- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die bars in de creatine potdoet me denken aan BB United waar jij ook zo een protein bar at.. beter als creatine toch?
![]()

als dat zo was had ik wel meer massa gehad

Kan je als man wel doen je.

Zie ik niet echt het nut van..mijn onderrug vind dit al niet geweldig..laat staan dat wanneer je er een schijf op legt..
Geweldig!
@Sanca held! Net een prachtige troostprijs ontvangen voor de hunk contest!

Neem je Joel echt serieus trouwens?
Creatine heb ik zowel positief als negatief nog nooit wat van gemerkt, dus dit was zeker een aangename verrassing!Die bars in de creatine potdoet me denken aan BB United waar jij ook zo een protein bar at.. beter als creatine toch?
![]()
Uhu..die repen zijn echt een aanrader!! Props to @XXL Nutrition Wat zijn die nieuwe bars lekker zeg!!

Denk niet dat @Sanca nog een keer deze ellende wil door staan...zowel niet als forum mod, maar ook niet als verzender van de troostprijs..

Je hebt AAS fout geschreven...

Wow...deze comment

Als vrouw ook, maar of dat nu zo een goed idee is..
Ik versterk het voorals nog zo ook wel. Desnoods doe ik een setje extra. Mijn manueel therapeut adviseerde overidens ook squats en deadlifts op de bosu bal..Srs Marvin? Je moet toch juist zorgen dat je de zwakke plek versterkt. Met kleine stapjes natuurlijk.
Goeie prijs. helemaal aangepast aan je smaak![]()
Om mijn kleinere spieren wat meer aan te spreken..
Ik geloof dat hij met pijn aan zijn hart die repen heeft weggegeven en dat snap ik goed
)

Neh, met een korreltje zout. Ik vind zijn filmpjes altijd wel lachen en daarin moedig ik hem ook aan.
Maar zitten verder ook wel positieve dingen tussen, hij is wel sterk en zijn tips zijn soms wel zinvol.
Ga voor goud! Groei-lekker!
jaja..ben aan het bulkenDubbele portie rozijnen... doe maar gek
Klinkt goed: 't Backertje![]()

Poep-lekkerNeh, met een korreltje zout. Ik vind zijn filmpjes altijd wel lachen en daarin moedig ik hem ook aan.
Maar zitten verder ook wel positieve dingen tussen, hij is wel sterk en zijn tips zijn soms wel zinvol.
Ga voor goud! Groei-lekker!
Genieten zeg. Sushi toch?Hngggg... AYCE!
Hier ook hoor! Ik doe mee! Maar heb al getraind.![]()
yes..zo is het! Jij ook!
nog even volhouden!!
Let maar op dat ik je niet defriend met zulke uitspraken.
ga voor goud @Sanca
Dat is wel gelukt!
)
Mijn prep-meals heb ik verplaatst naar zaterdag