AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.901
De planning voor vandaag!

UB1:
Incline benchpress:
30kg: 10
50kg: 10 (warmup)
62.5kg: 3x10-12

Pulldown:
41kg: 10 (warmup)
68kg: 3x10-12

Dumbel shoulder press:

16kg: 10 (warmup)
30kg: 3x6-8

(Single arm) cable row:
4x6-8

Dumbel curl:
8kg: 10 (warmup)
12kg: 2x12-15

Rope pushdown:
23kg: 15 (warmup)
36kg: 2x12-15

Voeding, maandag 24-10-2016:
7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
12:30 100g zilvervliesrijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 100g zilvervliesrijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 15g pump belend (myprotein) + appel
Post-workout: 30g whey isolaat
18:30 Avondeten (~700kcals) + 25g nightprotein (XXL)

~1965kcals, E/K/V = 195g (40%) / 190g (38%) / 50g (22%)

5gr rozijnen? Wat zijn dat? Een stuk of 5? :D

Verder ben ik niet zo blij met de finale stemming. Lag al de hele tijd op de tweede plaats en heb misschien vier niet zo actieve leden geronseld en nu lijk ik buiten het podium te vallen.

Nu wil ik hier niet perse vragen om op mij te gaan stemmen (zou wel leuk zijn), maar wil jullie trouwe loglezers te vragen uberhaupt te stemmen in de twee nieuwe topics:

https://forum.bodybuilding.nl/topics/forum-hunk-van-het-jaar-2016-the-final-battle.401428/

https://forum.bodybuilding.nl/topics/forum-chick-van-het-jaar-2016-the-final-battle.401429/

Het is moeilijk om voor iedereen goed te doen blijkbaar.

Vind ik moeilijk te zeggen, maar op United werd aangegeven dat meer dan kapot maken niet nodig was ;)
Méér dan kapot maken? Als in... Kapot maken is prima zolang je er niet dood aan gaat? Als in... What doesn't kill you makes you stronger? ;)

Verder ben ik niet zo blij met de finale stemming. Lag al de hele tijd op de tweede plaats en heb misschien vier niet zo actieve leden geronseld en nu lijk ik buiten het podium te vallen.
Nu wil ik hier niet perse vragen om op mij te gaan stemmen (zou wel leuk zijn), maar wil jullie trouwe loglezers te vragen uberhaupt te stemmen in de twee nieuwe topics:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/forum-hunk-van-het-jaar-2016-the-final-battle.401428/
https://forum.bodybuilding.nl/topics/forum-chick-van-het-jaar-2016-the-final-battle.401429/
Done :thumbup:

Doe ik ondertussen nog wat walking lunges.
Ga nog maar even door tot je op nummer 1 staat :p

• #26.905
5gr rozijnen? Wat zijn dat? Een stuk of 5? :D
Zo iets:roflol:
Het is moeilijk om voor iedereen goed te doen blijkbaar.
Klopt..vind het wel jammer. Want waren nu twee kampen en 1 van de twee is nu vast erg blij..

Méér dan kapot maken? Als in... Kapot maken is prima zolang je er niet dood aan gaat? Als in... What doesn't kill you makes you stronger? ;)

Done :thumbup:

Ga nog maar even door tot je op nummer 1 staat :p
Tja..hij gaf aan dat het niet nodig was om nog 6 oefeningen te doen..dan zou je onnodig teveel doen.

Pff, moet er niet aan denken nu walking lunges te doen..:roflol: Thanks voor je stem!

• #26.908
Wanneer je het gevoel krijgt dat je onrecht wordt aangedaan, is dat moeilijk van je af te schudden. Dat snap ik best.

Maar ik zie ook dat een Sanca bijvoorbeeld ook maar z'n best doet. En dat het niets persoonlijk is.

Soms lopen de dingen zoals ze lopen..

• #26.918
Ik wil je ter compensatie anders wel een pot whey opsturen :o
Haha, stuur maar op. Ik ben en blijf een gierige Hollander..
Ssst!
Mja, ik vind het jammer dat hij nu de dupe blijkt te zijn, ik had gedacht dat hij met al z'n vrienden hier meteen z'n plaats terug zou opeisen maar blijkbaar bengelt hij nu ergens onderaan :(
Jup..:sad:

Heb ik toch geen vrienden..
jammer Marvin, ik had je het anabolenboek heel erg gegund.
:sad:
De hoofdprijs heeft ie eigenlijk al, niet iedereen krijgt zomaar een eigen emoticon op het grootste krachtsportforum van de Benelux :marvin:
Dat is dan wel weer waar :D
Om de kachel mee aan te maken bedoel je?
Haha..het leek me eigenlijk best een stuk interessante literatuur
Wanneer je het gevoel krijgt dat je onrecht wordt aangedaan, is dat moeilijk van je af te schudden. Dat snap ik best.

Maar ik zie ook dat een Sanca bijvoorbeeld ook maar z'n best doet. En dat het niets persoonlijk is.

Soms lopen de dingen zoals ze lopen..
Dat dan weer wel..
Dit ja..
maar blijft jammer..

Terug
Naar boven