- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja, doe dat er ook nog maar bij

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als iemand, om maar sheiko als voorbeeld te nemen, een template volgt en alle lifts doet zoals de regels van de kunst, kan je toch maar moeilijk zeggen dat het geen powerlifter
is omdat die een bepaalde gewichtsklasse niet hoort te halen? Of omdat die geen wedstrijden doet? Er zijn toch tal van mensen die een sport beoefenen zonder de nood om
wedstrijden te doen.
Klopt. Op de vest..Als het hetzelfde is gebleven kan je helemaal je ei kwijt. En helemaal niet duur imo. Tegenover coffeeshop de Animo in hetzelfde straatje als So What?! Is het toch nog wel?
hmm..Dus conclusie? Wedstrijdpowerlifters zijn shredded en powerlifters die geen wedstrijden doen en dus ook geen powerlifters zijn zijn dikOm het dan duidelijk te houden...
hoe noemen we powerlifters die geen wedstrijden doen en dus ook geen powerlifters zijn vanaf nu?

Misschien moet je een wedstrijdje andermans woorden verdraaien doen @Robke78
dan win je nog eens wat

Dat is ook wat ik lees..Jij begint hier onderscheid te maken tussen al dan niet wedstrijdpowerlifters @tymboo Nou, gezien we de niet wedstrijdpowerlifters geen powerlifters mogen noemen van jou, wat dan wel?
Levensvragen..

Goede afspraken maakt dikke vrienden. Voor je het weet stoot je hier weer iemand tegen de borst![]()

Wanneer iemand volgens de regel een powerlifting schema volgt..van mij hoef je niet perse wedstrijden te doen..
Tymboo bedoelt waarschijnlijk dat die dikke mensen in je gym etc, waarschijnlijk gewoon geen powerlifters zijn. Wat ze wel zijn moet je aan hunzelf vragen.
Ieder dik persoon in mijn gym voortaan maar aanzien voor powerlifterO god..niet doen!!
Hier kan ik me eigenlijk wel in vinden..Als iemand, om maar sheiko als voorbeeld te nemen, een template volgt en alle lifts doet zoals de regels van de kunst, kan je toch maar moeilijk zeggen dat het geen powerlifter
is omdat die een bepaalde gewichtsklasse niet hoort te halen? Of omdat die geen wedstrijden doet? Er zijn toch tal van mensen die een sport beoefenen zonder de nood om
wedstrijden te doen.
Jup.. heb in mijn pauze getraind. Maar mocht ik overstappen dan is dat meestal niet de insteek. Maar de mogelijkheid is er wel bij ons om je pauze wat te verlengen. Scheelt je toch weer 45 minuten nutteloze pauze tijd..Alleen die naam flexx gym is al top
Maar heb je nou in je pauze getraind en ben je daarna weer gaan werken?
Zoveel namen, voor eigenlijk een zelfde 'hobby'
inderdaad
Whahaha
Ben ik niet goed bezig dan..dat is gewoon een krachtsporter.
en als hij de lifts uitvoerd zoals het hoort volgens de regels is hij gewoon goed bezig

Klopt..
Steeds meer mods in mijn log...welkom. Zijn jullie hier om te rellen of om deze te voorkomen..

dat is gewoon een krachtsporter.
en als hij de lifts uitvoerd zoals het hoort volgens de regels is hij gewoon goed bezig
GodverDat is gewoon bs imo. Bodybuilders, strongmen, powerlifter zijn dus allemaal krachtsporters als ze geen wedstrijden doen? Terwijl het gewoon heel andere trainingsmethodes zijn.
Dit toont imo nog maar eens aan wat voor een 'heilig huisje' dat hele PL gebeuren is. De baarden hebben jullie al, het geloof ook, nu alleen nog de vrouwen overtuigen om kneesleeves
of iets dergelijks over hun kop te trekken en de rest van het forum proberen te bekeren.
Dat laatste stukjeNee, het is gewoon allemaal hetzelfde, alleen bodybuilders maken het graag specialer dan het is.Dat is gewoon bs imo. Bodybuilders, strongmen, powerlifter zijn dus allemaal krachtsporters als ze geen wedstrijden doen? Terwijl het gewoon heel andere trainingsmethodes zijn.
Dit toont imo nog maar eens aan wat voor een 'heilig huisje' dat hele PL gebeuren is. De baarden hebben jullie al, het geloof ook, nu alleen nog de vrouwen overtuigen om kneesleeves
of iets dergelijks over hun kop te trekken en de rest van het forum proberen te bekeren.
+1. En ik mis ook nog de traditionele cm buikomtrek meting. Ik zag wel de kip en spinazie zonder rijst weer in het after binge menu

Nee, het is gewoon allemaal hetzelfde, alleen bodybuilders maken het graag specialer dan het is.
Dat vinden wij 'bodybuilders' ook van de powerliftersNee, het is gewoon allemaal hetzelfde, alleen bodybuilders maken het graag specialer dan het is.
Ok, ok..
Klopt..geen rijst en havermout vandaag. Alleen op de weegschaal gestaan.. +0.7kg en lekker fluffy..+1. En ik mis ook nog de traditionele cm buikomtrek meting. Ik zag wel de kip en spinazie zonder rijst weer in het after binge menu![]()
Nu is het wel vrijdag! Er mag weer een rel ontstaan...Ik zal jou even quoten hé...
Niet iedereen traint op dezelfde manier of met dezelfde template dus er is idd niet één manier van trainen.
En die hebben toevallig ook allemaal andere namen.

Ik ben gewoon erg goed in het onthouden van voedsel...Ik zie Marvin al helemaal zitten met zn notitieblokje naast zn bord

Het doel in in ieder geval de offseason is toch hetzelfde, namelijk spoergroei?Ik zal jou even quoten hé...
Niet iedereen traint op dezelfde manier of met dezelfde template dus er is idd niet één manier van trainen.
En die hebben toevallig ook allemaal andere namen.
Het doel in in ieder geval de offseason is toch hetzelfde, namelijk spoergroei?