Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.061
De training van daarnet..

PUSH!
Dumbell press:

12kg: 12
20kg: 12 (warmup)
28kg: 12
32kg: 12
36kg: 8 (pff, pittig zat!)

Dumbel shoulder press:
16kg: 12 (warmup)
24kg: 12 (top MMC!:fire:)
28kg: 12, 12 (nice!:D)

Incline dumbelpress:
20kg: 12 (best easy)
24kg: 12, 12 (prima pompje!:fire:)

Single arm side raise:
5kg: 15, 15 (flink strepen op mijn borst en schouders:thumb:)
7kg: 15 (:fire:)

Seated cable fly's:
3 setjes pompen :fire:

Dippen:
Bw: 12, 12, 12 (beetje met TUT gespeeld om de oefening zwaarder te maken.. :D)

V-handle pushdown:
17.5kg: 12
21.5kg: 12
25kg: 12 (prima oefening!:fire:)

Single arm reverse grip pulldown:
5kg: 12, 12
7kg: 12 (nipt:fire:)

Smith shrugs:
60kg: 12 (warmup)
80kg: 12, 12, 10 (prima TUT & MMC:thumb:)

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(wat een topgym, Flexx in Gouda!:thumbs: Ik ga er een weekje proeftrainen (vanaf maandag):D)

• #27.062
Gast... Er mag toch gereageerd worden of niet. Je kunt ook op die argumentatie in gaan ipv altijd standaard roepen hoe kut powerlifting is. Prima als je dat vindt, ik reageer alleen op het aloude 'powerlifters zijn dik'-argument dat gewoon grotendeels niet meer klopt en geef aan dat de sport veel meer mainstream geworden is en gemiddelde sportschoolgangers nu ook vaak competitief meedoen in licht- en middengewichtklasses.

Bodybuilding is een ander verhaal, op een podium in je slip staan flexen - met alle respect - kun je toch moeilijk bestempelen als sport. Het trainen in de sportschool an sich zou je als sport kunnen zien en dat maakt dus dat volgens dat idee een bodybuilder niet per se op een podium hoeft te staan om een bodybuilder genoemd te worden. Je kunt moeilijk iemand die in een gym wat ongejureerde 1rm's neer zet direct een powerlifter noemen.
Hmm..ik blijf het een kromme vergelijking vinden, maar snap je standpunt wel..

Als je omvalt met FR SQ is dat vaak een teken dat je upperback niet sterk genoeg is om je bovenlichaam te stabiliseren als de bar op je schouders ligt ;)
Ik heb ook geen ruggegraat:roflol:

Aardig pompwerk weer :)
Ga je overstappen?

• #27.066
M'n oude gym vroeger in Gouda. Lekker veel HS apparaten om mee los te gaan. Weet niet of het veel veranderd is nu aangezien het nu van Flexx gym Waddinxveen erbij getrokken is?
Volgens mij niet! Zag er allemaal goed uit met vreselijk veel keus en plateloaded HS shit:thumb:

Aardig pompwerk weer :)
Ga je overstappen?
Misschien ewrbij..daluren abbo kost 15euro per maand..
Kun je aub een apart topic aanmaken voor je trainingen en dit topic niet verstoren ?
:roflol:

Stelletje rellers!

Er zijn momenteel 10 gebruikers aanwezig in dit topic (7 leden en 3 gasten).
  1. Skatermarvin,
  2. Sanca,
  3. Robke78,
  4. Banshee,
  5. LeonM,
  6. Wengstertje,
  7. flexx123

Volgens mij niet! Zag er allemaal goed uit met vreselijk veel keus en plateloaded HS shit:thumb:
Als het hetzelfde is gebleven kan je helemaal je ei kwijt. En helemaal niet duur imo. Tegenover coffeeshop de Animo in hetzelfde straatje als So What?! Is het toch nog wel?

Hmm..ik blijf het een kromme vergelijking vinden, maar snap je standpunt wel..

Dus conclusie? Wedstrijdpowerlifters zijn shredded en powerlifters die geen wedstrijden doen en dus ook geen powerlifters zijn zijn dik :scratch: Om het dan duidelijk te houden...
hoe noemen we powerlifters die geen wedstrijden doen en dus ook geen powerlifters zijn vanaf nu?

Dus conclusie? Wedstrijdpowerlifters zijn shredded en powerlifters die geen wedstrijden doen en dus ook geen powerlifters zijn zijn dik :scratch: Om het dan duidelijk te houden...
hoe noemen we powerlifters die geen wedstrijden doen en dus ook geen powerlifters zijn vanaf nu?

DBB'ers ?

onee die liften niet eens

Misschien moet je een wedstrijdje andermans woorden verdraaien doen @Robke78

dan win je nog eens wat

Jij begint hier onderscheid te maken tussen al dan niet wedstrijdpowerlifters @tymboo Nou, gezien we de niet wedstrijdpowerlifters geen powerlifters mogen noemen van jou, wat dan wel?

Goede afspraken maakt dikke vrienden. Voor je het weet stoot je hier weer iemand tegen de borst :p
Tymboo bedoelt waarschijnlijk dat die dikke mensen in je gym etc, waarschijnlijk gewoon geen powerlifters zijn. Wat ze wel zijn moet je aan hunzelf vragen.

Wanneer is iemand volgens jou een powerlifter dan?

Als iemand, om maar sheiko als voorbeeld te nemen, een template volgt en alle lifts doet zoals de regels van de kunst, kan je toch maar moeilijk zeggen dat het geen powerlifter
is omdat die een bepaalde gewichtsklasse niet hoort te halen? Of omdat die geen wedstrijden doet? Er zijn toch tal van mensen die een sport beoefenen zonder de nood om
wedstrijden te doen.

Alleen die naam flexx gym is al top:)

Maar heb je nou in je pauze getraind en ben je daarna weer gaan werken?

Als iemand, om maar sheiko als voorbeeld te nemen, een template volgt en alle lifts doet zoals de regels van de kunst, kan je toch maar moeilijk zeggen dat het geen powerlifter
is omdat die een bepaalde gewichtsklasse niet hoort te halen? Of omdat die geen wedstrijden doet? Er zijn toch tal van mensen die een sport beoefenen zonder de nood om
wedstrijden te doen.

Dat noemen ze volgens mij een powerbuilder.

Terug
Naar boven