- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
23+ bij laag vet% is genoeg dat men hier vraagtekens zal hebben over je natty status. Het gaat dan ook over de marvin regel heen he.
FFMI = Fat Free Mass / gewicht**2
23+ bij laag vet% is genoeg dat men hier vraagtekens zal hebben over je natty status. Het gaat dan ook over de marvin regel heen he.
Genoeg wedstrijd atleten/fotocontest leden/instagram/youtube figuren die al niet bij de 25 komen.

http://www.bodyrecomposition.com/re...bolic-androgen-steroids-research-review.html/
Marvin kan vast ook nog wel een kilotje winnen en laten we eerlijk zijn dat is stage ready gewoon een heel goed fysiek voor wie geen 100+kg 5% massamonster eist.De regel van marvin is imo ook dikke onzin
Kom zelf ook boven de 25 uit, en ik heb echt geen instagram fysiek...
Hoger vet% zorgt voor hogere ffmi. Dit is logisch omdat je op een hoger vet% ook meer vet vrije massa hebt en tijdens het diëten altijd wat VVM verliest.Marvin kan vast ook nog wel een kilotje winnen en laten we eerlijk zijn dat is stage ready gewoon een heel goed fysiek voor wie geen 100+kg 5% massamonster eist.
En tsja wat voor ffmi blijft over bij zo'n laag %? Misschien is natty bij 20%+ wat hogere ffmi mogelijk, weet ik niet, maar misschatten tussen 15 tot 20% is ook een ding en scheelt nogal wat kilo's lbm.
Overigens snapte ik van de helft geen bal met 25+, FFMI en weet ik veel wat voor kreten 
Mijn doel is dat ik afval en dat er dan een gespierd lichaam onder tevoorschijn komt, ongeacht de cijfertjes. En zolang dat nog niet bereikt is, is het niet echt interessant of ik 1kilo niet ben afgevallen of 50kilo niet ben afgevallen 
Ah wel... dan heb ik verkeerd gestemd, want ik heb naar de foto's gekeken. Ga het nu niet meer veranderen. Volgende keer beterHaha. Thanks voor je stem en leuk je hier te zien! Ik vrees dat het toch een beetje een holmaatjes-haat-en-afgunst-verkiezing is..![]()

Valt wel mee toch? Er stond dat je eerst wilde aankomen en daarna wilde cutten. Ik zie op de foto's wel verschil. In je eerste post zag je er een beetje uit als de gasten op mijn werk. Wel gespierd, maar met een laagje puppyvet. Nu ben je duidelijk veel droger.Tja, dat doel. Voor mijn average joe genen misschien een beetje een te utopisch doel..of althans, wel zolang ik naturel wil blijven. Overigens knap pijnlijk te lezen dat ik in 7 jaar weinig gains heb gemaakt..al denk ik wel dat ik toentertijd mijn vetpercentage wat vals positief inschatte..
Ik weeg momenteel namelijk minder dan dat, maar vind zelf dat ik er qua vorm en spiermassa wel op vooruit ben gegaan.En dan nu ben ik beland in een rollercoaster van vreten en compenseren..hier op het forum heet dat "Marvinnen" en geloof dat strafcardio wat ik hier heb geintroduceerd ook inmiddels landelijk bekend is...vanwege het Marvinnen heb ik sindskort mijn eigen emoticon
Stiekem een beetje trots op mijn wangedrag![]()
Ook natty, neem ik aan...Dikke...dikke lul...

Dank je voor deze uitleg. Zo wordt het ietsje duidelijkerFFMI = Fat Free Mass / gewicht**2
dus een soort BMI van alleen het vetvrije gewicht van iemand.

Daar hou je wel van he!
Ik was er al bang voor..Ik kan je alvast vertellen dat niet werken en geen leven hebben geen 27+ ffmi geeft nee25+ ook niet trouwens
Mwoah...zonder e-stats...
FFMI
Ik wist het!
Klopt! Mensen moeten de >Marvin regel ook niet vergeten..23+ bij laag vet% is genoeg dat men hier vraagtekens zal hebben over je natty status. Het gaat dan ook over de marvin regel heen he.
Genoeg wedstrijd atleten/fotocontest leden/instagram/youtube figuren die al niet bij de 25 komen.

Dit!FFMI = Fat Free Mass / gewicht**2

Nee...met dat laatste zeg je het al. Buff & shredded is natty bijna niet te doen..De regel van marvin is imo ook dikke onzin
Kom zelf ook boven de 25 uit, en ik heb echt geen instagram fysiek...
Precies..http://www.bodyrecomposition.com/re...bolic-androgen-steroids-research-review.html/
23+ is voor een natty goed. 24+ is jelly, 25+ is elite genetics. alles erboven is met 99% roider.
Precies ditMarvin kan vast ook nog wel een kilotje winnen en laten we eerlijk zijn dat is stage ready gewoon een heel goed fysiek voor wie geen 100+kg 5% massamonster eist.
En tsja wat voor ffmi blijft over bij zo'n laag %? Misschien is natty bij 20%+ wat hogere ffmi mogelijk, weet ik niet, maar misschatten tussen 15 tot 20% is ook een ding en scheelt nogal wat kilo's lbm.
Jup..maar bij hoger vetpercentage wordt dat steeds meer een schatting en klopt daarmee je VVM niet..Hoger vet% zorgt voor hogere ffmi. Dit is logisch omdat je op een hoger vet% ook meer vet vrije massa hebt en tijdens het diëten altijd wat VVM verliest.
Goede instelling in de eerste alinea!Zo... heb wel wat teweeg gebracht geloof ik. Anderhalve bladzijde discussie over je oude doel en wat wel of niet realistisch haalbaar isOverigens snapte ik van de helft geen bal met 25+, FFMI en weet ik veel wat voor kreten
Ik heb zelf zelden zulke doelen. Weet ik veel wat voor mij een goed gewicht is of vetpercentage of hoeveel ik wil kunnen tillen. I'll see it when I get there, if I get thereMijn doel is dat ik afval en dat er dan een gespierd lichaam onder tevoorschijn komt, ongeacht de cijfertjes. En zolang dat nog niet bereikt is, is het niet echt interessant of ik 1kilo niet ben afgevallen of 50kilo niet ben afgevallen
Ah wel... dan heb ik verkeerd gestemd, want ik heb naar de foto's gekeken. Ga het nu niet meer veranderen. Volgende keer beter
Valt wel mee toch? Er stond dat je eerst wilde aankomen en daarna wilde cutten. Ik zie op de foto's wel verschil. In je eerste post zag je er een beetje uit als de gasten op mijn werk. Wel gespierd, maar met een laagje puppyvet. Nu ben je duidelijk veel droger.
Ook natty, neem ik aan...
Dank je voor deze uitleg. Zo wordt het ietsje duidelijker![]()
Oja..pre-workout kwam er nog 15g pump blend van myprotein bij, want die lag inmiddels op de deurmat..
)
), 10 (de t*ring!)
)
), 15 (hell yeah!)
Goeie incline!
Over je andere posts, mensen worden gewoon gek gemaakt door die insta / fb posts van (semi) pro's... die gebruiken alles wat los en vast zit..hebben geen baan van 40 uur en/of gezin en krijgen hun eten geprept en wel aangeleverd. En maar #dedicated en shit..
Als wij onszelf vergelijken met een average joe dan valt het pas op hoe goed je erbij staat...
Goeie incline!
Over je andere posts, mensen worden gewoon gek gemaakt door die insta / fb posts van (semi) pro's... die gebruiken alles wat los en vast zit..hebben geen baan van 40 uur en/of gezin en krijgen hun eten geprept en wel aangeleverd. En maar #dedicated en shit..
Als wij onszelf vergelijken met een average joe dan valt het pas op hoe goed je erbij staat...
Goeie incline!

denken dat je met een fulltime baan/studie niet 4x per week 1 a 2 uurtjes kan trainen en niet net iets meer kan eten
![]()
so true, social media is 1 grote mindfuck maar aan de andere kant ook grote motivatie.
denken dat je met een fulltime baan/studie niet 4x per week 1 a 2 uurtjes kan trainen en niet net iets meer kan eten
![]()
Ik loop nu sinds kort 45 uur per week stage. Trainen kom ik altijd wel aan toe, alleen dingen als meal prep heb ik gewoon echt geen zin meer in.Goeie incline!
Oeps... ik tik het nog verkeerd over ook:FFMI = Fat Free Mass / gewicht**2