- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Medicijn voor paarden die last hebben van een verkoudheidje

Klopt! Dat heb ik blijkbaar vanuit thuis meegekregen..en dat houden we er lekker in..Jullie vieren ook alles met eten he... zonde van de clen man![]()
Dat is wat ik ook meestal doe inderdaad!Op zulke dagen at ik door de dag haast niets. Gewoon wat kip of shakes. En dan valt de schade best wel mee![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Clenbuterol (niet de beste bron, maar google is je vriend)
Zo kun je het ook noemen..Medicijn voor paarden die last hebben van een verkoudheidje![]()
Astmamedicatie voor paarden: salbutamol op steroiden.
Beter gaan we dat niet combinerenEen wat?Clen is een gateway drugs. Zet je 3CC petje maar vast op, dis gon be good.

Grenzeloos vertrouwen in jezelf
Verder zal ik me vanavond echt beperken tot enkel vlees/kip en geen sausjes eten..en uiteraard er geen AYCE van maken![]()

Ik heb ook een vriendin die me op mijn vingers tikt als ik toch brood wil vreten..hetzelfde geldt voor teveel eten..Heerlijk om te fietsen vandaag
Grenzeloos vertrouwen in jezelf![]()

Ik heb ook een vriendin die me op mijn vingers tikt als ik toch brood wil vreten..hetzelfde geldt voor teveel eten..![]()

Precies...en anders "strafcardio"

Is brood de duivel?Ik heb ook een vriendin die me op mijn vingers tikt als ik toch brood wil vreten..hetzelfde geldt voor teveel eten..![]()
Daar krijg je een dikke opgeblazen broodbuik van.
Daar krijg je een dikke opgeblazen broodbuik van.
Ook wel bekend als een powergut bij PL
Ik heb ook een vriendin die me op mijn vingers tikt als ik toch brood wil vreten..hetzelfde geldt voor teveel eten..![]()

In principe niet..maar ik eet normaal gesproken veel vlees en veel brood. Nu vind ik eigenlijk vlees gewoon lekkerder en vind ik het zonde om zwaar over mijn kcals heen te gaan door een heel stokbrood met saus weg te duwen..als ik er niet aan begin is alleen maar makkelijker dan bijvoorbeeld die paar stukjes gisteren..
Dat komt door de lactose in chocomelk..Daar krijg je een dikke opgeblazen broodbuik van.
Ook wel bekend als een powergut bij PL

Maarikbemoeimeniet
Haha...ik ben blij dat ze het doet..want als ik honger heb en eigenlijk over het algemeen verlies ik in de buurt van eten gewoon snel mijn zelfbeheersingDat durft mijn vrouw niet of ik hap een stuk uit haar![]()
#zeroselfcontrolHaha nee bedoelde niet tegelijk maar in plaats van,.. Heb je wel ervaring met eca dan?

Ik