Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I wish! Is gewoon een h**r van een apparaat...
Eigenlijk wel, maar zat in de 3 apenkoppen flow..
Eigenlijk wel..of telt rennen naar het squatrack ook als warming up?155kg leg press is echt eerste set? Zo koud erop?
Verder nice![]()
Eigenlijk wel..of telt rennen naar het squatrack ook als warming up?

Het is op dit marteltuig..de stack gaat tot 224.8kg (best zwaar)..we hebben geen plate-loaded legpress

Het is op dit marteltuig..de stack gaat tot 224.8kg (best zwaar)..we hebben geen plate-loaded legpress
![]()

Ik normaal ook..weet eigenlijk niet waarom ik met 155kg startte..Wij hebben ook zo'n soortgelijk ding... en ook nog een plated loaded gelukkig.
Begon zelf altijd met 50-60kg en dan 20-30 reps... warm graag goed op![]()

Ik normaal ook..weet eigenlijk niet waarom ik met 155kg startte..![]()
Heb pump blend besteld bij myprotein. Wil pwo's met stims uiteindelijk weer beperken naar 1x per week..
Nog niks op de planning..hoewel..heb van 16:00-18:00 een afscheidsborrel van een collega..
Heb pump blend besteld bij myprotein. Wil pwo's met stims uiteindelijk weer beperken naar 1x per week..
Klopt, maar ja wat wil je. 500g was maar 16euro. Ik neem wel 15-20g pwoVan die pump blend heb je ook wel een paar scoops nodig om aan een fatsoenlijke dosis te komen.
Godver

We zien de jank/vreet posts op FB wel weer voorbij komen
Tradities in ere houden hè...houdt jullie facebook levendig..
Thanks Piet!Het is al tig posts geleden.. maarre.. lekkere training![]()
Zou wel nice zijn!Die frontsquat is niet verkeerd, over een paar maandjes reps op 100kg
![]()

Verder dan een repje of 4 kom ik nu niet..