Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Diepvriesgroenten zijn geweldig. Makkelijk, optimaal behoud van nutrienten en nog smaakvol ook![]()
Broccoli en sperziebonen van muscle meat!

Klopt!Diepvriesgroenten zijn geweldig. Makkelijk, optimaal behoud van nutrienten en nog smaakvol ook![]()
Nogal smaak afhankelijk! En je kunt vaak ook nog kiezen uit bereid, geblancheerd of onbereid..
Moet ik toch ook nog eens proberen..de broccoli puree trouwens?

)
), 10, 8 (op = op)
), 8 (close grip, TUT & sqeez
)
)
)Echt hard gaat het niet, maar langzaam vooruit hoop ik..Lekkere training man! Bench gaat ook weer vooruit, top!
Yeah!!! MOAAAAR CANDY!
Bloemkool...Doperwten met jonge worteltjes
Bloemkool
Spinazie (afhankelijk van bereiding natuurlijk)

Winny?
Heb het beschaafd gehouden en maar ~8 snoepjes gegeten. Desondanks, maar dat is meer met uitzicht op zondag (eten bij Barbacoa in Houten) toch maar naar mijn werk gefietst vandaag...strafcardio!

Dat denk ik ook wel..

4x8x90kg vind ik wel een mooi doel voorlopig bij ~80kg bw
Klinkt ook niet verkeerd!Ik heb vaak de broccoli-, bloemkool- en wortelmix van Lidl. :3
True stortBiefstuk, spareribs en spek, dan zijn groenten overbodig![]()

Pff, gelukkig vieren ze bij mij in de 'stad' geen Sint-maarten...moet wel bekennen dat ik desondanks gisteren maar wel zowat alle snoepjes in huis op heb gegeten

), 5 (geen pauze, vlotte reps!), 5 (voeten staan erg scheef t.o.v elkaar), 5 (moeizaam, maar gecontroleerde reps)
), 15 (prima TUT & MMC)
)
)
)
)
)
)
)
)
)

(Niet maximaal nog!)Werd wel weer eens tijd om even hard aan mijn abs te werken. Toch de core shit ook maar weer een beetje opgepakt..Ook flink core/abs aangepakt! Die woodchoppers zijn relax he?
Zie ik niet echt het nut van..mijn onderrug vind dit al niet geweldig..laat staan dat wanneer je er een schijf op legt..Netjes. Flinke planken inmiddels. Ze ook eens met een schijf op je onderrug proberen nu?