Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha..besef ik me nu pas eigenlijk. Bijna de hele dag astronautenvoerEn dag leven op supps en protein bars...ik zou het echt niet kunnen.... dan neem ik liever eten mee
Train ze! Heb ik ook net gedaan.
Maar had geen zin in koude kip en rijst, dus vond dit eigenlijk een prima optieDie heb ik gister nog op...ook lekker!

Wat voor bank??Volgens de Etymologiebank is de naam van de pudding afgeleid van het worstje, omdat de pudding qua uiterlijk zou lijken op de ragout waarin zulke worst zat.
Ze zijn zo lekker! Mijn dank is groot aan @Sanca
Of gewoon een zak apenkoppen.Haha..besef ik me nu pas eigenlijk. Bijna de hele dag astronautenvoerMaar had geen zin in koude kip en rijst, dus vond dit eigenlijk een prima optie

Uiteindelijk werd mijn voeding toch een beetje anders. De tweede protein bar werd een broodje warm vlees bij Delifrance en avondeten werd chickenwings uit de oven met salade en als toetje een berliner bol..

Mwoah..vroeger deed ik het wel netter hoor. Het enige dat ik nog trouw doe is voor mijn doordeweekse dagen meal-preppen. Dat is iedere zondag vaste prik.Je blijft toch wel vrij strict met voeding, ondanks het cheaten, marvinnen, strafcardio etc. etc. Netjes hoor.
Jij hebt ook zwaar werk en gaat waarschijnlijk sporten. Ik zit de helft van de dag op mijn luie reet en heb zondag voor een hele week gegeten..

Zo zie ik er ook uit nuVoor een week eten is eigenlijk ook een vorm van bulken![]()

Mijn onderhoud is het dubbele van wat Marvin vandaag eet.
Je weegt ook twee keer zoveel..Mijn onderhoud is het dubbele van wat Marvin vandaag eet.
Leef de leef. Eet al weken rond de 3600-3800 kcal en gewicht ultra stabiel.
Nah dan zou ik niet op onderhoud eten

Wat een 'beetje' extra spiermassa al niet doet!

Ga meer eten, maak meer mosselmassa, blijf meer kunnen eten.
In mijn geval zorgt dat meer eten voor meer vet-massa..wat er overigens voor zorgt dat je wel meer kunt eten, maar of ik dat nu wil..Ga meer eten, maak meer mosselmassa, blijf meer kunnen eten.
Win-win-win

In mijn geval zorgt dat meer eten voor meer vet-massa..wat er overigens voor zorgt dat je wel meer kunt eten, maar of ik dat nu wil..![]()