MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik dacht bodylifter.

Als iemand, om maar sheiko als voorbeeld te nemen, een template volgt en alle lifts doet zoals de regels van de kunst, kan je toch maar moeilijk zeggen dat het geen powerlifter
is omdat die een bepaalde gewichtsklasse niet hoort te halen? Of omdat die geen wedstrijden doet? Er zijn toch tal van mensen die een sport beoefenen zonder de nood om
wedstrijden te doen.

dat is gewoon een krachtsporter.
en als hij de lifts uitvoerd zoals het hoort volgens de regels is hij gewoon goed bezig

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.087
Als het hetzelfde is gebleven kan je helemaal je ei kwijt. En helemaal niet duur imo. Tegenover coffeeshop de Animo in hetzelfde straatje als So What?! Is het toch nog wel?
Klopt. Op de vest..

Ben toch stevig aan het twijfelen! Mijn eigen gym kost met 38euro per maand. Daluren bij Flex 15euro. Echter betekent het wel dat ik in het weekend heen en weer moet gaan rijden als ik wil trainen.

Er is wel echt een stuk meer qua alles...HELP!

Dus conclusie? Wedstrijdpowerlifters zijn shredded en powerlifters die geen wedstrijden doen en dus ook geen powerlifters zijn zijn dik :scratch: Om het dan duidelijk te houden...
hoe noemen we powerlifters die geen wedstrijden doen en dus ook geen powerlifters zijn vanaf nu?
hmm.. :scratch:

DBB'ers ?

onee die liften niet eens
:roflol:

Misschien moet je een wedstrijdje andermans woorden verdraaien doen @Robke78

dan win je nog eens wat
Jij begint hier onderscheid te maken tussen al dan niet wedstrijdpowerlifters @tymboo Nou, gezien we de niet wedstrijdpowerlifters geen powerlifters mogen noemen van jou, wat dan wel?
Dat is ook wat ik lees..
Ben je nou zo stom of doe je maar alsof? :roflol:
Levensvragen..

...aaaand we have a winner!
Goede afspraken maakt dikke vrienden. Voor je het weet stoot je hier weer iemand tegen de borst :p
Wanneer is iemand volgens jou een powerlifter dan?
Wanneer iemand volgens de regel een powerlifting schema volgt..van mij hoef je niet perse wedstrijden te doen..
Tymboo bedoelt waarschijnlijk dat die dikke mensen in je gym etc, waarschijnlijk gewoon geen powerlifters zijn. Wat ze wel zijn moet je aan hunzelf vragen.
:roflol: Ieder dik persoon in mijn gym voortaan maar aanzien voor powerlifter

@Hell93 had er wel een duidelijkere mening over.
O god..niet doen!!
Als iemand, om maar sheiko als voorbeeld te nemen, een template volgt en alle lifts doet zoals de regels van de kunst, kan je toch maar moeilijk zeggen dat het geen powerlifter
is omdat die een bepaalde gewichtsklasse niet hoort te halen? Of omdat die geen wedstrijden doet? Er zijn toch tal van mensen die een sport beoefenen zonder de nood om
wedstrijden te doen.
Hier kan ik me eigenlijk wel in vinden..

Alleen die naam flexx gym is al top:)

Maar heb je nou in je pauze getraind en ben je daarna weer gaan werken?
Jup.. heb in mijn pauze getraind. Maar mocht ik overstappen dan is dat meestal niet de insteek. Maar de mogelijkheid is er wel bij ons om je pauze wat te verlengen. Scheelt je toch weer 45 minuten nutteloze pauze tijd..

Dat noemen ze volgens mij een powerbuilder.
Zoveel namen, voor eigenlijk een zelfde 'hobby'
Ja, doe dat er ook nog maar bij :roflol:
:roflol: inderdaad
:marvin:
Whahaha
en als hij de lifts uitvoerd zoals het hoort volgens de regels is hij gewoon goed bezig
Ben ik niet goed bezig dan..:rolleyes:
Klopt..
Steeds meer mods in mijn log...welkom. Zijn jullie hier om te rellen of om deze te voorkomen..:rolleyes:

Ik ga niet teveel uitwijden over het gevreet gister, maar heb nog steeds een beetje buikpijn en een verhoogde lichaamstemperatuur voor mijn gevoel..

Compensatie dagje!!

Pull!
T-bar row:
20kg: 8
40kg: 8 (warmup)
55kg: 4x6-8

Pulldown/pullup:
Bw: 30-40reps

CG cable row:
..kg: 8 (warmup)
..kg: 4x6-8

Preacher curl:
17.5kg: 12 (warmup)
26.5kg: 2x12-15

Hammer curl:
..kg: 10 (warmup)
..kg: 3x10-15

Rope facepull:
..kg: 10 (warmup)
..kg: 3x10-15

Strafcardio, ..:
..min / ..km / ..kcals / HR~

Voeding, vrijdag 28-10-2016:
7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie (moaaaaar coffee!!)
11:00 25g whey isolaat (XXL) + 20g nightprotein + multivit + vit D
12:30 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 15g pump blend + appel
Intra-workout: 10g BCAA sensation (4:1:1 Dedicated)
Post-workout: 35g whey isolaat
18:30 Avondeten (~700kcals) + 25g nightprotein (XXL)

~1650kcals, E/K/V = 210g (51%) / 100g (25%) / 45g (24%)

Dat is gewoon bs imo. Bodybuilders, strongmen, powerlifter zijn dus allemaal krachtsporters als ze geen wedstrijden doen? Terwijl het gewoon heel andere trainingsmethodes zijn.
Dit toont imo nog maar eens aan wat voor een 'heilig huisje' dat hele PL gebeuren is. De baarden hebben jullie al, het geloof ook, nu alleen nog de vrouwen overtuigen om kneesleeves
of iets dergelijks over hun kop te trekken en de rest van het forum proberen te bekeren.

• #27.089
Dat is gewoon bs imo. Bodybuilders, strongmen, powerlifter zijn dus allemaal krachtsporters als ze geen wedstrijden doen? Terwijl het gewoon heel andere trainingsmethodes zijn.
Dit toont imo nog maar eens aan wat voor een 'heilig huisje' dat hele PL gebeuren is. De baarden hebben jullie al, het geloof ook, nu alleen nog de vrouwen overtuigen om kneesleeves
of iets dergelijks over hun kop te trekken en de rest van het forum proberen te bekeren.
Godver:roflol: Dat laatste stukje

Nee, het is gewoon allemaal hetzelfde, alleen bodybuilders maken het graag specialer dan het is.

Geen specificatie van je AYCE Marvin?

• #27.094
Nee, het is gewoon allemaal hetzelfde, alleen bodybuilders maken het graag specialer dan het is.
Dat vinden wij 'bodybuilders' ook van de powerlifters

Geen specificatie van je AYCE Marvin?
Ok, ok..

Bij bowlen: 7 stuks bittergarnituur en 3 koffie met een koekje
Bij binnenkomst in de hal: 6 snoepkikkers
Ronde 1: Biefstuk, twee kipsate, een berg kip in saus, beef in pepersaus en wat kip in zoet zuur
Ronde 2: kip in satesaus, patat & krulfriet met mayo + bordje carpaccio (of hoe je dat ook schrijft)
Ronde 3: tussentoetjes, soesjes, donuts, stuk appeltaart met slagroom, wat spekjes, mini tompouce
Ronde 4: Paar stukjes pizza met shoarma en pepers, stukje kangeroebiefstuk met peren compote + bordje carpaccio
Ronde 5: Stuk biefstuk en varkenshaas met pepersaus + 3 stukjes pizza met knoflooksaus en wat kip met zoet zure saus + 4 spekjes
Ronde 6: 3 bollen ijs met slagroom, 2 soesjes, stukje spekkoek en 2 spekjes + paar stukjes ananas
Ronde 7: 3 bollen vannille ijs met caramelsaus, slagroom en nootjes
Ronde 8: Suikspin met slushpuppy en glas verse sinaasappelsap
Bij weg gaan: 5 snoepkersen en 4 winegums

+1. En ik mis ook nog de traditionele cm buikomtrek meting. Ik zag wel de kip en spinazie zonder rijst weer in het after binge menu :D
Klopt..geen rijst en havermout vandaag. Alleen op de weegschaal gestaan.. +0.7kg en lekker fluffy..
Ik zal jou even quoten hé...

Niet iedereen traint op dezelfde manier of met dezelfde template dus er is idd niet één manier van trainen.
En die hebben toevallig ook allemaal andere namen.
Nu is het wel vrijdag! Er mag weer een rel ontstaan...:rolleyes:

Ik zie Marvin al helemaal zitten met zn notitieblokje naast zn bord

• #27.096
Dat is een flinke maaltijd. Al een schatting van het aantal kCal? :eek:

Hooly crap. That's a whole lotta food :eek:. Dat onthouden van eten herken ik wel trouwens. Daar heb je absoluut geen boekje voor nodig :P.

Ik zal jou even quoten hé...

Niet iedereen traint op dezelfde manier of met dezelfde template dus er is idd niet één manier van trainen.
En die hebben toevallig ook allemaal andere namen.
Het doel in in ieder geval de offseason is toch hetzelfde, namelijk spoergroei?

Het doel in in ieder geval de offseason is toch hetzelfde, namelijk spoergroei?

Zover ik weer is dat voor niet wedstrijdpowerlifters aka krachtsporters en powerlifters bijzaak. En telt alleen het aantal kg op de bar tijdens de main lifts. Een strongman gaat
kijken wat die moet doen om bv om zijn log of stone beter te krijgen en een bb'er gaat kijken of zijn rear delts wel up to par zijn met zijn front delts en daar wat meer werk in steken.

Natuurlijk heb je dan ook nog de niet wedstrijdpowerlifters en powerlifters die een beetje isolatie gaan doen. Maar dat zijn dan eigenlijk powerbuilders hé @Sanca :p

Terug
Naar boven