- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
is die meet dan alweer een jaar geleden?
ik ben nog net zo zwak als toen![]()
Ik zwakker zelfs

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is best lekker hoor! Rolo op pannenkoeken ook trouwens..

Was het ookKitkat pannenkoeken klinkt wel lekker man, zelf ook maar eens proberen

Ook nice!Loudness over 2 weken lekker dichtbijdan is het ook alweer een jaar geleden van de foxgym meet btw

Was dat die meet waar ik ook bij was?
Ik heb daar alleen maar gepompt..
We worden ook een daagje ouder..

)
)
)Flexx is nice hoor! Het lijkt wel een beetje op een oude zolderkamer in Gouda. Met een beetje schots en scheve vloeren enzo, maar er staat voldoende mooi spul!Training ziet er goed uit marv, schema lijkt veel op die van mij. Ben benieuwd hoe flexx gym is!
Ik heb nog tot 9 december bij mijn oude gym, maar uiteindelijk ga ik daar weg..Ziet er goed uit. Pittige shoulder press!
Ga je nu ook weg bij de oude gym, of doe je deze erbij?
Dat is waar ook..en aan het eind nog een 200kg deadliftja was je ook bij deed je die heavy shoulder presses met 40 kg![]()
Is best lekker hoor! Rolo op pannenkoeken ook trouwens..

inderdaadVan wat ik tot nu toe op heb meer dan prima!Hoe zijn die maaltijden van fuel your body? Misschien paar in slaan als ik echt tijd nood heb.
Probeer ze ook voor Fuelyourbody eerlijk te beoordelen:
Nope. Als het smerig zou zijn zou ik het ook posten. Er is niet vanuit fuelyourbody aan mij gevraagd het te doen.
Ja dat is wel duur en dan te denken dat de meeste mensen 4x zoveel meals eten dan jijNope. Als het smerig zou zijn zou ik het ook posten. Er is niet vanuit fuelyourbody aan mij gevraagd het te doen.
Maar post toch al 1000 dingen op een dag, dan kan dat er ook nog wel bij
Verder vind ik de prijs/kwaliteit gewoon goed, maar vind ik het persoonlijk wel te duur om daar altijd mijn meals te bestellen. Gemiddelde meal kost al snel 5-7euro. In mijn geval met 2 per dag komt dat neer op ~80euro per week.
Mijn normale prep kost nog geen 20 denk..

Klopt..dan wordt het verschil nog zieker (kost minimaal 170euro per weekJa dat is wel duur en dan te denken dat de meeste mensen 4x zoveel meals eten dan jij![]()
). Vier meals per dag preppen kost me hooguit 40-50euro. Ook al zou ik meer gaan varieren (wat ik overigens wel langzaamaan wil gaan doen)Nou...ik vind ze niet vies, maar zo'n gezicht trek ik er ook niet bij..

Had eigenlijk best gekund, maar die had ik al opgegeten..

(~800kcals) + 25g nightprotein (XXL)Zeker! Gelijk gebruik van maken..Relaxed dat je nu hacksquat en plate loaded legpress tot je beschikking hebt he.

Thanks!

Misschien ook maar eens de smith squat in mijn schema zetten