JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man! Is helemaal goed gekomen..uiteindelijk gestrand op 15 oliebollen..Lekkere training Marvin!
loving de oliebollen overal! Maak er een mooi feestje van! Tot volgend jaar![]()
Thanks man! Hoe waren de oliebollen bij jou?
Welkom hier! Kom ook wel even bij jou gluren..Mooie log en welcom back (volgde je al een tijdje langs de zijlijn).
Inderdaad..vies smerig bulkvoedsel..Prima voeding toch, lekker bulkvoedsel die oliebollen![]()
Das helemaal goed gekomenGaat lekker hierzo, laat de oliebollen smaken vandaag![]()

Tja, zoals ik al eens vaker heb gezegd in mijn log heb ik het idee dat ik mijn naturel potentieel begin aan te tikken en met 6-7 jaar trainingservaring verwacht ik dan ook geen super gains te maken qua VVM of ik moet gaan kuren. Dat laatste ben ik niet van plan, dus ik zal geduld moeten hebben.
Ik heb de groetjes gedaan hoorDoe je vriendin eens de groetjes van me
Wat is dit voor beest?![]()
Dat onderste beest is een aangespoelde kwal van formaat groot..(50-60cm doorsnee)
)

MIsschien een idee om je voeding omhoog te schroeven in 2014. Gains you will make!

Thanks man! Oliebollen zijn echt verslavend lekker!

Niet geproeft gelukkig!

Thanks man! Vakantie was geweldig!De beste wensen Marvin, je vakantie was goed zo te zien!
Thanks man! dat komt wel goed hopelijkGelukkig en shredded 2014 marv! gaaf die foto van die tijger!
Thanks massive!

Hmm..wil eigenlijk eerst mijn vakantie vetjes er weer af..en heb gewoon zoals ik al vaker heb gezegd het idee dat mijn naturel fysiek een beetje op zijn eindje loopt..MIsschien een idee om je voeding omhoog te schroeven in 2014. Gains you will make!
Zal eens lezen over HST..heb je misschien een linkje?Lol dat gifje. Toffe pic met die tijger manGeef mij maar appelbeignets btw. En HST is erg leuk, misschien de moeite waard om ff naar te kijken.
True story.. En geef ook toe dat ik daar op rewcht bang voor ben. Maar misschien moet ik eens kijken wat er gebeurt als ik mijn kcals heel langzaam opschroef..Heb ik ook al zo vaak geroepen, maar hij is bang zijn shreddedheid kwijt te raken![]()
Thanks man! Bedankt dat je mij een geil beest vinddamn wat een geil beest, echt vette foto. En bedoel serieus die tijger voordat je boos word
---------- Toegevoegd om 08:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:04 ----------
edit: beste wensen nog chef!

Thanks Mc, liever lui dan moe

Nog niet echt. Ik wil denk toch een kracht element gaan toevoegen en kreeg van Mc HST als advies, maar Wendler heeft zich ook al bewezen...jij nog adviezen?
Nog niet echt. Ik wil denk toch een kracht element gaan toevoegen en kreeg van Mc HST als advies, maar Wendler heeft zich ook al bewezen...jij nog adviezen?