Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

:marvin:...

Whaha en de natty discussie continues.

Ik besef dat dit log een groot knuffelberen topic is waar niemand elkaar de waarheid zegt en iedereen steun zoekt bij elkaar wegens no gains. Ik zal me dan ook maar comformeren naar die trend.

Maar als je @LeonM nou als groot voorbeeld ziet. Wellicht kan je eens wat van zijn instelling en methodieken overnemen. Maar goed "het moet wel leuk blijven". Marvin, jij begint toch wel een harde dbb troll te worden. Ik denk dat je verder een toffe peer bent met de beste bedoelingen. Just sayin.

Laatst bewerkt:
:marvin:

Er is ook al meerdere malen aangeboden om een schema te maken of m te 'coachen', maar daar is marv helaas te eigenwijs voor :p

Vond zulke trainingen zoals je bij bb united deed wel leuk voor een keer maar je hebt er uiteindelijk behoorlijk weinig aan. Tijdens het trainen hartstikke leuk en aardig maar daar blijft het ook wel bij.

Eigenwijs tot er iets geroepen word bij bb united, wat vervolgens een dag later al geïmplementeerd word door marvin

Dat je niet kan roiden als juicers wil niet zeggen dat je niet kan trainen als juicers.

Get the blood flowing, pump is all that matters.

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.893
Klopt..de spierpijn ook overigens:roflol:

Komende week UB every day?! :D. Wat een martelgang zeg!!
Ik hoop woensdag wel weer benen te kunnen trainen eigenlijk..
Klinkt als flink afknoedelen zeg :eek:
Werd er ook nog iets verteld over het hoe en waarom van beentraining, of was het eigenlijk gewoon ongegeneerd pompen?
Gelukkig ook een gezellige dag. :thumb:
Uiteraard ook met uitleg..maar daar ga ik verder niet op in hier, want dan gaan we allemaal weer bro-science roepen..

Hier ook benen moeten trainen. flinke spierpijn ook dat poseren heeft voor flinke spierpijn gezorgd hahaha. Grappig te lezen dat je er ook was. Ik heb natuurlijk geen idee naar wie ik zou moeten zoeken :D. Vond het iig een leuke initiatief en ben volgende keer ook weer van de partij.
Hmm, volgens mij heb ik jou wel gezien. Maar weet niet zeker..

Ik ben in ieder geval degene die altijd en overal staat te vreten..:roflol: Zoals hier...links achter..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gezellig..

Dat is dan time under test :P

Oh ik ook hoor maar denk je niet ook dat je meer TUT bereikt door veel meer te doen dan door bijvoorbeeld 3x 8x 8kg zo perfect mogelijk uitvoeren? 4x 20x of 30x of zelfs meer geeft toch makkelijk nog meer TUT? (en meer eten) Of denk je dat het effect van tempo groter is dan het effect van zoveel meer volume? (en dan nog tension verhogen..)

Goede voorbeelden, haalbare FFMI :P
Vind ik moeilijk te zeggen, maar op United werd aangegeven dat meer dan kapot maken niet nodig was ;)

Haalbare FFMI inderdaad, maar hoeveel natty's hier op het forum kun je aanwijzen met een vergelijkbaar fysiek als dat van Coolbuilder?
Geen idee eigenlijk..zie daar altijd veel bekenden, maar ben slecht met namen..
:D
Diegene die met mij stond te kletsen achteraf. ;)

Was weer gezellig @Skatermarvin. Leuk je weer even gezien te hebben. :)
Ik had ook benen op het programma staan en speciaal na de griep geen benen gepakt... maar ja.. cardio beentraining.. nope.. dat werd hem niet maar wel een lekker rugtraining gehad.
Jij aardig gesloopt op benen. Dat moet ik deze week zelf dan maar eens doen.... :eek:
:thumbs: Was inderdaad leuk je weer even gezien en gesproken te hebben!:D Respect ook dat je er was na het griepje:D
niet opgemerkt @marina1975 hahahah. stonden allemaal leuke mannen in onderbroeken... daar ging de focus even heen :roflol:

Kijk hier sta ik weer links...in de rij voor het eten:roflol:

:thumbs:

..
yes :)
:marvin:
thanks to @Sanca
dat..
hoeveel reps had jij dan marvin?

inb4 8 maar met wel hele goede TUT en MMC
Ik heb niet meegedaan..heb totaal geen winnaarsmentaliteit, dus had waarschijnlijk op 20 reps al gestopt:roflol:
75 reps met 70kg wil ik natuurlijk wel vids van zien
Snap ik..ik heb zelf niet gekeken, maar mijn maat gaf al aan deze 'reps' niet te tellen..

Dus mogelijk niet eens parallel..
Bodybuilder reps :trollface:

Doe mij maar een vid van die 201 reps
Dat had ik wel willen zien eigenlijk..
Volgens mij deed hij niet mee maar stond aan de kant een bak voedsel leeg te eten?
dit...of althans..was @marina1975 hieronder zegt..
:D:D
Daar heb ik er van het weekend wel weer een zooitje van op :D
Is Crossfit reps niet een groter scheldwoord? :D
Hmm, ik weet het niet..
Om eerlijk te zijn stond hij een eiwitreep weg te werken en met onder andere mij te praten... :o :D
Uhu..:marvin:
Eerlijkheid duurt het langst..
Whaha en de natty discussie continues.

Ik besef dat dit log een groot knuffelberen topic is waar niemand elkaar de waarheid zegt en iedereen steun zoekt bij elkaar wegens no gains. Ik zal me dan ook maar comformeren naar die trend.

Maar als je @LeonM nou als groot voorbeeld ziet. Wellicht kan je eens wat van zijn instelling en methodieken overnemen. Maar goed "het moet wel leuk blijven". Marvin, jij begint toch wel een harde dbb troll te worden. Ik denk dat je verder een toffe peer bent met de beste bedoelingen. Just sayin.
Dat laatste klopt. Verder ben ik ontzettend eigenwijs en heb ik geen zin om iets te doen wat op powerlifting lijkt. Puur en alleen omdat ik pomp pakken en afwisselende training leuk vind.

Dat ik daar niet echt meer op gain boeit me eigenlijk vrij weinig..:rolleyes:

Lekker Marvinnen..:marvin:
Er is ook al meerdere malen aangeboden om een schema te maken of m te 'coachen', maar daar is marv helaas te eigenwijs voor :p
Echt een schema heeft nog niemand gemaakt. Het meestal zo iets als: "Marvin ga minimaal drie keer per week squaten, deadliften en benchen"..

Eigenwijs tot er iets geroepen word bij bb united, wat vervolgens een dag later al geïmplementeerd word door marvin
Klopt..ik ben ook een echte bro-scientist.

Heb gister een extra workout gedaan en moet bekennen gelijk wat holds heb geïmplementeerd..:roflol:
Vond zulke trainingen zoals je bij bb united deed wel leuk voor een keer maar je hebt er uiteindelijk behoorlijk weinig aan. Tijdens het trainen hartstikke leuk en aardig maar daar blijft het ook wel bij.
Ik train ook voornamelijk omdat ik het hartstikke leuk vind..
Get the blood flowing, pump is all that matters.
Precies!:D

Verder ben ik niet zo blij met de finale stemming. Lag al de hele tijd op de tweede plaats en heb misschien vier niet zo actieve leden geronseld en nu lijk ik buiten het podium te vallen.

Nu wil ik hier niet perse vragen om op mij te gaan stemmen (zou wel leuk zijn), maar wil jullie trouwe loglezers te vragen uberhaupt te stemmen in de twee nieuwe topics:

https://forum.bodybuilding.nl/topics/forum-hunk-van-het-jaar-2016-the-final-battle.401428/

https://forum.bodybuilding.nl/topics/forum-chick-van-het-jaar-2016-the-final-battle.401429/

Doe ik ondertussen nog wat walking lunges..

Hahaha maximaal marvinnen, zelfs bij bbu

Vreetzak .

Hoe lang duurde dat daar dan? Gezien je toch weer 2 keer hebt gegeten? :p

• #26.898
  • #26.900
Ha ha, je had niet zo'n zin om tussen de parade van mooiboys te gaan staan? :P
Opzich had ik er bij bodybuilding best tussen kunnen gaan staan. Stonden ook wel mindere fysieken tussen.

Maar heb niet bepaald podiumambities, dus zie niet in waarom ik dat zou den..

Terug
Naar boven