Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Kutbeest:

2.jpg

Cutbeest:

1.JPG

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.162
  • #26.164
Niet echt veel gegeten om van 136 maar 117 te gaan voor de -120 klasse anders :grumble:
Jezus Lloyd, dat ziet er uit als een klein drama! Dat ziek zijn in combi met de cut, heeft je lifts en mindset aardig weten te verneuken..:eek!:

Spelletjesavond ging weer helemaal nergens over gister! En dan is het maar goed dat ik overdag het Ethiopische dieet nastreef..zoals ik gister al schreef eerst wat drop, snoep, een appel, vervolgens een snicker en nog wat dropjes. Als avond eten aten we spaghetti met een pesto roomsausje en broccoli en omdat 1 van mijn maten ineens toch niet mee at hadden we per persoon zeker 250-300g gehaktballetjes..:meal: Daarna nog een stukje browniepudding en caramelpudding met een beetje slagroom om dat tijdens de spelletjes af te toppen met kruidnoten..een hele zak was met zijn vijven zo leeg zullen we maar zeggen..:roflol:

Enfin, morgen en overmorgen ook cursus (in Breda) en vrijdag op zaterdag zal wel weer een latertje worden, dus na vandaag train ik pas zondag weer.. *afkickverschijnselen*

Verder ben ik aan het overwegen om weer Push/Pull/Legs of Push/Pull/Legs/Fullbody te gaan doen..ideeen of tips?

In ieder geval de planning voor vandaag..

FB3:
(Paused) FSQ:

20kg: 10
40kg: 8
60kg: 6 (warmup)
70kg: 2x3
85kg: 6x3

MP:
25kg: 8
35kg: 6 (warmup)
45kg: 2x11
50kg: 3x7
55kg: 5, 4, 4

SLDL (straps):
60kg: 10
80kg:
90kg:
100kg:

Chin-up/Reverse grip pulldown:
35-45 reps

Wide grip benchpress:
20kg: 12
45kg: 6
65kg: 5, 4, 4
75kg: 2x3
80kg: 4x6

Standing leg curl:
16kg: 2x8-15
23kg: 3x8-12

Pushdown:
27kg: 10
32kg: 10 (warmup)
36kg: 2x11
41kg: 2x8

Seated calfraise:
40kg: 10
60kg: 8 (warmup)
70kg: 8
80kg: 2x8-10
90kg: 2x6-8

Voeding, woensdag 28-09-2016:
7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 75g havermout + 30g whey isolaat + 5g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1.5 scoop Hot Blood
Post-workout: 30g whey isolaat
18:30 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein

~2150kcals, E/K/V = 200g (37%) / 225g (42%) / 50g (21%)

Marv effe een serieuze vraag, kan je niet inhouden qua eten of wil je je niet inhouden ?:)

Ik eet nu al bijna 2weken clean en binnen mn kcals met 1 cheat per 2weken en zie nu al redelijk goed verschil in mn fysiek.

• #26.167
Jij hebt echt veel te veel vrije tijd om handen :roflol:
Dat idee heb ik ook..
Marv effe een serieuze vraag, kan je niet inhouden qua eten of wil je je niet inhouden ?:)

Ik eet nu al bijna 2weken clean en binnen mn kcals met 1 cheat per 2weken en zie nu al redelijk goed verschil in mn fysiek.
Ehm..ik laat me gewoon makkelijk meeslepen..maar doe ook wel veel zelf, want weet zeker dat ik gister de meeste kruidnoten op heb. Als ik eenmaal begin gaat de rem er een soort af zeg maar..

Mijn fysiek is ook niet slecht hoor. Hoe vaak ik niet hoor dat ik overal 'mee weg kom'

Fullbody 4x PW.

Dat idee heb ik ook..
Ehm..ik laat me gewoon makkelijk meeslepen..maar doe ook wel veel zelf, want weet zeker dat ik gister de meeste kruidnoten op heb. Als ik eenmaal begin gaat de rem er een soort af zeg maar..

Mijn fysiek is ook niet slecht hoor. Hoe vaak ik niet hoor dat ik overal 'mee weg kom'

Is ook niet slecht je fysiek,maar ook al denk jezelf dat je er niet veel meer kan uithalen, denk ik toch wel dat dat kan, en daar hoeft je echt niet hard voor te bulken.

• #26.170
Dat doe ik nu, maar begint me een beetje tegen te staan, omdat er soms geen rustdag tussen mijn workouts zit. In het gekste geval heb ik al een paar keer 3FB dagen achter elkaar gehad.

Verre van optimaal..nog tips qua schema, want er wordt hier vaak gewoon simpel gezegd dat je moet benchen, squatten en deadliften en niks gezegd over volume e.d..
Is ook niet slecht je fysiek,maar ook al denk jezelf dat je er niet veel meer kan uithalen, denk ik toch wel dat dat kan, en daar hoeft je echt niet hard voor te bulken.
Mogelijk wel..mogelijk niet..ik vind het gewoonweg wel even best zo. Een redelijk goede balans tussen een iets meer dan average Joe fysiek en gewoon doen wat ik wil..

Kelei ooit eens geprobeerd? Sommige zweren erbij, persoonlijk vond ik het ook fijn/goed schema en maakte goede progressie.

• #26.172
Kelei ooit eens geprobeerd? Sommige zweren erbij, persoonlijk vond ik het ook fijn/goed schema en maakte goede progressie.
De oude Kelei ben ik momenteel aan het verbouwen. Die heb ik toentertijd wel gedaan..ook met de myo-sets. Maar daar begin ik nu niet aan, die myo-sets. Trainde oprecht lekker, maar als je rep target bijvoorbeeld 50 is en je maakt er in de eerste set 9, dan mag je 14 triples maken om je target te voltooien..dan zit je heel de training te turven..

Ik ga eens kijken naar het Kelei 2.0 schema..

Oja..ik ben ook niet van plan 6 keer per week te gaan:roflol:

• #26.173
Gevonden..is een tweedaagse fullbody..

A:

Front squats
Chin-ups (shoulder width grip)
Bench press (very slight incline)
Seated rows (wide grip, pull bar to pecs)
Leg curls
Concentration curls (alternate between arms with no/minimal rest)
Rope pressdowns
Standing calf raises
Wide grip upright rows (barbell or cable)

B:

Romanian deadlifts
Pull-ups (wide grip)
Dips (parallel or V bar)
Chest-supported dumbbell rows (let elbows flare away from body)
Leg extensions
Incline dumbbell curls
Overhead extensions
Seated calf raises
Side lateral raises (dumbbell or cable)

• #26.174
Als jullie moesten kiezen (train 3a4 en heel soms 5 keer per week..):

Optie 1:
A:

Front squats
Chin-ups (shoulder width grip)
Bench press (very slight incline)
Seated rows (wide grip, pull bar to pecs)
Leg curls
Concentration curls (alternate between arms with no/minimal rest)
Rope pressdowns
Standing calf raises
Wide grip upright rows (barbell or cable)

B:
Romanian deadlifts
Pull-ups (wide grip)
Dips (parallel or V bar)
Chest-supported dumbbell rows (let elbows flare away from body)
Leg extensions
Incline dumbbell curls
Overhead extensions
Seated calf raises
Side lateral raises (dumbbell or cable)

Optie 2:

PUSH:

Benchpress/dumbelpress:
Incline benchpress/dumbepelpress:
Ez-bar tricep extention:
Pushdowns:
Lateral raise:
Cable fly’s:

PULL:
Pull-ups/Pulldown:
Chin-ups:
CG cable row/T-bar row:
(CG) Preacher curl:
Rope facepull:
BB-shrugs:

LEGS:

FSQ:
SLDL:
Barbel calfraise:
Leg extentions:
Standing leg curl:
Seated calfraise:
Ab-work:

PPL vind ik wel een lekkere verdeling, maar dan zou ik benen 2x doen per week. Kunnen jouw benen ook wel gebruiken (net als de mijne :) ).

PPL is toch pas echt interessant als je 6x traint?
Zou zelf UB/LB 4x doen, FB ging mij ook erg tegenstaan

• #26.177
PPL vind ik wel een lekkere verdeling, maar dan zou ik benen 2x doen per week. Kunnen jouw benen ook wel gebruiken (net als de mijne :) ).
Laat ik geen discussie starten (dat doe ik waarschijnlijk toch), maar ik denk zelfs dat met 5-6 leg-days mijn benen nog geen 5cm groeien.. #genetics

PPL is toch pas echt interessant als je 6x traint?
Zou zelf UB/LB 4x doen, FB ging mij ook erg tegenstaan
Tja, wat is interessant? Het is natuurlijk niet zo dat je met je push training helemaal niks van de pull spieren mee pakt..

Ppl kan ook wel met 4a5 keer per week, ging er wel lekker op, maar denk ub wel beter.

• #26.179
Laat ik geen discussie starten (dat doe ik waarschijnlijk toch), maar ik denk zelfs dat met 5-6 leg-days mijn benen nog geen 5cm groeien.. #genetics

Tja, wat is interessant? Het is natuurlijk niet zo dat je met je push training helemaal niks van de pull spieren mee pakt..

Dit ligt meer aan je eten. :devil:

Neem aan dat je als natty alles 2x per week wil pakken? Dan is ub/lb imo een beter alternatief als je gemiddeld 4x traint.

Terug
Naar boven