, vraag ik me af of die clen nog wel een netto postitief effect kan hebben.

• #25.619
Beetje, maar tot nu toe minder dan gister. Verder heb ik vandaag wel paracetamol e.d ingepakt..

Wel lekker zweten zeker? Gebruik je nog steeds zoveel cafeïne?
Nope..die caffeine intake heb ik verlaagd..vandaar maar 1 kop koffie. Denk wel dat ik vandaag een blik monster meeneem, maar dat is uit pure liefde :heart: :zuip:

Als je je trainingen afbreekt, vraag ik me af of die clen nog wel een netto postitief effect kan hebben.
True, true..precies wat er gister ook door mijn hoofd spookte..maar wil het toch een kans geven.

En tja..met cutten is vet verbranden (met behoudt van zoveel mogelijk spiermassa) het enige doel. Dus welk netto resultaat zullen we het over hebben?

De volgende training zal pas donderdag zijn..
Ik zie maar 1 kop koffie ipv 3 koppen koffie + 2 blikken monster. Misschien zit daar de bron van z'n koppijn.
Klopt..normaal barst mijn kop uit elkaar zonder mijn ochtend koffie...dus hier heb je een punt ;)

• #25.620
Update gewicht: 79.8kg (gister 80.3kg...:eek!:)

Terug
Naar boven