- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik dacht anders ook dat je op gear doelde. Wat bedoelde je dan ?
Dat je moet eten, trainen, herstellen
Ik ben niet gear obsessed hoor 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht anders ook dat je op gear doelde. Wat bedoelde je dan ?
Ik ben niet gear obsessed hoor 
Dat je moet eten, trainen, herstellenIk ben niet gear obsessed hoor
![]()

Volgens @Sanca zet ik mensen aan tot het gebruik van aas dus ik doe mijn naam weer eer aan![]()

Daarom ook het woordje 'offseason' in een van mijn vorige postsCompleet anders is het inderdaad niet. Maar er is wel verschil zoals je zelf aangeeft. En dus ook verschil tussen de sporten omdat ze een ander doel hebben. Daarom alles maar bestempelen
als krachtsport is gewoon bs. En zeggen dat iemand op een bepaalde manier traint naar gelang zijn doelen en dan niet mogen zeggen dat het een PL'er, SM'er of BB'er is, gewoon omdat
die geen wedstrijden doet is nog grotere bs.
Vind je? Ik betrek dat toch helemaal niet in de vergelijking imo.

Volgens @Sanca zet ik mensen aan tot het gebruik van aas dus ik doe mijn naam weer eer aan![]()
Daarom ook het woordje 'offseason' in een van mijn vorige posts![]()
ja is marvin eindelijk overgehaald? zag wel de ananassen van ruben voorbij komen

ja is marvin eindelijk overgehaald? zag wel de ananassen van ruben voorbij komen

Wat ik nog het mooiste vind was die coach die Marvin had gewonnen. Luistert die eindelijk naar iemand is het een brosciencer.![]()
Lukt aardig aan deze quote te zien..Geen zorgen, @RFFNCK en ik zijn hier om dit log spam- en relvrij te houden.

Whahaha
Snap ik...maar niet op mij stemmen in de contest!
Nee..Spiermassa is direct gerelateerd aan kracht, naast de techniek natuurlijk.
Precies..
Dat is aardig kort door de bocht. Spiermassa is direct gerelateerd aan eten, herstel, trainen, etc... Geen eten bv, geen spieren. Ik heb al zat 'ecto's' so to speak, meer zien liften
dan de buffere gasten. En als je bv je chest opbouwt door fly's, dips, of lord knows what, ga je heus ook niet 1.5x je bw kunnen benchen.
Dit..Ik dacht net dat al die opgepompte bb'ers niet eens zo sterk waren.
Wat ik mij afvraag is: waarom die powerlifters allemaal een fysiek hebben die een gemiddelde bouwvakker ook heeft en bb'ers er zo geweldig bijstaan?

uhu..
dit ook..Meer spier is meer potentie voor kracht, niet dat je per se sterker moet zijn
voor iedereen!!zie hieronder

dit..
en dit..
Kon er op wachten..
true..Wat ik net zeg ja, voor hypertrofie trainen. Dus doe nou niet alsof het compleet anders is want dat is het niet. Het enige verschil is dat we voor een wedstrijd anders specificeren (powerlifter vooral hoge intensiteit squat, bench en deadlift, strongman vooral op z'n events van die wedstrijd en een bodybuilder vooral op z'n conditionering).
Whahaha..is ook zo toch..ouwe rel-modEn zo meteen zeg je weer dat je het niet hebt uitgelokt xD

...Compleet anders is het inderdaad niet. Maar er is wel verschil zoals je zelf aangeeft. En dus ook verschil tussen de sporten omdat ze een ander doel hebben. Daarom alles maar bestempelen
als krachtsport is gewoon bs. En zeggen dat iemand op een bepaalde manier traint naar gelang zijn doelen en dan niet mogen zeggen dat het een PL'er, SM'er of BB'er is, gewoon omdat
die geen wedstrijden doet is nog grotere bs.
Vind je? Ik betrek dat toch helemaal niet in de vergelijking imo.
hij bedoelde gear..Ik dacht anders ook dat je op gear doelde. Wat bedoelde je dan ?
Nee, nee!Dat je moet eten, trainen, herstellenIk ben niet gear obsessed hoor
![]()
Allemaal mooiDat geldt idd voor alle takken van onze mooie krachtsport![]()

Ouwe dealer!Volgens @Sanca zet ik mensen aan tot het gebruik van aas dus ik doe mijn naam weer eer aan![]()

Powerlifters zijn qua shape toch altijd off-season?Daarom ook het woordje 'offseason' in een van mijn vorige posts![]()

Ananassen zijn anabool genoeg!ja is marvin eindelijk overgehaald? zag wel de ananassen van ruben voorbij komen
..
Nog niet maar we komen er wel
Ze zijn niet allemaal zo makkelijk als jij![]()

mogelijk..al blijkt dat hier niet altijd..Ik denk dat ie wel wat meer verstand heeft dan zich te laten lokken door iedereen die gear roept![]()
Ik ben zelf ook (bro-)scientist...dus viel wel in mijn straatjeWat ik nog het mooiste vind was die coach die Marvin had gewonnen. Luistert die eindelijk naar iemand is het een brosciencer.![]()
Het eetschema niet nee..dat ging te ver. Wat is jouw bloedgroep eigenlijk?mooiste is marvin is mister bro science himseln die bro science volgde die dan weer niet

Deadliftplatform en wat powercages. Parkeren is nu ook wel te doen met die nieuwe garage eventueel.Het hek is van de dam ik ga bij Flexx in Gouda trainen. Daar kan ik veel meer bro-science en iso shit doen..![]()
Ik vergeet niks..
..want zo zijn olifanten
hij bedoelde gear..
Of Sheiko en chocomelk?
...en gear

Powerlifters zijn qua shape toch altijd off-season?![]()
Lach die arme jongen niet uit, all veins lost
Grt.
Jan

Ik vergeet niks..
..want zo zijn olifanten

Want ik had maar een beperkt aantal stemmen olifantje.
![]()