AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik ben ervan overtuigd dat je zonder ook maar een squat te maken ook goede benen kunt opbouwen..

Of ben ik nu aan het vloeken in de kerk?

+1 altijd maar dat gezeik van die compounds. Er zijn tal van alternatieven om die te vervangen als louter hypertrofie je doel is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.242
Hah kuurders die beter op hun dieet letten, ik zit op een iffym :marvin: dieet en groei als kool, maakt niet uit wat ik doe. Het enige wat m'n yolo dieet een beetje begrenst is m'n bloeddruk. Maar ook natty's kunnen gewoon met chocola, chips etc groeien, als je maar voldoende eiwitten en kcals naar binnen werkt.

Maar idd met dat kuurders zwaarder trainen is toch wel een lastiger geval. Ik trainde wel ramzwaar bij m'n eerste cycle, en toen was het rip alle gewrichten en pezen. Nu blijf ik soms nog een week op hetzelfde gewicht, en ga ik niet 2 x per week met letterlijk alles omhoog. Kuren = meer ruimte voor fouten, maar ook daarmee is het des te meer massa je hebt des te minder ruimte je hebt voor fouten.
Duidelijk!:thumbs:

Het ging over zwaar trainen toch? Niet over wel of geen compounds..

:choco::marvin::chocoslag:

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.250
+1 altijd maar dat gezeik van die compounds. Er zijn tal van alternatieven om die te vervangen als louter hypertrofie je doel is.
+1 precies dit

Het ging over zwaar trainen toch? Niet over wel of geen compounds..
Het escaleerd snel hier..
Hmm..en ik maar denken dat Jw natty is!
Dit, iemand zonder chemische ondersteuning bouwt no way een goed fysiek op zonder ook de compounds te trainen, ONmogelijk.
Onzin statement..of althans, je hoeft echt niet perse te benchen, deadliften en squatten..

Er zijn legio vervangers..
Dit dus. Als natty ga je heus geen goed fysiek bouwen met isolatiemeuk.
Ook geen slecht fysiek..
Zware bicep curls doen zonder compounds te trainen als natty..? :o
Curls for the girls..

Hé!:mad:

Niet van die gore chocomelk in mijn log! Ga je mond spoelen...met een hamburger ofzo:marvin:

Of gewoon zo een vieze kleffe McD hamburger wegspoelen met Nutricia! de enige echte! :roflol:

Een overhead press of barbell row bv. zie ik ook als een compound ...

Is natuurlijk ook. Maar er zijn tich toestellen waar je net zo goed resultaat krijgt. Het gaat per slot van rekening puur om spieractivatie als spiergroei je doel is.
En met een supported toestel kan je ook zwaarder gaan of meer gaan reppen omdat je niet enkel op de stabiliteit je lichaam afhankelijk bent.

Is natuurlijk ook. Maar er zijn tich toestellen waar je net zo goed resultaat krijgt. Het gaat per slot van rekening puur om spieractivatie als spiergroei je doel is.
En met een supported toestel kan je ook zwaarder gaan of meer gaan reppen omdat je niet enkel op de stabiliteit je lichaam afhankelijk bent.

Ik wacht nog altijd op een voorbeeld van iemand die zo zijn fysiek naturel opbouwde :)

Ik wacht nog altijd op een voorbeeld van iemand die zo zijn fysiek naturel opbouwde :)

Dat gaat natuurlijk moeilijk zijn want zowat iedereen die traint probeerd wel zowat alles ;) Maar je gaat me toch niet zeggen dat jij niet gelooft dat je bv geen dikke quads krijgt van
enkel te legpressen en te hackSQ bv? Uiteindelijk telt spieruitputting & belasting. En op welke manier je die bereikt maakt voor groei niks uit. Zolang je maar blijft overbelasten.

Dat gaat natuurlijk moeilijk zijn want zowat iedereen die traint probeerd wel zowat alles ;) Maar je gaat me toch niet zeggen dat jij niet gelooft dat je bv geen dikke quads krijgt van
enkel te legpressen en te hackSQ bv? Uiteindelijk telt spieruitputting & belasting. En op welke manier je die bereikt maakt voor groei niks uit. Zolang je maar blijft overbelasten.

Ik heb gisteren stiekem nog tegen @IronWarfare gezegd dat hij in zijn geval het misschien wel te kunnen doen met legpress ipv te proberen te squatten maar om dan te gaan zeggen dat compounds overbodig zijn vind ik een brug te ver.

Jup.. het is deze van panatta:

pic-1fe089.jpg
Ik hoor wel eens van hacksquat op calf raise machine... kan dat op deze ook? en zo ja hoe?

maar om dan te gaan zeggen dat compounds overbodig zijn vind ik een brug te ver.

Compounds zie ik persoonlijk wel als dé bouwstenen eigenlijk, isolatie om de puntjes op de i te zetten.

Je groeit zeker wel van (alleen) isolatie hoor, maar je bent wel langer bezig en of je ooit je doelen zult halen ...

Een leg press zou je kunnen zie als een compound, gezien je meerdere spiergroepen aanspreekt. :trollface:

Terug
Naar boven