Lekker bezig geweest zie ik. Maar die bench moet up.
Ik weet het..ik weet het! Ik schaam me bijna voor die bench! Train zowat tien jaar en heb een 1RM van 112.5-115kg..
Echter wordt hier op het forum nog wel wat te vaak naar cijfers gekeken. Ik weeg zelf altijd om en nabij 80kg, dus het is feitelijk reppen met bodyweight. Nog steeds niet impressive, maar in vergelijk zie ik andere gasten welk rond de 100kg wegen ook maar 110kg benchen bijvoorbeeld...en als velen dat zien is het altijd: "Wow goede bench!", "Netjes" etc. etc.
Goeie incline!
Over je andere posts, mensen worden gewoon gek gemaakt door die insta / fb posts van (semi) pro's... die gebruiken alles wat los en vast zit..hebben geen baan van 40 uur en/of gezin en krijgen hun eten geprept en wel aangeleverd. En maar #dedicated en shit..
Als wij onszelf vergelijken met een average joe dan valt het pas op hoe goed je erbij staat...
Helemaal waar! Vergeet ook niet dat de meeste hier op het forum van zichzelf (hue, hue) ook redelijke Average Joe genen hebben..de meeste bekende fitness modellen hadden toen ze begonnen al een stuk betere (iron) genetics..
so true, social media is 1 grote mindfuck maar aan de andere kant ook grote motivatie.
Ik vind het best vaak demotiverend. Waar ik ook kom of kijk wordt er feitelijk op de neus gedrukt dat je moet kuren om als average joe echt een ziek fysiek te krijgen..
Uiteindelijk volledig afhankelijk van je doel...
...ehm..ik wil geen drie kinderen
denken dat je met een fulltime baan/studie niet 4x per week 1 a 2 uurtjes kan trainen en niet net iets meer kan eten
Daar gaat het niet om, dat redden de meeste van ons wel. Maar het volledige aspect van voldoende rust, altijd dedicated eten, coaches, begeleiding etc. dat redden de meeste van ons niet..
En dat levert een monster fysiek op denk je?
False expectations..
True vind het ook leuk om mensen te volgen maar verbeeld me niks ten opzichte van hun fysieken
Het probleem is dat veel beginners en idioten dat wel doen. Ik ken oprecht een gozer (en die heeft echt een setje goede genen), die denkt dat hij eruit kan zien als Lazar Angelov of Jeff Seid zonder te kuren..
Goodluck bro...goodluck..
Ik ga vandaag weer naar Bodybuilding United en daar zijn er een hoop die zweigen over gebruik, maar er zijn er ook zeker een flink aantal die er best open over zijn. Als ik dan soms al zie voor wat voor fysieken er soms al gekuurd wordt dan weet ik eigenlijk genoeg..
Dit is precies wat ik doe maar verwacht geen wonderen. Bedoel dat je realistisch moet blijven.
True, true
Waar de f**k ben je mee bezig Marvin
Huh..? Wat doe ik deze keer verkeerd?
Ik loop nu sinds kort 45 uur per week stage. Trainen kom ik altijd wel aan toe, alleen dingen als meal prep heb ik gewoon echt geen zin meer in.
Meal prep voor een week kost me 1a2uur...het is wel te doen. Maar het heeft ook met prioriteiten te maken en verwacht zelfs wat dat betreft niet dat dat je ineens er wel uit laat zien als een fitness model..
Oeps... ik tik het nog verkeerd over ook:
mass is natuurlijk gewicht in kg, maar gedeeld door de lengte van iemand in meters in het kwadraat , dus:
FFMI = Fat Free Mass / lengte**2
Was me niet eens opgevallen

Bedankt voor de correctie
Dat. Maar vooral: die gasten slikken en spuiten een ongelofelijke batterij aan hormonen. Wat zij posten is helemaal niet relevant voor ons soort average Joes. En vaker wel dan niet, onverkapte reclame voor hun sponsorproducten.
Klopt...want als je whey van blabla gebruikt wordt je net zo groot als Ronnie Coleman! Dat dere Celltech..
Daar doelde ik ook op met gebruiken.
Nou, nou..goed begin van mijn Bodybuilding United dag! Wilde uitslapen (
want rust schijnt goed voor je te zijn..
), maar er zat een mug op de kamer en was gewoon wakker!

Deze keer skip ik het maar even om s'ochtends voor United ook te gaan trainen (
lees: pompen), want spaar mijn energie liever..
Wel weer even schakelen voor een neurotisch typje als ik..United begint pas om 15:00 en trainen pas rond 17:00uur...dat ben ik niet gewend!!
Voeding heb ik ook niet echt gepland eigenlijk..

Of althans niet alles..beetje dagje op oats, shakes en proteinbars..
Voeding zaterdag 22-10-2016:
6:30 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie + 25g whey isolaat (
XXL)
10:30 95g havermout + 15g rozijnen + 35g whey isolaat + multivit & vit D
12:30 Proteinbar (
~200kcals) + grapefruit
15:00 Proteinbar (
~200kcals)
Pre-workout: 15g pumpblend (
myprotein) + ..
Intra-workout: 10g BCAA (