AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

I know:sad:

On a serious note. Als zwaar trainen the way to go is for natty's...waarom doen de kuurders dat ook niet gewoon? Ik kan me ergens niet voorstellen dat de zogenaamd meest effectieve trainingmethode anders is voor natty's..
Je zit ook met gewrichten, twee jongens in mijn gym gingen al vroeg kuren, ze wogen maximaal 65kg en gingen als een beest vooruit. Alleen hebben ze nu beide een blessure, omdat ze elke week 5kg op hun bench en andere oefening konden toevoegen. De spier kon het easy aan maar bij de ene het schoudergewricht niet en bij de andere scheurde er iets in.

Je zit ook met gewrichten, twee jongens in mijn gym gingen al vroeg kuren, ze wogen maximaal 65kg en gingen als een beest vooruit. Alleen hebben ze nu beide een blessure, omdat ze elke week 5kg op hun bench en andere oefening konden toevoegen. De spier kon het easy aan maar bij de ene het schoudergewricht niet en bij de andere scheurde er iets in.

Je moet ook niet kuren op 65kg... :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.224
Iedereen roept toch dat ze er hard voor werken :)
Dat is waar...totdat je een keer echt hard moet werken:roflol:

Klopt..je spieren trekken het wel. Pezen en kapsels daarentegen..

65kg en kuren trouwens:roflol:

Of waren het gasten van 1.60m of kleiner?

Wel wat kort door de bocht ;) Maar idd, veel verschil moet er niet zijn tussen de 2
We gaan hier wel vaker kort door de bocht..dus niks vreemds toch?

Je moet ook niet kuren op 65kg... :p
Of <1.60m zijn..

Dat is waar...totdat je een keer echt hard moet werken:roflol:

Klopt..je spieren trekken het wel. Pezen en kapsels daarentegen..

65kg en kuren trouwens:roflol:

Of waren het gasten van 1.60m of kleiner?

Of <1.60m zijn..
Erg genoeg waren ze 175+ en totaal geen massa, ook na de kuur niet:roflol:

EDIT: keek op zijn fb en bij zijn transformatiefoto staat dit: "Toch wat resultaat geboekt!
Links 2015 met het gewicht van 51/52 kilo, Rechts 2016 met het gewicht van 60/61 kilo" HEt is dat ik een kaart krijg als ik de foto post, anders deed ik 't.

EDIT: keek op zijn fb en bij zijn transformatiefoto staat dit: "Toch wat resultaat geboekt!
Links 2015 met het gewicht van 51/52 kilo, Rechts 2016 met het gewicht van 60/61 kilo" HEt is dat ik een kaart krijg als ik de foto post, anders deed ik 't.

Waarom zou je daar een kaart voor krijgen?

Wie is er 1m60 btw :D

• #27.232
Zo iets..

In b4 angry manlets

Wow..all kind of gains!

Waarom zou je daar een kaart voor krijgen?
Wel jammer eigenlijk..
Ik niet..
Lekker klein van stuk:thumb:
Die moet ook niet kuren!!!!!1!!
:roflol:
Omdat Sanca altijd op de loer ligt :evil:

Schending van privacy ... anders kan het wel in het superdudes topic :marvin:
En daar mag het wel:roflol::roflol:

Er zijn genoeg kuurders die zwaar trainen Marvin.Sterker nog, de sterkste pl'ers zitten uiteraard allemaal aan de drugs.
Echter, net als onder de natty's heb je de mensen die maar wat aankloten en de mensen die er serieus voor gaan!

• #27.235
Er zijn genoeg kuurders die zwaar trainen Marvin.Sterker nog, de sterkste pl'ers zitten uiteraard allemaal aan de drugs.
Echter, net als onder de natty's heb je de mensen die maar wat aankloten en de mensen die er serieus voor gaan!
Waarom denk iedereen toch dat powerlifting de enige weg naar Rome is?

• #27.237
Omdat dit nog altijd het fundament blijft van de krachtsport, welke tak je ook kiest.
Ik ben ervan overtuigd dat je zonder ook maar een squat te maken ook goede benen kunt opbouwen..

Of ben ik nu aan het vloeken in de kerk?

Hah kuurders die beter op hun dieet letten, ik zit op een iffym :marvin: dieet en groei als kool, maakt niet uit wat ik doe. Het enige wat m'n yolo dieet een beetje begrenst is m'n bloeddruk. Maar ook natty's kunnen gewoon met chocola, chips etc groeien, als je maar voldoende eiwitten en kcals naar binnen werkt.

Maar idd met dat kuurders zwaarder trainen is toch wel een lastiger geval. Ik trainde wel ramzwaar bij m'n eerste cycle, en toen was het rip alle gewrichten en pezen. Nu blijf ik soms nog een week op hetzelfde gewicht, en ga ik niet 2 x per week met letterlijk alles omhoog. Kuren = meer ruimte voor fouten, maar ook daarmee is het des te meer massa je hebt des te minder ruimte je hebt voor fouten.

Terug
Naar boven