Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Daar begin ik niet aan..Dat is een flinke maaltijd. Al een schatting van het aantal kCal?![]()

Klopt..ik zit nu nog vol. Maar het is niet zo erg als mijn vorige bezoek aan AtlantisHooly crap. That's a whole lotta food. Dat onthouden van eten herken ik wel trouwens. Daar heb je absoluut geen boekje voor nodig
.
Bij mij nietHet doel in in ieder geval de offseason is toch hetzelfde, namelijk spoergroei?

Zover ik weer is dat voor niet wedstrijdpowerlifters aka krachtsporters en powerlifters bijzaak. En telt alleen het aantal kg op de bar tijdens de main lifts. Een strongman gaat
kijken wat die moet doen om bv om zijn log of stone beter te krijgen en een bb'er gaat kijken of zijn rear delts wel up to par zijn met zijn front delts en daar wat meer werk in steken.
Natuurlijk heb je dan ook nog de niet wedstrijdpowerlifters en powerlifters die een beetje isolatie gaan doen. Maar dat zijn dan eigenlijk powerbuilders hé @Sanca![]()
RELLEN!!!

.

. Dus doe nou niet alsof het compleet anders is want dat is het niet. Het enige verschil is dat we voor een wedstrijd anders specificeren (powerlifter vooral hoge intensiteit squat, bench en deadlift, strongman vooral op z'n events van die wedstrijd en een bodybuilder vooral op z'n conditionering).