AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.861
Hoe was de training op bb ??
komt ie..

Gister weer een geslaagde dag bij Bodybuilding United. Als bro-scientist echt een dag naar mijn hart..eigenlijk wordt daar alles bevestigd hoe ik erover denk..:rolleyes:

Verder na de workout nog even lekker staan praten met o.a @marina1975 . Overigens voor het trainen ook staan ouwehoeren met @marina1975 en @Bigjohnny , maar dit was eigenlijk omdat we niet mee wilden doen met de squat challenge. Het was voor de mannen namelijk de bedoeling om zoveel mogelijk squats te maken met stang + lichaamsgewicht / 2 (zou in mijn geval 60kg zijn..). Voor de vrouwen gold totaal gewicht inclusief stang gelijk aan lichaamsgewicht / 2. Bij de mannen won een gozer van pak ehm beet 100kg die met 70kg even een repje of 75 maaktte..bij de vrouwen won een dame met 201(!!) reps..

Enfin, ik moest dus benen trainen met Johnny Stuhldreier...een martelgang!

Leg-day:
Smith squat (1 set = 3 x 10 reps, waarvan 1 sumo / 1 normaal / 1 smal) ss Sissy squat (1 set = 7 normale reps gevolgd door 3 reps met 10seconde hold):
set 1: 40kg
set 2: 45kg
set 3: 42.5kg

Vreselijk dit! De squats gingen bij set 1 uiteraard nog easy. Maar na 1 serie van die vreselijke sissy squats werd het al verschrikkelijker! Het zegt natuurlijk genoeg dat in de derde serie het gewicht omlaag moest!:roflol:

Incline legpress (1 set = 10 normale reps en 5 reps waarvan de concentrische beweging 12(!)sec duurde) ss walking lunges (14 stappen gevolgd door 6 stappen met 10(!) sec hold):
3 sets zonder gewicht te verzwaren. Gewicht van de legpress weet ik niet meer, maar de lunges waren met dumbells van 10kg.

Man, man wat vreselijk! Benen pomp was niet te harden..bij de laatste serie walking lunges ging het eigenlijk gewoon niet meer. Zelfs zo erg dat ik niet meer overeind kwam en zelfs even moest rusten op de grond!:eek!:

Leg extention (1 set = 3 x 8 met steeds meer gewicht):
15kg-25kg-35kg: 8, 8, 8 (prima!)
20kg-30kg-40kg: 8, 8, 8 (3 forced reps)
25kg-35kg-45kg: 8, 8 (hier al wat hulp..), 8 (ging nergens meer over..)

Het was balen dat er geen tijd was om de legextention goed af te stellen. Het principe was leuk, maar zat gewoon niet goed op het apparaat..

Lying leg curl (1 set = 15 normale reps + 3 negatieven waarbij Johnny de rol omlaag trok) ss DB SLDL (1 set is AMRAP):
set 1: 20kg (zware overbrenging!) ss 24kg (per hand): 15 (benen helemaal pap!)
set 2: 15kg ss 24kg: 13 (nog best aardig!)
set 3: 15kg ss 24kg: 9 (op = op)

Hierna nog even wat gepompt op eigen initiatief. Straight arm rope pulldowns, wat pushdowns en cable rows..

De spierpijn begint er al flink in te komen, maar verwacht dat het morgen verschrikkelijk wordt!:eek!:

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(zwaar, maar lekker!)

Wat een hel :roflol:

Komende week UB every day?! :D. Wat een martelgang zeg!!

Klinkt als flink afknoedelen zeg :eek:
Werd er ook nog iets verteld over het hoe en waarom van beentraining, of was het eigenlijk gewoon ongegeneerd pompen?
Gelukkig ook een gezellige dag. :thumb:

Hier ook benen moeten trainen. flinke spierpijn ook dat poseren heeft voor flinke spierpijn gezorgd hahaha. Grappig te lezen dat je er ook was. Ik heb natuurlijk geen idee naar wie ik zou moeten zoeken :D. Vond het iig een leuke initiatief en ben volgende keer ook weer van de partij.

Wat betreft die TUT..en 80kg vs 100kg...ja, ik denk inderdaad dat je hetzelfde resultaat kan bereiken. Veel bodybuilders hier zullen dat beamen.
Dat is dan time under test :P

Met iedereen die een beetje PL-achtig traint moet ik die discussie niet eens starten. Maar goed..ik zit ook gewoon vol smoesjes en moet eigenlijk gewoon bekennen dat ik train omdat ik graag vreet en er enigzins goed uit wil blijven zien..ik vind fancy geprogrammeerde programma's in de gym gewoon saai..
Oh ik ook hoor maar denk je niet ook dat je meer TUT bereikt door veel meer te doen dan door bijvoorbeeld 3x 8x 8kg zo perfect mogelijk uitvoeren? 4x 20x of 30x of zelfs meer geeft toch makkelijk nog meer TUT? (en meer eten) Of denk je dat het effect van tempo groter is dan het effect van zoveel meer volume? (en dan nog tension verhogen..)

En nu zal ik vast weer allemaal gezeik over me heen krijgen, maar het feit blijft dat ik geen klote fysiek heb. Ben ook zeker niet 1 van de grootste hier op het forum dat weet ik best, maar ook gister was weer een bevestiging dat ik het als natty zo slecht nog niet doe..

Qua streef fysiek, waarvan ik denk dat het voor MIJ niet haalbaar is: @CoolBuilder (droog en toch flink formaat) & bijvoorboold @LeonM (die benen gaat bij mij nooit gebeuren..)
Goede voorbeelden, haalbare FFMI :P

Heb je big Mick nog gezien?

Hier ook benen moeten trainen. flinke spierpijn ook dat poseren heeft voor flinke spierpijn gezorgd hahaha. Grappig te lezen dat je er ook was. Ik heb natuurlijk geen idee naar wie ik zou moeten zoeken :D. Vond het iig een leuke initiatief en ben volgende keer ook weer van de partij.
Diegene die met mij stond te kletsen achteraf. ;)

Was weer gezellig @Skatermarvin. Leuk je weer even gezien te hebben. :)
Ik had ook benen op het programma staan en speciaal na de griep geen benen gepakt... maar ja.. cardio beentraining.. nope.. dat werd hem niet maar wel een lekker rugtraining gehad.
Jij aardig gesloopt op benen. Dat moet ik deze week zelf dan maar eens doen.... :eek:

:marvin:

dat is marvin:P

Lol srs hahahha

Het was voor de mannen namelijk de bedoeling om zoveel mogelijk squats te maken met stang + lichaamsgewicht / 2 (zou in mijn geval 60kg zijn..). Voor de vrouwen gold totaal gewicht inclusief stang gelijk aan lichaamsgewicht / 2. Bij de mannen won een gozer van pak ehm beet 100kg die met 70kg even een repje of 75 maaktte..bij de vrouwen won een dame met 201(!!) reps..

hoeveel reps had jij dan marvin?

inb4 8 maar met wel hele goede TUT en MMC

75 reps met 70kg wil ik natuurlijk wel vids van zien

Terug
Naar boven