XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Niet een beetje kinderachtig om boos te worden als ik niet op de persoon gestemd heb? :(

Niet een beetje kinderachtig om boos te worden als ik niet op de persoon gestemd heb? :(

Neen, maar je snapt toch wel dat het een beetje lullig was omdat je zijn emoticon in je handtekening had staan, iedereen had wel verwacht van wel eigenlijk. Ik dacht dat je zijn number one fan was :P

Neen, maar je snapt toch wel dat het een beetje lullig was omdat je zijn emoticon in je handtekening had staan, iedereen had wel verwacht van wel eigenlijk. Ik dacht dat je zijn number one fan was :P

Ik kende zijn emoticon eerder dan Skatermarvin himself, want zit nog niet zo heel veel in de logsectie. :$

Dat ze nog in zijn log durft komen... Haal de pek en de veren!

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.149
:roflol: Ik kan me kont ook niet keren en het gaat helemaal fout in mijn LOG

....goooood!:marvin:

:zweet:

• #27.154
Zal ik anders tussendoor ook even een training loggen?

Pull!
T-bar row:

20kg: 8
40kg: 8 (warmup)
55kg: 8, 8, 8
Dropset: 55kg-->40kg-->20kg: 8, 8, 10 (:fire:)

Niet zwaarder gedaan ivm onderrug zeur!

Pullup:
Bw: 8, 6, 6, 5 (man, man..), 4, 4 (toch nog 33 reps)

CG cable row:
92kg: 8 (warmup)
110kg: 10 (laatste 3 reps 10sec. hold), 10 (idem, fuaaark!)
128kg: 15 (lelijke reps..)

Preacher curl:
17.5kg: 12 (warmup)
26.5kg: 15, 15 (nice!:fire:)

Verzwaren naar 27.5kg..

Hammer curl (alternate):

10kg: 10 (warmup)
14kg: 13
12kg: 15 (pomp:eek!:), 15 (3f.)

CG chin-up (midden traps focus):
Bw-50kg: 10 (warmup)
Bw-43kg: 12, 12, 12 (zwaar zat met langere TUT)

Strafcardi-NO:
Skipped, geen zin! En ga morgen al genoeg cardio doen @unlocked

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(matig..)

Tja, en toen kwam ik veel te vroeg thuis! Nog lang geen tijd om te eten en toen bleek maar weer dat low carb trainen en daarna tijd over hebben niet ideaal is. Ging met honger naar de supermarkt..eindstand: thuiskomen met twee zakken chips, apenkoppen, classic snoepmix en een mixzak met chocobars..:marvin:

In de supermarkt al chocokruidnoten gesnaaid en thuis een stuk of 10 winegums en 5 apenkoppen weggewerkt..:roflol:

Wie is discipline..gelukkig is mijn 'avondeten' een maaltijdsalade met slecht 530kcals en mag ik straks nog even naar mijn werk ivm oproepdienst..:sad:

Marvingehalte: :marvin: :marvin: :marvin: (behoorlijk Marvinnen dit weekend!)

Ga je schamen over die chinups als dat echt een negatief gewicht (hulpje) is. Dat moet toch eerder met een extra gewicht kunnen.

• #27.156
Ga je schamen over die chinups als dat echt een negatief gewicht (hulpje) is. Dat moet toch eerder met een extra gewicht kunnen.
Ik zou ehm graag eens voor doen hoe ik deze uitvoer..dan zal ik je daarna vragen het ook te doen..ik weet vrijwel zeker dat je niet 10 reps zonder assist kunt..

Zijn geen standaard chin-ups hè..

Veel plezier bij Unlocked, vergeet niet naar Peacock in concert te gaan!

Hmmm... jij oproepdienst? Net nu ik helemaal niet meer opgeroepen kan worden. :D

lekker getraind! en ik Marvin rustig mee... weekendje weg dus elke dag uit eten dag en hotel. :D ontbijtbuffet!

Terug
Naar boven