MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.501
Lijkt me toch wel verdraaid lastig als je geen spiermassa meer aan kunt maken...dat dere natty max... :p
met een sub-maximale lifestyle verwacht ik geen kilo's VVM nee..het gaat om grammen per jaar. Om daarvoor nu elk jaar 6 maanden als een vet varken rond te gaan lopen..

no thanks..

Ga dan gewoon boven onderhoud eten en zet er 150 mg trenbolono acetato ED naast.

met een sub-maximale lifestyle verwacht ik geen kilo's VVM nee..het gaat om grammen per jaar. Om daarvoor nu elk jaar 6 maanden als een vet varken rond te gaan lopen..

no thanks..

Just kidding bro!

60986311.jpg

no thanks..
Daarbij, wat vind jij sub maximaal? Zolang je goed traint, voldoende eet en goed rust en af en toe wat geks doet. Gaat dit echt niet significant minder opleveren dan autistisch 7x per dag droge rijst met kip of bakkeljauw en de ultieme hardcore bb leef leven.

• #27.507
Ik voel weer een bekende discussie opkomen hier #groundhogday :D
Uhu..
Ga dan gewoon boven onderhoud eten en zet er 150 mg trenbolono acetato ED naast.
Easy does it..
Hmm..best zin in een snickers!:meal:

Of zo'n nieuwe XXL protein bar:heart:

..ik spam er zoveel over dat het lijkt of ik XXL aandelen heb..:roflol:

Daarbij, wat vind jij sub maximaal? Zolang je goed traint, voldoende eet en goed rust en af en toe wat geks doet. Gaat dit echt niet significant minder opleveren dan autistisch 7x per dag droge rijst met kip of bakkeljauw en de ultieme hardcore bb leef leven.
Zoals ik leef is submaximaal..ik kan geen maximale gains verwachten met deze leefstijl.

Verder ben ik wel een voorstander van de 80/20 regel.. 80% bro-food en 20% aanvulling..

Definieer goed trainen..:rolleyes:

:roflol::roflol:

• #27.509
En het mooie is dat het gezeik telkens terugkomt en marv er toch niks van aantrekt, dus compleet nutteloos:)

• #27.516
:aai:
Wat een gezeik altijd op Marvin. Denk dat er stiekem aardig wat leden jaloers zijn op hoe hij erbij staat.
Haha, thanks :heart:

Vooral alles zo serieus nemen
Wie gaan we serieus nemen??

:hornyna:
En het mooie is dat het gezeik telkens terugkomt en marv er toch niks van aantrekt, dus compleet nutteloos:)
Ach..het houdt de boel hier een beetje inleven..:thumbs:

Wakker lig ik er in ieder geval niet van..:marvin:

Zo werkt de 80/20 regel niet Marvin :roflol:

:choco:

Terug
Naar boven