AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Zie ik niet echt het nut van..mijn onderrug vind dit al niet geweldig..laat staan dat wanneer je er een schijf op legt..:o

Geweldig!
@Sanca held! Net een prachtige troostprijs ontvangen voor de hunk contest!

Srs Marvin? Je moet toch juist zorgen dat je de zwakke plek versterkt. Met kleine stapjes natuurlijk.

Goeie prijs. helemaal aangepast aan je smaak :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.468
Mother...
Da's mijn groei-lekker stack.. :evilred:
Neem je Joel echt serieus trouwens?

Die bars in de creatine pot :roflol: doet me denken aan BB United waar jij ook zo een protein bar at.. beter als creatine toch? :D
Creatine heb ik zowel positief als negatief nog nooit wat van gemerkt, dus dit was zeker een aangename verrassing!
Uhu..die repen zijn echt een aanrader!! Props to @XXL Nutrition Wat zijn die nieuwe bars lekker zeg!!:meal:
Geweldig!!

Volgend jaar doe ik mee :rolleyes:.
Denk niet dat @Sanca nog een keer deze ellende wil door staan...zowel niet als forum mod, maar ook niet als verzender van de troostprijs..

De verzendkosten waren slechts een eurootje of 16-18 geloof ik..:rolleyes:

Nu vloek je in de kerk meis, EAS + Crea = beest :flexgrin:
Je hebt AAS fout geschreven...:rolleyes:
als dat zo was had ik wel meer massa gehad :sad:
:sad:
Wow...deze comment:roflol:
Als vrouw ook, maar of dat nu zo een goed idee is..
Srs Marvin? Je moet toch juist zorgen dat je de zwakke plek versterkt. Met kleine stapjes natuurlijk.

Goeie prijs. helemaal aangepast aan je smaak :)
Ik versterk het voorals nog zo ook wel. Desnoods doe ik een setje extra. Mijn manueel therapeut adviseerde overidens ook squats en deadlifts op de bosu bal..:o Om mijn kleinere spieren wat meer aan te spreken..

Sanca heeft inderdaad zijn best gedaan om er wat moois van te maken!:D Ik geloof dat hij met pijn aan zijn hart die repen heeft weggegeven en dat snap ik goed:heart:

• #27.469
Zeau..uurtje strafcardio zit er weer op! Het was namelijk weer een aardig Marvin dagje gister (zie vorige pagina..:rolleyes:):marvin:

Strafcardio, (snel) wandelen:
60minuten / 7km / ~400-500kcals

Verder vandaag een chille dag op de planning! Straks eerst even rustig ontbijten met mijn vriendin. Vervolgens om half 2 lunchen bij een eetcafe hier in de stad en uiteindelijk met 3 maten trainen bij Golds in Nieuwegein ([Link niet meer beschikbaar] vervolgens keihard vlees te gaan beuken bij Barbacoa in Houten (http://www.barbacoa.nl/nl/bbq-arrangementen/arrangement-barbacoa.html)...is all you can eat toch?

De voeding wordt dus weer zoals jullie van mij gewend zijn..:marvin:

Voeding zondag 13-11-2016:
6:00 2 koppen koffie
7:00 ~90g kipfilet (over van mealprep)
8:00 2 koppen koffie :coffeepc:
9:30 1 scoop EAS (XXL)
10:30 50g havermout + 30g whey iso (XXL) + 10g rozijnen + 2 mandarijntjes + multivit & vit D
13:30 Lunchen bij "'t Backertje": halve panini met tomaat, kaas en salami & half broodje met kipfilet, ui en ketjap + half stuk appeltaart met slagroom & half stuk chipolata taart :eating:
15:30 Pre-workout: 2 scoops 1M.R + 4g pump-blend (myprotein)
17:30 2 scoops EAS
18:00 AYCE bij Barbacoa:meal:

E/K/V geen idee

GAAAAINS
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dubbele portie rozijnen... doe maar gek :D
Klinkt goed: 't Backertje :thumb:

Neem je Joel echt serieus trouwens?

Neh, met een korreltje zout. Ik vind zijn filmpjes altijd wel lachen en daarin moedig ik hem ook aan.

Maar zitten verder ook wel positieve dingen tussen, hij is wel sterk en zijn tips zijn soms wel zinvol.

Ga voor goud! Groei-lekker!

Hngggg... AYCE! :eating:
Hier ook hoor! Ik doe mee! Maar heb al getraind. :D

De perfecte zondag?! Veel plezier man :D

Ik wil ook ayce gvd :(

Geniet ervan

Neh, met een korreltje zout. Ik vind zijn filmpjes altijd wel lachen en daarin moedig ik hem ook aan.

Maar zitten verder ook wel positieve dingen tussen, hij is wel sterk en zijn tips zijn soms wel zinvol.

Let maar op dat ik je niet defriend met zulke uitspraken.

• #27.476
Dubbele portie rozijnen... doe maar gek :D
Klinkt goed: 't Backertje :thumb:
jaja..ben aan het bulken :roflol:

Poep-lekker
Hngggg... AYCE! :eating:
Hier ook hoor! Ik doe mee! Maar heb al getraind. :D
Genieten zeg. Sushi toch?

De perfecte zondag?! Veel plezier man :D
yes..zo is het! Jij ook!

Ik wil ook ayce gvd :(

Geniet ervan
nog even volhouden!!

Let maar op dat ik je niet defriend met zulke uitspraken.
:roflol: ga voor goud @Sanca

Yep Sushi hier! :D enjoy de zondag! :eatmeat:

• #27.479
:D

Yep Sushi hier! :D enjoy de zondag! :eatmeat:
Dat is wel gelukt!

Lekkere UB training gedaan bij Golds. Mooie, maar zeer onpersoonlijke gym...Niks voor mij voor vast! Wel erg toffe specifieke equipment.

Gewichten weet ik niet meer, maar training was zo iets als: Incline db press, Lat-pulldown, Reverse grip seated cable row, Pec deck, Db press, Db shoulder press, Db curl, Cable tricep extention, dippen en wat front & side raises...

Barbacoa was weer ouderwets gainen zonder trainen..vsnmorgen weer ongeveer 2kg zwaarder (83.2kg:roflol:)

Zo even naar de gym voor een LB workout. Heb niks specifieks gepland, dus kijk wel wat het wordt. Daarna even naar Alexandrium..dus wordt een dagje protein bars..:roflol: Mijn prep-meals heb ik verplaatst naar zaterdag:thumb:

LB:
??

Voeding maandag 14-11-2016:
6:45 2 koppen koffie:coffeepc:
Pre-workout: 1 scoop Assault + 10g BCAA (4:1:1, dedicated) grapefruit
Post-workout: 1 scoop EAS (XXL)
10:00 70g havermout + 30g whey iso (XXL) + 5g rozijnen + 2 koppen koffie + multivit & vit D
13:00 Delicious crunchy protein bar caramel crunch (280kcals, XXL) :heart:
15:00 Mission 1 clean protein bar (210kcals, Muscletech)
17:00 25g nightprotein (XXL)
18:30 Avondeten (~750cals)
20:00 25g nightprotein (XXL)

~2000kcals, E/K/V: 190g (38%) / 185g (37%) / 60g (25%)

En dag leven op supps en protein bars... :roflol: ik zou het echt niet kunnen.... dan neem ik liever eten mee :o
Train ze! Heb ik ook net gedaan.

Terug
Naar boven