XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.101
Dat is een flinke maaltijd. Al een schatting van het aantal kCal? :eek:
Daar begin ik niet aan..:roflol:
Hooly crap. That's a whole lotta food :eek:. Dat onthouden van eten herken ik wel trouwens. Daar heb je absoluut geen boekje voor nodig :P.
Klopt..ik zit nu nog vol. Maar het is niet zo erg als mijn vorige bezoek aan Atlantis

Het doel in in ieder geval de offseason is toch hetzelfde, namelijk spoergroei?
Bij mij niet:roflol:
Zover ik weer is dat voor niet wedstrijdpowerlifters aka krachtsporters en powerlifters bijzaak. En telt alleen het aantal kg op de bar tijdens de main lifts. Een strongman gaat
kijken wat die moet doen om bv om zijn log of stone beter te krijgen en een bb'er gaat kijken of zijn rear delts wel up to par zijn met zijn front delts en daar wat meer werk in steken.

Natuurlijk heb je dan ook nog de niet wedstrijdpowerlifters en powerlifters die een beetje isolatie gaan doen. Maar dat zijn dan eigenlijk powerbuilders hé @Sanca :p
:thumbs:
RELLEN!!!

Zover ik weer is dat voor niet wedstrijdpowerlifters aka krachtsporters en powerlifters bijzaak. En telt alleen het aantal kg op de bar tijdens de main lifts. Een strongman gaat
kijken wat die moet doen om bv om zijn log of stone beter te krijgen en een bb'er gaat kijken of zijn rear delts wel up to par zijn met zijn front delts en daar wat meer werk in steken.
Spiermassa is direct gerelateerd aan kracht, naast de techniek natuurlijk.

Spiermassa is direct gerelateerd aan kracht, naast de techniek natuurlijk.

:orly:

Dat is aardig kort door de bocht. Spiermassa is direct gerelateerd aan eten, herstel, trainen, etc... Geen eten bv, geen spieren. Ik heb al zat 'ecto's' so to speak, meer zien liften
dan de buffere gasten. En als je bv je chest opbouwt door fly's, dips, of lord knows what, ga je heus ook niet 1.5x je bw kunnen benchen.

Wat ik mij afvraag is: waarom die powerlifters allemaal een fysiek hebben die een gemiddelde bouwvakker ook heeft en bb'ers er zo geweldig bijstaan?

:orly:

Dat is aardig kort door de bocht. Spiermassa is direct gerelateerd aan eten, herstel, trainen, etc... Geen eten bv, geen spieren. Ik heb al zat 'ecto's' so to speak, meer zien liften
dan de buffere gasten. En als je bv je chest opbouwt door fly's, dips, of lord knows what, ga je heus ook niet 1.5x je bw kunnen benchen.
Meer spier is meer potentie voor kracht, niet dat je per se sterker moet zijn

Vrijdag snack !!! :popcorn::popcorn:

En meer vvm krijg je door? Juist ja...
Wat ik net zeg ja, voor hypertrofie trainen :). Dus doe nou niet alsof het compleet anders is want dat is het niet. Het enige verschil is dat we voor een wedstrijd anders specificeren (powerlifter vooral hoge intensiteit squat, bench en deadlift, strongman vooral op z'n events van die wedstrijd en een bodybuilder vooral op z'n conditionering).

OMG.. Heerlijke log! :popcorn:

Wat ik net zeg ja, voor hypertrofie trainen :). Dus doe nou niet alsof het compleet anders is want dat is het niet. Het enige verschil is dat we voor een wedstrijd anders specificeren (powerlifter vooral hoge intensiteit squat, bench en deadlift, strongman vooral op z'n events van die wedstrijd en een bodybuilder vooral op z'n conditionering).

Compleet anders is het inderdaad niet. Maar er is wel verschil zoals je zelf aangeeft. En dus ook verschil tussen de sporten omdat ze een ander doel hebben. Daarom alles maar bestempelen
als krachtsport is gewoon bs. En zeggen dat iemand op een bepaalde manier traint naar gelang zijn doelen en dan niet mogen zeggen dat het een PL'er, SM'er of BB'er is, gewoon omdat
die geen wedstrijden doet is nog grotere bs.

En zo meteen zeg je weer dat je het niet hebt uitgelokt xD

Vind je? Ik betrek dat toch helemaal niet in de vergelijking imo.

Terug
Naar boven