Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel een MILF gezien die iedere keer als ze er is alleen maar billen traint en buik..

), 15 (laatste set 10 normale reps en 5 reps met 10sec TUT
)
), 8 (idem), 8, 8 (toe's in, nipt!
)
)
)
)
! Moet overigens een beetje om vergaderingen heen eten, dus heb het 1 en ander omgegooid..
Jup.. het is deze van panatta:Goeie training marv, is die calf raise machine staand?
Marvin ze vanavond![]()
Echt genieten inderdaad! Op deze manier ga ik benen trainen nog leuk vinden..Nice man. Leuk als je zoveel verschillende toestellen hebt.

Het is aan de ene kant chill, maar aan de andere kant..schijven erop..schijven eraf..nog meer schijven erop en alles weer eraf etc.Goeie tren en jelly op al die plate loaded apparaten!

Hmm...maar wie is MMC?Die staande calf raise zou je wel snel in gewicht kunnen verhogen, wij hebben een plate loaded die ik begon op 80 en nu met 150 3x8 kan.
Maar nog steeds teamnocalves![]()
Het is aan de ene kant chill, maar aan de andere kant..schijven erop..schijven eraf..nog meer schijven erop en alles weer eraf etc.
Nu heb ik gister bewust gekozen mijn legpresses wat lichter te doen, maar met 6-8 reps ga je dan al snel naar 200kg of meer..
Hmm...maar wie is MMC?

Klopt..daarom deed ik die laatste 5 reps met die horor TUT van 10seconden..dan wordt 90kg ook wel zwaarDat is idd wel irritant..heb ik bij onze leg press ook.
200kg kun je makkelijk 20x reppen man![]()

Klopt..daarom deed ik die laatste 5 reps met die horor TUT van 10seconden..dan wordt 90kg ook wel zwaar![]()
Gewoon reppen met zoveel mogelijk gewicht 
"Ik ben Marvin, en ik ben een bro-scientist.."Tja daar doe ik niet aanGewoon reppen met zoveel mogelijk gewicht
![]()

I know

Dat zouden ze ook moeten doen, maar met ondersteuning komen ze er ook mee weg om maar wat te doen.I know
On a serious note. Als zwaar trainen the way to go is for natty's...waarom doen de kuurders dat ook niet gewoon? Ik kan me ergens niet voorstellen dat de zogenaamd meest effectieve trainingmethode anders is voor natty's..
Zit wat in..Dat zouden ze ook moeten doen, maar met ondersteuning komen ze er ook mee weg om maar wat te doen.
I know
On a serious note. Als zwaar trainen the way to go is for natty's...waarom doen de kuurders dat ook niet gewoon? Ik kan me ergens niet voorstellen dat de zogenaamd meest effectieve trainingmethode anders is voor natty's..
Laat de AAS gebruikers dit maar niet horen..Wat @Spanning Tree zegt idd, beetje pompen is dan voldoende
Laat de AAS gebruikers dit maar niet horen..
Die hebben het altijd over extra hard trainen, nog beter op je eten letten etc. etc..