- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
3 stukjes spekkoek, 3 stukjes mini-appeltaart, 2 creme brullee, 2 tiramisu, 1 baverois, 3 stukjes brownie met slagroom, 1 hangop met vruchten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 stukjes spekkoek, 3 stukjes mini-appeltaart, 2 creme brullee, 2 tiramisu, 1 baverois, 3 stukjes brownie met slagroom, 1 hangop met vruchten

Die tournedos was ook echt heerlijk! Botermals
Maar man, man..die toetjes. Het is dat ik mezelf een halt heb ingeroepen anders had ik alles opgegeten..
ja toch

)
)
)
)

(dr Oetker ~800kcals)
Zeker! Alleen als ik meer volume per set doe gaat het fout..dus hou het bij triples.Gaat lekker die FSQ. Half jaar terug vond je dat een klote oefening toch?
Meal plan?Was jij niet aan het cutten met clen? Whatsup met je meal plan?
Haha..vandaag weer back-on-track..
Klopt..even twee dagen beetje diet-break..Was jij niet aan het cutten met clen? Whatsup met je meal plan?

Ik heb zeker niet alle dagen netjes gedaan afgelopen twee weken, maar heb behoorlijk gecompenseerd hier en daar en het resultaat is niet slecht!

Precies..Ja neem aan dat je voor jezelf een bepaald aantal kcals / dag bepaald te eten.

Het mealplan dat hier gebruikt wordt heet 'marvinnen'.Ja neem aan dat je voor jezelf een bepaald aantal kcals / dag bepaald te eten.
Werkt best prima hoor..Het mealplan dat hier gebruikt wordt heet 'marvinnen'.

)
)
)
)
)
)Ach..op deze manier vielen de kcals wel mee..
Katrollen..het zou werkelijk nog geen 80kg zijn denk..Die cable rows blijven mij verbazen. Leuke training weer verder!

Katrollen..het zou werkelijk nog geen 80kg zijn denk..![]()
. Tot hoever gaat die machine dan?Geen idee, maar fullstack is nog ver van me verwijderd..
Die cable rows blijven mij verbazen. Leuke training weer verder!