XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Prima voeding toch, lekker bulkvoedsel die oliebollen :D

In, ben benieuwd!

Nog doelen voor volgend jaar?

Gaat lekker hierzo, laat de oliebollen smaken vandaag :)

Doe je vriendin eens de groetjes van me :eyebrow:
1zczdds.jpg

Wtf check die varkenskop:roflol:
2q06o74.jpg

Wat is dit voor beest?:p
a4vebk.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.965
Lekkere training Marvin!

loving de oliebollen overal! Maak er een mooi feestje van! Tot volgend jaar ;)
Thanks man! Is helemaal goed gekomen..uiteindelijk gestrand op 15 oliebollen..

Mooie foto's ! en lekker die oliebollen ! hier ook :P
Thanks man! Hoe waren de oliebollen bij jou?
Mooie log en welcom back (volgde je al een tijdje langs de zijlijn).
Welkom hier! Kom ook wel even bij jou gluren..

Prima voeding toch, lekker bulkvoedsel die oliebollen :D
Inderdaad..vies smerig bulkvoedsel..

Gaat lekker hierzo, laat de oliebollen smaken vandaag :)
Das helemaal goed gekomen:eating:

In, ben benieuwd!

Nog doelen voor volgend jaar?
Tja, zoals ik al eens vaker heb gezegd in mijn log heb ik het idee dat ik mijn naturel potentieel begin aan te tikken en met 6-7 jaar trainingservaring verwacht ik dan ook geen super gains te maken qua VVM of ik moet gaan kuren. Dat laatste ben ik niet van plan, dus ik zal geduld moeten hebben.

Maar goed ik moet toch enigsinds doelen stellen, want anders is het trainen ook zo doeloos. Ik zal in ieder geval blijven recompen (lage rustdagen en hoge trainingsdagen), maar misschien langzaam (a la reverse dieting) mijn calorieen weer wat gaan opvoeren. Met als 1 van de doelen om weer meer in de buurt van mijn oude PR's te gaan komen.

Hiervoor zal ik dan ook mogelijk een schema gaan maken met daarin wat meer low-rep werk al moet ik daar nog wel over nadenken. Ben overigens niet van plan om zoals velen momenteel Wendler te gaan volgen. Wat dat betreft zijn (andere) schema suggesties wel welkom!:thumbs:

Qua voeding hoop ik nog een kleine optimalisatie slag te kunnen maken, door wat meer variatie aan te brengen door overdag bijvoorbeeld af en toe ipv kip, tartaar of bijvoorbeeld duitse biefstuk te pakken. Nu eerst morgen maar weer even back-on-track en daarns weer om de tekentafel gaan zitten hiervoor (en voor mijn schema).

Doe je vriendin eens de groetjes van me :eyebrow:

Wat is dit voor beest?:p
Ik heb de groetjes gedaan hoor:D Dat onderste beest is een aangespoelde kwal van formaat groot..(50-60cm doorsnee)

Toch even de 'voeding ' van gisteren berekend..omdat het kan...

Voeding 31-12-2013:
10:00 30g Rush + 3g beta-alanine
10:15-12:00 12g BCAA
12:15 1 banaan
13:00 70g havermout + 20g rozijnen + 40g whey + multivit & vit D
15:00 150g kipfilet + 75g spinazie
16:00 2 Oliebollen met poedersuiker
17:00 3 Oliebollen met poedersuiker
18:00 ~200g rijst + chicken tonight + 150g kipfilet + 2 oliebollen met poedersuiker
20:00 4 Oliebollen met poedersuiker
21:00 4 Oliebollen met poedersuiker (en toen waren ze op!:sad:)
21:00-00:00 ~10 stukjes stokbrood met filet american
03:30 10g BCAA (moest mijn zusje vannacht ophalen bij de Freaqshow in Amsterdam)

~4320kcals, E/K/V = 225g (21%) / 640g (58%) / 105g (21%)

Conclusie, olibollen fitten best aardig in mijn macro's ;):eating:
Vanmiddag nog even gourmetten! Nu al zin in!:eating::eating:

Voor de rest iedereen de beste wensen voor 2014!

Laatst bewerkt:
Oliebollen hnnngg

Jij ook beste wensen voor 2014!

De beste wensen marvin

Hoe smaakte die varkenskop? :p

De beste wensen Marvin, je vakantie was goed zo te zien!

Gelukkig en shredded 2014 marv! gaaf die foto van die tijger!

Beste wensen, coole foto's man!

MIsschien een idee om je voeding omhoog te schroeven in 2014. Gains you will make!

Lol dat gifje. Toffe pic met die tijger man :D Geef mij maar appelbeignets btw. En HST is erg leuk, misschien de moeite waard om ff naar te kijken.

damn wat een geil beest, echt vette foto. En bedoel serieus die tijger voordat je boos word :D

---------- Toegevoegd om 08:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:04 ----------

edit: beste wensen nog chef!

• #9.975
Oliebollen hnnngg

Jij ook beste wensen voor 2014!
Thanks man! Oliebollen zijn echt verslavend lekker!:eating:

De beste wensen marvin

Hoe smaakte die varkenskop? :p
Niet geproeft gelukkig!:eek!:

De beste wensen Marvin, je vakantie was goed zo te zien!
Thanks man! Vakantie was geweldig!
Gelukkig en shredded 2014 marv! gaaf die foto van die tijger!
Thanks man! dat komt wel goed hopelijk
Beste wensen, coole foto's man!
Thanks massive!:D
MIsschien een idee om je voeding omhoog te schroeven in 2014. Gains you will make!
Hmm..wil eigenlijk eerst mijn vakantie vetjes er weer af..en heb gewoon zoals ik al vaker heb gezegd het idee dat mijn naturel fysiek een beetje op zijn eindje loopt..

Lol dat gifje. Toffe pic met die tijger man :D Geef mij maar appelbeignets btw. En HST is erg leuk, misschien de moeite waard om ff naar te kijken.
Zal eens lezen over HST..heb je misschien een linkje?
Heb ik ook al zo vaak geroepen, maar hij is bang zijn shreddedheid kwijt te raken :p
True story.. En geef ook toe dat ik daar op rewcht bang voor ben. Maar misschien moet ik eens kijken wat er gebeurt als ik mijn kcals heel langzaam opschroef..

damn wat een geil beest, echt vette foto. En bedoel serieus die tijger voordat je boos word :D

---------- Toegevoegd om 08:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:04 ----------

edit: beste wensen nog chef!
Thanks man! Bedankt dat je mij een geil beest vind:trollface:

Hmm..vanochtend even gemeten en gewogen. Is natuurlijk ook wel een beetje mezelf pesten gezien de oliebollen wat er uiteindelijk 20 zijn geworden en het onbeperkt gourmetten en een complet dame blanche pudding gisteren..nog niet gekakt en alles, maar dit was het resultaat:

Voor vakantie Thailand:
Gewicht: 76.6kg
Taille 71.0cm

Vanmorgen:
gewicht: 79.3
Taille 73.5cm:mad:

Verder vandaag een rustdag! Low carb, low kcals (want blijf wel IF doen in combi met recomp)
Beetje compensatie ook voor de afgelopen dagen, want heb er geen zin in dat mijn taille toe blijft nemen ;)

Voeding, donderdag 02-01-2014:
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 55g notenmix + multivit & vit D
12:15 150g kipfilet + 90g spinazie
15:00 150g kipfilet + 90g spinazie
16:00 25g notenmix + 25g whey
17:30 300g aardappels + 100g kipburger + 250g broccoli + 30g casseine

~2000kcals, E/K/V = 195g (39%) / 95g (19%) / 90g (42%)

• #9.977
Thanks Mc, liever lui dan moe ;)

Vandaag maar weer even benen trainen. Ik zet hieronder een kleine planning, maar het kan best zijn dat ik ervan ga afwijken!

Legs & Abs:
Leg extention:3x8-12 (Pre-exhaustion)
Squat:
Legpress:
SLDL:
Single leg curl:

Barbel calfraise:
Seated calfraise:

Ab-work:

Voeding, vrijdag 03-01-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 90g havermout + 30g rozijnen + multivit + biergist
12:15 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:00 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + appel
15:30 3g beta-alanine + 4g BCAA
Post-workout: 40g dextro + 30g whey + banaan
18:00 Tagliatelle met spinazie, kookroom, hamblokjes en knoflookcroutons + 20g casseine

~2740kcals, E/K/V = 190g (28%) / 330g (48%) / 75g (24%)

Al een idee hoe je je schema gaat indelen?

• #9.979
Nog niet echt. Ik wil denk toch een kracht element gaan toevoegen en kreeg van Mc HST als advies, maar Wendler heeft zich ook al bewezen...jij nog adviezen?

De beste wensen bro!

Als ik je mijn ervaring mee mag geven; ik vond HST totaal niet uitdagend en het het heeft mij geen noemenswaardige gains op geleverd. De De eerste paar trainingen stellen zo weinig voor dat het nog steeds als deload voelde. Wendler is elke training weer een uitdaging, en heeft zich al bewezen zoals je zelf al zegt. Mijn advies zou zijn; pak gewoon een variant van wendler 5/3/1. Als je toch echt iets anders wil vind ik Doggcrapp ook wel een aanrader voor een paar maanden.

Terug
Naar boven