XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.802
Laatst bewerkt:
  • #26.805
  • #26.807
Ja, ik volg je nog niet zo heel lang :marvin: Je repwork op een lager percentage zal er achteraf ook wel bij varen imo ...
Afwisseling is ook wel lekker! Morgen weer naar Bodybuilding United..dat wordt ook weer een goede afwisseling. Ga benen trainen met Johnny Stuhldreier..:eek!:

Enfin gister op de receptie twee stukjes toast met carpaccio, een mini-loempia en een bami-hapje..op tafel stonden nog wat gebakjes, maar die heb ik maar laten staan (waren ook bedoeld voor familie, maar vond het ergens zonde dat ze niet opgegeten werden)..

Rating: :marvin: :marvin: (zeer minimaal Marvinnen)

De planning voor vandaag..wat meer carbs ter voorbereiding op morgen!

UB2:
Benchpress:
20kg: 10
42.5kg: 8
62.5kg: 6 (warmup)
75kg: 4x6-8

T-bar row:
20kg: 8
40kg: 8 (warmup)
55kg: 4x6-8

Incline dumbelpress:
24kg: 10 (warmup)
30kg: 3x10-12

Pulldown/pullup:
3x10-12

CGBP:
25kg: 8 (warmup)
42.5kg: 2x12-15

Preacher curl:
17.5kg: 12 (warmup)
26.5kg: 2x12-15

Extra, ..:

Strafcardio, ..:
..min / ..km / ..kcals / HR~

Voeding, vrijdag 21-10-2016:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 90g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 200g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 200g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
Pre-workout: 1 scoop EAS (2:1:1, XXL) + 4g taurine
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
18:30 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein (XXL)

~2405kcals, E/K/V = 210g (35%) / 280g (46%) / 50g (19%)

Ik dacht, laat ik ook eens meestemmen met de hunk/chick verkiezing, al ken ik helemaal niemand. Dus kwam even kijken op wie ik eigenlijk gestemd had :rolleyes:
Weet in ieder geval nu, wat dit voor emoticon is :marvin: :D
Mijn stats momenteel:
Lengte: 1.80m
Gewicht: 85/86kg
Bf: 11/12%

Mijn doel:
Lengte: 1.80m
Gewicht: 90a95kg
Bf: 8a12%
Tis al 7 jaar geleden dat je je log begon. Hoe zit het met je doel? Heb je die gehaald? Bijgewerkt?
Ik moest wel lachen dat je je lengte bij je doel had gezet. Alsof je van plan was om die te veranderen, maar er op het laatst vanaf zag :roflol:

Het is sowieso een grote vriendjesverkiezing :o
Het moet niet altijd om het fysiek draaien, toch :o
Ehm... nou ja eigenlijk tijdens een hunk/chick-verkiezing wel ja. Soort van vleeskeuring is dat toch? Anders heette het wel 'holmaatjes-verkiezing' ofzo :p

Marvin zal ik vast die aas voor je bestellen voor je doel?:)

• #26.810
Ik dacht, laat ik ook eens meestemmen met de hunk/chick verkiezing, al ken ik helemaal niemand. Dus kwam even kijken op wie ik eigenlijk gestemd had :rolleyes:
Weet in ieder geval nu, wat dit voor emoticon is :marvin: :D

Tis al 7 jaar geleden dat je je log begon. Hoe zit het met je doel? Heb je die gehaald? Bijgewerkt?
Ik moest wel lachen dat je je lengte bij je doel had gezet. Alsof je van plan was om die te veranderen, maar er op het laatst vanaf zag :roflol:

Ehm... nou ja eigenlijk tijdens een hunk/chick-verkiezing wel ja. Soort van vleeskeuring is dat toch? Anders heette het wel 'holmaatjes-verkiezing' ofzo :p
Haha. Thanks voor je stem en leuk je hier te zien! Ik vrees dat het toch een beetje een holmaatjes-haat-en-afgunst-verkiezing is..:roflol:

Tja, dat doel. Voor mijn average joe genen misschien een beetje een te utopisch doel..of althans, wel zolang ik naturel wil blijven. Overigens knap pijnlijk te lezen dat ik in 7 jaar weinig gains heb gemaakt..al denk ik wel dat ik toentertijd mijn vetpercentage wat vals positief inschatte..:rolleyes:

Ik weeg momenteel namelijk minder dan dat, maar vind zelf dat ik er qua vorm en spiermassa wel op vooruit ben gegaan. :D En dan nu ben ik beland in een rollercoaster van vreten en compenseren..hier op het forum heet dat "Marvinnen" en geloof dat strafcardio wat ik hier heb geintroduceerd ook inmiddels landelijk bekend is...vanwege het Marvinnen heb ik sindskort mijn eigen emoticon :marvin:

Stiekem een beetje trots op mijn wangedrag:roflol:

Marvin zal ik vast die aas voor je bestellen voor je doel?:)
Precies wat ik hierboven al typte...volgens mij dacht ik toen nog dat je Arnold kon worden als je maar hard genoeg zou trainen..:rolleyes:

Doel is imo natty prima haalbaar

Natty max is zo'n fucked up image. En gewoon niet meer mogelijk de dag van vandaag. Leuk als je bv gesponsord zou worden of werkloos en zonder gezin ofzo zou zijn,
maar met de dagdagelijkse dingen die het leven meebregen, kan je gewoon niet het maximum uit je trainingen halen zonder dat er iets of iemand onder lijdt.

• #26.815
Doel is imo natty prima haalbaar
Dikke...dikke lul..

Dat dacht ik toen ook, mijn doel was toen ook 85/90kg 10% :P
Jup..:sad:

Natty max is zo'n fucked up image. En gewoon niet meer mogelijk de dag van vandaag. Leuk als je bv gesponsord zou worden of werkloos en zonder gezin ofzo zou zijn,
maar met de dagdagelijkse dingen die het leven meebregen, kan je gewoon niet het maximum uit je trainingen halen zonder dat er iets of iemand onder lijdt.
Klopt..maar zelfs dan betwijfel ik of 1.80m bij 95kg @ 8% haalbaar is...

..ik denk van niet..90kg misschien net aan na 1000 jaar trainen. Maar toch denk ik dat mijn genen dat niet toe laten..

..

Klopt..maar zelfs dan betwijfel ik of 1.80m bij 95kg @ 8% haalbaar is...

..ik denk van niet..90kg misschien net aan na 1000 jaar trainen. Maar toch denk ik dat mijn genen dat niet toe laten..

Natty op 8% willen staan met voldoende vvm is sowieso bs imo. Je lichaam vind een laag BF% nu eenmaal niet leuk. Er zijn zat studies die je hormonale imbalansen aantonen als je lange
tijd op laag BF staat. En dat is helemaal geen goede basis om massa op te bouwen. Een moment opname van 8% zou nog wel kunnen maar dan weer ten koste van een beetje vvm. Mensen
moeten een wat realistischer beeld krijgen. Niet alleen van hun doelen maar ook van hun zelfbeeld. De DBB 'meting' van op 12% staan is nog steeds 18 a 20%

25+ wat?

Terug
Naar boven