- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Op dit tempo ben je in 2 weken tijd 7kg kwijt....inb4 ecto @ the pool

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het behoud van spiermassa. Als de trainingsdruk afneemt dan 'denkt' je lichaam in tijden van calorie schaarste dat het de overtollige spiermassa wel kan opgebruiken.True, true..precies wat er gister ook door mijn hoofd spookte..maar wil het toch een kans geven.
En tja..met cutten is vet verbranden (met behoudt van zoveel mogelijk spiermassa) het enige doel. Dus welk netto resultaat zullen we het over hebben?
Ik zie maar 1 kop koffie ipv 3 koppen koffie + 2 blikken monster. Misschien zit daar de bron van z'n koppijn.
Pff als ik dat zo lees met die koppijn, zou het mij niet waard zijn.

Op dit tempo ben je in 2 weken tijd 7kg kwijt....inb4 ecto @ the pool![]()
en jij denkt dat ik dat laat gebeuren? 
I know..het is ook niet het doel donderdag weer de kantjes eraf te lopen..Het behoud van spiermassa. Als de trainingsdruk afneemt dan 'denkt' je lichaam in tijden van calorie schaarste dat het de overtollige spiermassa wel kan opgebruiken.
Dan nemen we toch maar wat caffeine vandaag..Afkick van cafeïne kan idd ook zorgen voor hoofdpijn

Waarom zou ik dit niet kunnen proberen..vind het fijn dat jullie zo aan me denken, maar leef..en laat leven..Wat doe je jezelf aan Marvin. Stop gewoon met die onzin, sla die frituur een keertje over en maak je trainingen af
.
Trouwens.. Straps met 110 kg sumo DL's??
was hopelijk maar 1 dagPff als ik dat zo lees met die koppijn, zou het mij niet waard zijn.
dan ben ik echt niet meer natty..dus nee.. 
Beetje kerel hoeft zich sowieso niet druk te maken over grip op 110 kg.straps op 110kg klinkt vast niet stoer..maar vind het gewoon fijner als ik me niet druk hoef te maken over grip..
Dus jouw grens voor natty licht puur bij AAS, of ook andere hormonen zoals T3-T4?
Wil eigenlijk weer even wat droger worden nog (voor mijn vakantie..) en gewoon eens kijken wat het doet..
In b4: Marvin aan de AAS comments
Had je zelf al voorspeld toch?Man, man..wat een gezeik hier in mijn log..probeer alleen eerlijk alles te loggen.

T3 zonder testBeetje kerel hoeft zich sowieso niet druk te maken over grip op 110 kg.
Dus jouw grens voor natty licht puur bij AAS, of ook andere hormonen zoals T3-T4?
Ik vind zelf sarms eigenlijk al kuren..dus hier licht de grens inderdaad..true

what's up?
Clen is überhaupt geen aas..sarms zijn pro-hormonen..

Nee
Goed nieuws voor in de cut:
Vanavond spelletjes avond: BBQ..
Morgen: BBQ
Uiteraard ga ik proberen te beperken tot groenvoer en vlees/vis
Wish me luck..

Clen is überhaupt geen aas..sarms zijn pro-hormonen..
Goed nieuws voor in de cut:
Vanavond spelletjes avond: BBQ..
Morgen: BBQ
Uiteraard ga ik proberen te beperken tot groenvoer en vlees/vis
Wish me luck..

Sorry dat ik er niet zoveel ervaring mee heb..

morgen 50mcg en naar mijn werk fietsen..dit is nog niet alles..zondag verjaardag vieren van mijn gf voor familie. Dinsdag is ze echt jarig en gaan we ook nog wat doen..en die vrijdag trouwt mijn zusje..

Verdomme Marvindit is nog niet alles..zondag verjaardag vieren van mijn gf voor familie. Dinsdag is ze echt jarig en gaan we ook nog wat doen..en die vrijdag trouwt mijn zusje..
Maximaal Marvinnen + clen![]()