XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Goeie incline!

Over je andere posts, mensen worden gewoon gek gemaakt door die insta / fb posts van (semi) pro's... die gebruiken alles wat los en vast zit..hebben geen baan van 40 uur en/of gezin en krijgen hun eten geprept en wel aangeleverd. En maar #dedicated en shit..
Als wij onszelf vergelijken met een average joe dan valt het pas op hoe goed je erbij staat...
Dat. Maar vooral: die gasten slikken en spuiten een ongelofelijke batterij aan hormonen. Wat zij posten is helemaal niet relevant voor ons soort average Joes. En vaker wel dan niet, onverkapte reclame voor hun sponsorproducten.

Dat. Maar vooral: die gasten slikken en spuiten een ongelofelijke batterij aan hormonen. Wat zij posten is helemaal niet relevant voor ons soort average Joes. En vaker wel dan niet, onverkapte reclame voor hun sponsorproducten.

Daar doelde ik ook op met gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.843
Lekker bezig geweest zie ik. Maar die bench moet up.
Ik weet het..ik weet het! Ik schaam me bijna voor die bench! Train zowat tien jaar en heb een 1RM van 112.5-115kg..

Echter wordt hier op het forum nog wel wat te vaak naar cijfers gekeken. Ik weeg zelf altijd om en nabij 80kg, dus het is feitelijk reppen met bodyweight. Nog steeds niet impressive, maar in vergelijk zie ik andere gasten welk rond de 100kg wegen ook maar 110kg benchen bijvoorbeeld...en als velen dat zien is het altijd: "Wow goede bench!", "Netjes" etc. etc.

Goeie incline!

Over je andere posts, mensen worden gewoon gek gemaakt door die insta / fb posts van (semi) pro's... die gebruiken alles wat los en vast zit..hebben geen baan van 40 uur en/of gezin en krijgen hun eten geprept en wel aangeleverd. En maar #dedicated en shit..
Als wij onszelf vergelijken met een average joe dan valt het pas op hoe goed je erbij staat...
Helemaal waar! Vergeet ook niet dat de meeste hier op het forum van zichzelf (hue, hue) ook redelijke Average Joe genen hebben..de meeste bekende fitness modellen hadden toen ze begonnen al een stuk betere (iron) genetics..
so true, social media is 1 grote mindfuck maar aan de andere kant ook grote motivatie.
Ik vind het best vaak demotiverend. Waar ik ook kom of kijk wordt er feitelijk op de neus gedrukt dat je moet kuren om als average joe echt een ziek fysiek te krijgen..

Uiteindelijk volledig afhankelijk van je doel...
ht_fit_mom_sr_131204_16x9_992.jpg
...ehm..ik wil geen drie kinderen:roflol:

denken dat je met een fulltime baan/studie niet 4x per week 1 a 2 uurtjes kan trainen en niet net iets meer kan eten
:roflol:
Daar gaat het niet om, dat redden de meeste van ons wel. Maar het volledige aspect van voldoende rust, altijd dedicated eten, coaches, begeleiding etc. dat redden de meeste van ons niet..

En dat levert een monster fysiek op denk je?
False expectations..
True vind het ook leuk om mensen te volgen maar verbeeld me niks ten opzichte van hun fysieken
Het probleem is dat veel beginners en idioten dat wel doen. Ik ken oprecht een gozer (en die heeft echt een setje goede genen), die denkt dat hij eruit kan zien als Lazar Angelov of Jeff Seid zonder te kuren..

Goodluck bro...goodluck..

Ik ga vandaag weer naar Bodybuilding United en daar zijn er een hoop die zweigen over gebruik, maar er zijn er ook zeker een flink aantal die er best open over zijn. Als ik dan soms al zie voor wat voor fysieken er soms al gekuurd wordt dan weet ik eigenlijk genoeg..
Dit is precies wat ik doe maar verwacht geen wonderen. Bedoel dat je realistisch moet blijven.
True, true
Waar de f**k ben je mee bezig Marvin :o
Huh..? Wat doe ik deze keer verkeerd?
Ik loop nu sinds kort 45 uur per week stage. Trainen kom ik altijd wel aan toe, alleen dingen als meal prep heb ik gewoon echt geen zin meer in.
Meal prep voor een week kost me 1a2uur...het is wel te doen. Maar het heeft ook met prioriteiten te maken en verwacht zelfs wat dat betreft niet dat dat je ineens er wel uit laat zien als een fitness model..

Oeps... ik tik het nog verkeerd over ook:
mass is natuurlijk gewicht in kg, maar gedeeld door de lengte van iemand in meters in het kwadraat , dus:
FFMI = Fat Free Mass / lengte**2
Was me niet eens opgevallen:o Bedankt voor de correctie:thumb:
Klopt...want als je whey van blabla gebruikt wordt je net zo groot als Ronnie Coleman! Dat dere Celltech..
Daar doelde ik ook op met gebruiken.
:thumb:

Nou, nou..goed begin van mijn Bodybuilding United dag! Wilde uitslapen (want rust schijnt goed voor je te zijn..:rolleyes:), maar er zat een mug op de kamer en was gewoon wakker!:sad:
Deze keer skip ik het maar even om s'ochtends voor United ook te gaan trainen (lees: pompen), want spaar mijn energie liever..:roflol:

Wel weer even schakelen voor een neurotisch typje als ik..United begint pas om 15:00 en trainen pas rond 17:00uur...dat ben ik niet gewend!!:eek!:

Voeding heb ik ook niet echt gepland eigenlijk..:o Of althans niet alles..beetje dagje op oats, shakes en proteinbars..

Voeding zaterdag 22-10-2016:
6:30 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie + 25g whey isolaat (XXL)
10:30 95g havermout + 15g rozijnen + 35g whey isolaat + multivit & vit D
12:30 Proteinbar (~200kcals) + grapefruit
15:00 Proteinbar (~200kcals)
Pre-workout: 15g pumpblend (myprotein) + ..
Intra-workout: 10g BCAA (8:1:1, USP labs)
Post-workout: ?
19:00 Kipwraps bij United

E/K/V: geen idee :marvin:

Wat is dat uitslapen? :)

Have fun vandaag:) ben benieuwd hoe hard je benen gesloopt worden haha.

• #26.845
Wat is dat uitslapen? :)

Have fun vandaag:) ben benieuwd hoe hard je benen gesloopt worden haha.
Thanks!
Anders ik wel...al denk ik dat iedereen ver van me vandaan blijft vandaag. We vonden het namelijk gister een goed idee om broodjes kipshoarma te eten met zelfgemaakte knoflooksaus...HO-LY SHIT wat een geur komt er uit mijn bek nu..:roflol:

Echte mannen slapen inderdaad niet uit. Kut werkritme...

Veel plezier en wel gaan poseren Marvin. Staat een beetje raar als je dat als enige niet doet en ook nog de handjes niet uit de broek kan laten.

Mocht het niks zijn dan ben je welkom in Utrecht.

Ik vind het best vaak demotiverend. Waar ik ook kom of kijk wordt er feitelijk op de neus gedrukt dat je moet kuren om als average joe echt een ziek fysiek te krijgen..

Uiteindelijk volledig afhankelijk van je doel...

Hier op het forum zit ook een handvol dat niet geloofd dat je zonder AAS iets kunt bereiken, akkoord, een massa monster zul je niet worden maar zonder kun je je zeker ook wel afscheiden van de average joe.

Je moet alleen opletten dat je niet sterker wordt op sommige lifts dan hun want dan gaan ze volle bak haten en je beschuldigen van gebruik en zo :marvin:

Ik zie veel smoesjes en dan achteraf klagen dat je niet binnen de lijntjes bent gebleven voor een 6% instagram fysiek. Je traint en eet dus je hebt de tijd en middelen al. Volgens mij ben je er ook al met je stats en een laag vet%, hoef je alleen nog maar gefilterde fotos in de lift en van je discretionary calories te nemen, en filmpjes maken van pomp oefeningen in de gym en welke schoenen je koopt enzo. Niet meegaan met de semi-criminele-hgh-anabolen-mocro-kledinglijn-met-pitbull-en-plastic-troela instagrammers en je hebt zo een niche te pakken waar je in kunt groeien.

Ik heb dit jaar terwijl je in de 70+ incline bent blijven marvinnen je daarop ingehaald, progressie gemaakt op deadlift varianten, rug oefeningen waarvoor ik een andere gym moet gaan zoeken met zwaarder spul, en voor de gein op dingen als hammer curls met 40. Tijdens een cut naar nu weer in de buurt van 6%.

Geen werk maar ik beloof je dat er dan ook nog elke dag genoeg shit is om je druk over te maken en als smoesjes te gebruiken om toch nog lekker extra te eten. Alleen als ik goede fysieken hier of op insta zie denk ik damn wat vet dat moet ik ook kunnen als ik x en y goed doe, ook al is er twijfel over natty status of over hoe makkelijk zij het hebben of weet ik het.

Laatst bewerkt:
Ik zie veel smoesjes en dan achteraf klagen dat je niet binnen de lijntjes bent gebleven voor een 6% instagram fysiek. Je traint en eet dus je hebt de tijd en middelen al. Volgens mij ben je er ook al met je stats en een laag vet%, hoef je alleen nog maar gefilterde fotos in de lift en van je discretionary calories te nemen, en filmpjes maken van pomp oefeningen in de gym en welke schoenen je koopt enzo. Niet meegaan met de semi-criminele-hgh-anabolen-mocro-kledinglijn-met-pitbull-en-plastic-troela instagrammers en je hebt zo een niche te pakken waar je in kunt groeien.

Ik heb dit jaar terwijl je in de 70+ incline bent blijven marvinnen je daarop ingehaald, progressie gemaakt op deadlift varianten, rug oefeningen waarvoor ik een andere gym moet gaan zoeken met zwaarder spul, en voor de gein op dingen als hammer curls met 40. Tijdens een cut naar nu weer in de buurt van 6%.

Geen werk maar ik beloof je dat er dan ook nog elke dag genoeg shit is om je druk over te maken en als smoesjes te gebruiken om toch nog lekker extra te eten. Alleen als ik goede fysieken hier of op insta zie denk ik damn wat vet dat moet ik ook kunnen als ik x en y goed doe, ook al is er twijfel over natty status of over hoe makkelijk zij het hebben of weet ik het.

goed verhaal man.

• #26.854
Veel plezier en wel gaan poseren Marvin. Staat een beetje raar als je dat als enige niet doet en ook nog de handjes niet uit de broek kan laten.

Mocht het niks zijn dan ben je welkom in Utrecht.
Thanks! En nee..ik ga niet poseren..er komt een heel groot aantal die volgende week een wedstrijd hebben of er vorige week 1 hadden..ik ga mezelf niet daartussen voor lul zetten..

Hier op het forum zit ook een handvol dat niet geloofd dat je zonder AAS iets kunt bereiken, akkoord, een massa monster zul je niet worden maar zonder kun je je zeker ook wel afscheiden van de average joe.
Je moet alleen opletten dat je niet sterker wordt op sommige lifts dan hun want dan gaan ze volle bak haten en je beschuldigen van gebruik en zo :marvin:
True..maar ik heb inmiddels wel door dat ik op een mooi vetpercentage nooit 95kg ga wegen naturel..

Heb wel zin in een logrel..dus ben benieuwd wat @Robke78 hier van vind..:rolleyes:

Die lifts boeien me niet zo..ben daarin vast een uitzondering. Ik vind een goed TUT net zoveel doen als zware lifts..en wat jullie daar allemaal van vinden zou me een zorg zijn.

Ik doe gewoon wat er binnen mijn macht en levensstijl valt..en ja daar klaag ik regelmatig over dat het niet eerlijk is of dat kuur fysieken nu eenmaal veel bruter zijn..of ja..als iemand groter is gelijk AAS schreeuwen..want zo ben ik:roflol:

En als ik eerlijk ben...is het vaak nog zo ook..en anders kan ik het altijd nog gooien op het feit dat ze betere genen hebben..

...want het heeft niks met goed eten en trainen te maken..:rolleyes:

:roflol::roflol:

Heb wel zin in een logrel..dus ben benieuwd wat @Robke78 hier van vind..

Ik gebruik, jij gebruikt, hij gebruikt, zij gebruikt, het gebruikt, wij gebruiken, jullie gebruiken, zij gebruiken.

Cliffs: iedereen gebruikt

Thanks! En nee..ik ga niet poseren..er komt een heel groot aantal die volgende week een wedstrijd hebben of er vorige week 1 hadden..ik ga mezelf niet daartussen voor lul zetten..

Lame man en niet forum emoticon waardig :marvin:

Die lifts boeien me niet zo..ben daarin vast een uitzondering. Ik vind een goed TUT net zoveel doen als zware lifts..en wat jullie daar allemaal van vinden zou me een zorg zijn.

Ik doe gewoon wat er binnen mijn macht en levensstijl valt..en ja daar klaag ik regelmatig over dat het niet eerlijk is of dat kuur fysieken nu eenmaal veel bruter zijn..of ja..als iemand groter is gelijk AAS schreeuwen..want zo ben ik:roflol:

En als ik eerlijk ben...is het vaak nog zo ook..en anders kan ik het altijd nog gooien op het feit dat ze betere genen hebben..

...want het heeft niks met goed eten en trainen te maken..:rolleyes:

:roflol::roflol:
TUT met 110 incline levert toch meer op dan met 80? :P

Nee het gaat ook niet om de lifts (werkt in mijn omgeving wel motiverend/inspirerend) maar dat er duidelijk progressie mogelijk is terwijl je het steeds weer ergens op gooit om dat niet achterna te gaan. Zoals ik al zei volgens mij ben je er al met hetzelfde vet%. Dan zeg je dat instagram fotos demotiverend zijn maar ik denk dat je meer jezelf demotiveerd door niet te doen wat je eigenlijk wilt. Want je moet ook een beetje leven en je moet niet te hard gaan in de gym etc etc, maar dat kan ook allemaal binnen kaders die je wel vooruit helpen en het is niet de schuld van die instagrammers dat je dat niet doet.

Maar ik merk wel weer dat ik niet kan motiveren :P

Of heb je voorbeelden van wat een fysiek je eigenlijk zou willen dat echt niet haalbaar is?

Laatst bewerkt:
en waar zitten we atm in de marvin cirkel

• #26.859
Ik gebruik, jij gebruikt, hij gebruikt, zij gebruikt, het gebruikt, wij gebruiken, jullie gebruiken, zij gebruiken.

Cliffs: iedereen gebruikt

Lame man en niet forum emoticon waardig :marvin:
:roflol: Tussen het MAP poseren kon ik echt niet gaan staan. Daar stonden vier gasten waaronder een maat van me die volgende week on-stage gaan..:o Echter bij bodybuilding poseren stonden er een aantal die er elke United bij zijn die er toch wel iets minder bij staan als ik..had ik uiteindelijk niet voor lul tussen gestaan..

Echter...begint het eten altijd tegelijk met poseren, dus dan weet je wel waar ik voor kies? :marvin:

TUT met 110 incline levert toch meer op dan met 80? :P

Nee het gaat ook niet om de lifts (werkt in mijn omgeving wel motiverend/inspirerend) maar dat er duidelijk progressie mogelijk is terwijl je het steeds weer ergens op gooit om dat niet achterna te gaan. Zoals ik al zei volgens mij ben je er al met hetzelfde vet%. Dan zeg je dat instagram fotos demotiverend zijn maar ik denk dat je meer jezelf demotiveerd door niet te doen wat je eigenlijk wilt. Want je moet ook een beetje leven en je moet niet te hard gaan in de gym etc etc, maar dat kan ook allemaal binnen kaders die je wel vooruit helpen en het is niet de schuld van die instagrammers dat je dat niet doet.

Maar ik merk wel weer dat ik niet kan motiveren :P

Of heb je voorbeelden van wat een fysiek je eigenlijk zou willen dat echt niet haalbaar is?
Wat betreft die TUT..en 80kg vs 100kg...ja, ik denk inderdaad dat je hetzelfde resultaat kan bereiken. Veel bodybuilders hier zullen dat beamen. Met iedereen die een beetje PL-achtig traint moet ik die discussie niet eens starten. Maar goed..ik zit ook gewoon vol smoesjes en moet eigenlijk gewoon bekennen dat ik train omdat ik graag vreet en er enigzins goed uit wil blijven zien..ik vind fancy geprogrammeerde programma's in de gym gewoon saai..

En nu zal ik vast weer allemaal gezeik over me heen krijgen, maar het feit blijft dat ik geen klote fysiek heb. Ben ook zeker niet 1 van de grootste hier op het forum dat weet ik best, maar ook gister was weer een bevestiging dat ik het als natty zo slecht nog niet doe..

Qua streef fysiek, waarvan ik denk dat het voor MIJ niet haalbaar is: @CoolBuilder (droog en toch flink formaat) & bijvoorboold @LeonM (die benen gaat bij mij nooit gebeuren..)

en waar zitten we atm in de marvin cirkel
Eat...train&strafcardio..repeat..

:roflol: eigenlijk wel..gister na de training netjes 3 kipwraps gegeten met bergen kip en wat chillisaus en sla..

Daarna in de auto op weg naar huis kwam ik een Starbucks tegen..:roflol:

Dit dus: :marvin:
Oreo taart..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dit..

Caramel Frappuccino
tumblr_m393gdmXgS1qm7t4h.jpg

Hoe was de training op bb ??

Terug
Naar boven