AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Die zooi gewoon weggooien man, ik heb jaren pre-workouts gebruikt, tot op een moment dat ik niet wou trainen als de PWO op was ... Nu gewoon een Monster erin en knallen (en op eventsdag een paar cafeine caps :D)

Zonder pwo trainen :eek: the horror...

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.142
Wie houdt er allemaal van mij?!
Iedereen..dat wist je toch al?

0fe0edb1ef7947f79a4d5edbe77bbaf5747d3404dd64e9bb5025b4014041d560.jpg
wat wil je hiermee zeggen...dikke?

:roflol:

Die zooi gewoon weggooien man, ik heb jaren pre-workouts gebruikt, tot op een moment dat ik niet wou trainen als de PWO op was ... Nu gewoon een Monster erin en knallen (en op eventsdag een paar cafeine caps :D)
Ik moet in ieder geval mindere met stims. Lijk af en toe wel een junk en kan me de laatste keer trainen zonder preworkout niet eens meer herinneren. Het station van niet willen trainen als ik geen preworkout heb ben ik al lang gepasseerd. Ik huiver nu al voor komende week..

:heart: we hebben ook zoveel om van te houden..

• #26.143
Sorry, maar ik kan mij gewoon niet voorstellen dat het menselijk lichaam goed functioneert op het 'dieet' dat jij hanteert icm fysieke activiteit :o..
Zit ook wat in..maar als ik het niet zo die wordt ik moddervet door alle weekenden en social events..

Ik moet in ieder geval mindere met stims. Lijk af en toe wel een junk en kan me de laatste keer trainen zonder preworkout niet eens meer herinneren. Het station van niet willen trainen als ik geen preworkout heb ben ik al lang gepasseerd. Ik huiver nu al voor komende week..

5 na 12 bro, 5 na 12 ;)

• #26.145
Zonder pwo trainen :eek: the horror...
Zoals ik al zei...ik huiver nu al bij de gedachte.

Maar als ik er op de termijn meer energie aan over hou is het een win-win..

Geen kosten aan pwo en meer energie en quality time met mijn gf..

Maar als je zo moe bent overdag dan gooi je er toch gewoon wat stims in? Ik zie het probleem niet :rolleyes:

Zit ook wat in..maar als ik het niet zo die wordt ik moddervet door alle weekenden en social events..

Vrees je er louter voor, of heb je wel eens geprobeerd om je voeding wat meer uit te balanceren?

Het is daarnaast ook een goed idee om te kappen met die stimms inderdaad. Houd het anders eerst gewoon even bij koffie en af en toe een monster oid. Je zult merken dat je daar ook gelijk veel beter op reageert :D

Stelletje feeders en fat-people lovers..:roflol:
Gast, iemand met 10-12% vet is niet 'fat people' en op dit percentage heb je vermoedelijk meer energie. En (ouwe discussie) volgens mij schreeuwt jouw lichaam al jaren dat het niet op het huidige vet% wil zitten. Daar is ieder lichaam natuurlijk anders in. Het lichaam van Bas schreeuwt dat het vol zit na een fruitschaal vol vla, koekjes en rolo's :D.
Wie houdt er allemaal van mij?!
Ik denk een hoop mensen wel, op een bepaalde manier :D

Als je nou eens wat meer variert met je koolhydraat bron en groente scheelt denk ik ook wel, er is meer dan rijst en spinazie.

• #26.159
kan ik wel lekker vreten..:roflol:

Hoog tijd om (even) te kappen :P
Duidelijk
:heart:

Maar als je zo moe bent overdag dan gooi je er toch gewoon wat stims in? Ik zie het probleem niet :rolleyes:
Overdag valt goed mee vaak..enorm ochtendmens..
Of gewoon iets zonder cafeïne... pep ofzo :p
Sleuteltje pep in de wc onder werktijd ;)
ervaringsdeskundige..

Vrees je er louter voor, of heb je wel eens geprobeerd om je voeding wat meer uit te balanceren?

Het is daarnaast ook een goed idee om te kappen met die stimms inderdaad. Houd het anders eerst gewoon even bij koffie en af en toe een monster oid. Je zult merken dat je daar ook gelijk veel beter op reageert :D
Wel geprobeerd hoor. Maar als ik zeg maar op onderhoud ga eten (ongeveer 2600) en in de weekenden ga zitten vreten, dan gaat het shape-wise snel fout..

Even stoppen met stims kan geen kwaad..op deze manier word ik niet eens 70.. :rolleyes:

Oplossen in een neusspray. Eeuwig durende verkoudheid!
Pro-tip

Dat dus..
Gast, iemand met 10-12% vet is niet 'fat people' en op dit percentage heb je vermoedelijk meer energie. En (ouwe discussie) volgens mij schreeuwt jouw lichaam al jaren dat het niet op het huidige vet% wil zitten. Daar is ieder lichaam natuurlijk anders in. Het lichaam van Bas schreeuwt dat het vol zit na een fruitschaal vol vla, koekjes en rolo's :D.

Ik denk een hoop mensen wel, op een bepaalde manier :D
Correct. Mijn initiële lichaam is niet shredded of droog..was altijd skinny fat, dus comfortabel zal het zich niet voelen..

Echter, ik voel me niet comfortabel met een dikke winterjas..dus blijft een beetje strugglen en aanrommelen. Het stoppen met pwo lijkt me een prima eerste stap.

Ja, ik ken de uitwerking van al die stims niet, maar lijkt me ook dat je dat alleen af en toe moet toepassen om jezelf een schop te geven als je de wilskracht daarvoor niet kan opbrengen.
Klopt...zo begon het ooit:roflol:
Als je nou eens wat meer variert met je koolhydraat bron en groente scheelt denk ik ook wel, er is meer dan rijst en spinazie.
Kan ik doen..dit is pure luiheid. Misschien moet ik eens wat anders mijn dieet in rekenen, zodat ik in ieder geval meer soorten groente eet over dag. Aan de andere kant..ik varieer savonds voldoende met groente, carbs, vlees en vis..?

Stand van zaken spelletjes avond: 1 snicker, snoepjes, appel....carb-cravings..

Terug
Naar boven