MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

25+ is niet zo bijzonder toch?
23+ bij laag vet% is genoeg dat men hier vraagtekens zal hebben over je natty status. Het gaat dan ook over de marvin regel heen he.

Genoeg wedstrijd atleten/fotocontest leden/instagram/youtube figuren die al niet bij de 25 komen.

23+ bij laag vet% is genoeg dat men hier vraagtekens zal hebben over je natty status. Het gaat dan ook over de marvin regel heen he.

Genoeg wedstrijd atleten/fotocontest leden/instagram/youtube figuren die al niet bij de 25 komen.

De regel van marvin is imo ook dikke onzin :p
Kom zelf ook boven de 25 uit, en ik heb echt geen instagram fysiek...

Marvin kan vast ook nog wel een kilotje winnen en laten we eerlijk zijn dat is stage ready gewoon een heel goed fysiek voor wie geen 100+kg 5% massamonster eist.

En tsja wat voor ffmi blijft over bij zo'n laag %? Misschien is natty bij 20%+ wat hogere ffmi mogelijk, weet ik niet, maar misschatten tussen 15 tot 20% is ook een ding en scheelt nogal wat kilo's lbm.

Marvin kan vast ook nog wel een kilotje winnen en laten we eerlijk zijn dat is stage ready gewoon een heel goed fysiek voor wie geen 100+kg 5% massamonster eist.

En tsja wat voor ffmi blijft over bij zo'n laag %? Misschien is natty bij 20%+ wat hogere ffmi mogelijk, weet ik niet, maar misschatten tussen 15 tot 20% is ook een ding en scheelt nogal wat kilo's lbm.
Hoger vet% zorgt voor hogere ffmi. Dit is logisch omdat je op een hoger vet% ook meer vet vrije massa hebt en tijdens het diëten altijd wat VVM verliest.

Zo... heb wel wat teweeg gebracht geloof ik. Anderhalve bladzijde discussie over je oude doel en wat wel of niet realistisch haalbaar is :D Overigens snapte ik van de helft geen bal met 25+, FFMI en weet ik veel wat voor kreten ???
Ik heb zelf zelden zulke doelen. Weet ik veel wat voor mij een goed gewicht is of vetpercentage of hoeveel ik wil kunnen tillen. I'll see it when I get there, if I get there :rolleyes: Mijn doel is dat ik afval en dat er dan een gespierd lichaam onder tevoorschijn komt, ongeacht de cijfertjes. En zolang dat nog niet bereikt is, is het niet echt interessant of ik 1kilo niet ben afgevallen of 50kilo niet ben afgevallen :lol:

Haha. Thanks voor je stem en leuk je hier te zien! Ik vrees dat het toch een beetje een holmaatjes-haat-en-afgunst-verkiezing is..:roflol:
Ah wel... dan heb ik verkeerd gestemd, want ik heb naar de foto's gekeken. Ga het nu niet meer veranderen. Volgende keer beter :p

Tja, dat doel. Voor mijn average joe genen misschien een beetje een te utopisch doel..of althans, wel zolang ik naturel wil blijven. Overigens knap pijnlijk te lezen dat ik in 7 jaar weinig gains heb gemaakt..al denk ik wel dat ik toentertijd mijn vetpercentage wat vals positief inschatte..:rolleyes:

Ik weeg momenteel namelijk minder dan dat, maar vind zelf dat ik er qua vorm en spiermassa wel op vooruit ben gegaan. :D En dan nu ben ik beland in een rollercoaster van vreten en compenseren..hier op het forum heet dat "Marvinnen" en geloof dat strafcardio wat ik hier heb geintroduceerd ook inmiddels landelijk bekend is...vanwege het Marvinnen heb ik sindskort mijn eigen emoticon :marvin:

Stiekem een beetje trots op mijn wangedrag:roflol:
Valt wel mee toch? Er stond dat je eerst wilde aankomen en daarna wilde cutten. Ik zie op de foto's wel verschil. In je eerste post zag je er een beetje uit als de gasten op mijn werk. Wel gespierd, maar met een laagje puppyvet. Nu ben je duidelijk veel droger.

Ook natty, neem ik aan... :rolleyes:

FFMI = Fat Free Mass / gewicht**2
dus een soort BMI van alleen het vetvrije gewicht van iemand.
Dank je voor deze uitleg. Zo wordt het ietsje duidelijker :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.829
Daar hou je wel van he!
Ik kan je alvast vertellen dat niet werken en geen leven hebben geen 27+ ffmi geeft nee :roflol: 25+ ook niet trouwens
Ik was er al bang voor..
25+ is niet zo bijzonder toch?
Mwoah...zonder e-stats...
FFMI
Ik wist het!

Klopt! Mensen moeten de >Marvin regel ook niet vergeten..:rolleyes:
Dit!:D
Nee...met dat laatste zeg je het al. Buff & shredded is natty bijna niet te doen..

En daarbij onderschatten we hier massaal ons vetpercentage..
http://www.bodyrecomposition.com/re...bolic-androgen-steroids-research-review.html/

23+ is voor een natty goed. 24+ is jelly, 25+ is elite genetics. alles erboven is met 99% roider.
Precies..

Precies dit:thumb:

Hoger vet% zorgt voor hogere ffmi. Dit is logisch omdat je op een hoger vet% ook meer vet vrije massa hebt en tijdens het diëten altijd wat VVM verliest.
Jup..maar bij hoger vetpercentage wordt dat steeds meer een schatting en klopt daarmee je VVM niet..
Zo... heb wel wat teweeg gebracht geloof ik. Anderhalve bladzijde discussie over je oude doel en wat wel of niet realistisch haalbaar is :D Overigens snapte ik van de helft geen bal met 25+, FFMI en weet ik veel wat voor kreten ???
Ik heb zelf zelden zulke doelen. Weet ik veel wat voor mij een goed gewicht is of vetpercentage of hoeveel ik wil kunnen tillen. I'll see it when I get there, if I get there :rolleyes: Mijn doel is dat ik afval en dat er dan een gespierd lichaam onder tevoorschijn komt, ongeacht de cijfertjes. En zolang dat nog niet bereikt is, is het niet echt interessant of ik 1kilo niet ben afgevallen of 50kilo niet ben afgevallen :lol:

Ah wel... dan heb ik verkeerd gestemd, want ik heb naar de foto's gekeken. Ga het nu niet meer veranderen. Volgende keer beter :p

Valt wel mee toch? Er stond dat je eerst wilde aankomen en daarna wilde cutten. Ik zie op de foto's wel verschil. In je eerste post zag je er een beetje uit als de gasten op mijn werk. Wel gespierd, maar met een laagje puppyvet. Nu ben je duidelijk veel droger.

Ook natty, neem ik aan... :rolleyes:

Dank je voor deze uitleg. Zo wordt het ietsje duidelijker :)
Goede instelling in de eerste alinea!:thumb: Ik heb zeker vooruitgang gemaakt hoor, maar sinds 2013 stellen 'de gains' eigenlijk niks meer voor. Vraag me uberhaupt weleens af welke gains..

Maar ach, het voornaamste is dat ik er redelijk goed uit blijf zien en plezier in het sporten heb..

Daarmee..de training van vanmiddag!:D Oja..pre-workout kwam er nog 15g pump blend van myprotein bij, want die lag inmiddels op de deurmat..

Prima spul:thumb:

UB2:
Benchpress:
20kg: 10
42.5kg: 10
62.5kg: 6 (warmup)
75kg: 8 (vreemd genoeg niet van harte), 8, 8 (t*ring!), 6 (man, man..:sad:)

Volgende keer 25/45/65/77.5kg (maar dan 6 reps/set)

T-bar row:
20kg: 8
40kg: 8 (warmup)
55kg: 8, 8, 8, 8 (prima reps, prima MMC)

Volgende keer 60kg

Incline dumbelpress:
24kg: 10 (warmup)
30kg: 10 (nog over..), 10 (prima pomp:fire:), 10 (de t*ring!)

Pullup:
Bw: 8 (moeizaam), 5, 5, 5, 5, 5 (33 reps..:fire:)

CGBP:
25kg: 8 (warmup)
42.5kg: 15 (matige MMC..), 15 (beter!)

Volgende keer 45kg :D

Preacher curl:

17.5kg: 12 (warmup)
26.5kg: 15 (hele dikke pomp!:fire:), 15 (hell yeah!)

Volgende keer 27.5kg

Extra, Pushdowns:

Beetje smerig pompen..:fire:

Strafcardi-NO, ..:
..min / ..km / ..kcals / HR~

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Op een of andere manier juist slapper vandaag..ondanks wat meer carbs..geen zin in strafcardio verder..spaar mijn energie liever voor morgen!:thumb:)

Lekker bezig geweest zie ik. Maar die bench moet up.

Goeie incline!

Over je andere posts, mensen worden gewoon gek gemaakt door die insta / fb posts van (semi) pro's... die gebruiken alles wat los en vast zit..hebben geen baan van 40 uur en/of gezin en krijgen hun eten geprept en wel aangeleverd. En maar #dedicated en shit..
Als wij onszelf vergelijken met een average joe dan valt het pas op hoe goed je erbij staat...

Goeie incline!

Over je andere posts, mensen worden gewoon gek gemaakt door die insta / fb posts van (semi) pro's... die gebruiken alles wat los en vast zit..hebben geen baan van 40 uur en/of gezin en krijgen hun eten geprept en wel aangeleverd. En maar #dedicated en shit..
Als wij onszelf vergelijken met een average joe dan valt het pas op hoe goed je erbij staat...

so true, social media is 1 grote mindfuck maar aan de andere kant ook grote motivatie.

Goeie incline!

ht_fit_mom_sr_131204_16x9_992.jpg

Goeie incline!

denken dat je met een fulltime baan/studie niet 4x per week 1 a 2 uurtjes kan trainen en niet net iets meer kan eten
:roflol:

Waar de f**k ben je mee bezig Marvin :o

Goeie incline!

Ik loop nu sinds kort 45 uur per week stage. Trainen kom ik altijd wel aan toe, alleen dingen als meal prep heb ik gewoon echt geen zin meer in.

Oeps... ik tik het nog verkeerd over ook:
mass is natuurlijk gewicht in kg, maar gedeeld door de lengte van iemand in meters in het kwadraat , dus:
FFMI = Fat Free Mass / lengte**2

Terug
Naar boven