AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik bak ze altijd heel dun en in een normale pan, hou niet zo van dikke meelballen
Het beste is gewoon bepalen hoeveel je van alles gebruikt en dat los invoert in MFP.
Maar dat soort gemierenneuk laat ik wel aan de bodybuilders over. Ik eet er gewoon 1 extra om er zeker van te zijn dat ik genoeg kcal krijg :p

Het beste is gewoon bepalen hoeveel je van alles gebruikt en dat los invoert in MFP.
Maar dat soort gemierenneuk laat ik wel aan de bodybuilders over. Ik eet er gewoon 1 extra om er zeker van te zijn dat ik genoeg kcal krijg :p

Daar begin ik niet aan bij dit soort eten...het past toch niet in de macro's dus gewoon eten tot alles op is :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.543
Myfitnesspal geeft maar 2500 kcals aan voor 15 pannekoeken met stroop? Ik hou dat wel aan dan :p
Ach..hoe belangrijk is het uiteindelijk ook..zowel 2500 als 5000kcals voor 1 meal is voor de meeste van ons eigenlijk een beetje teveel..

Mooie shoulder presses! Ik snap dat dat wel invloed heeft op je bench erna.

Er zit natuurlijk een enorme variatie in de dikte, maar ook grootte pan, hoeveel boter/olie per pnk enz.
Dat laatste is ook waar. We kunnen hier heel stoer opscheppen over hoeveel pannenkoeken we kunnen eten, maar als het verkapte velletjes papier zijn...:rolleyes:

Ik bak ze altijd heel dun en in een normale pan, hou niet zo van dikke meelballen
Beetje in between..het is alleen ook gewoon erg afhankelijk of je veel, weinig of geen boter gebruikt en wat je erop doet of erin stopt..

Mocht niet klagen, daarom de drie apenkoppen..

:roflol: Wel waar dit:thumb:

Daarom ben je ook dik...ooh wacht?

Daar begin ik niet aan bij dit soort eten...het past toch niet in de macro's dus gewoon eten tot alles op is :D
Zo denk ik met pannenkoeken ook altijd...en is het dan nog niet genoeg..dan haal ik wel een extra pak:roflol:

pannenkoeken uit pak??

• #27.546
En anders: up the dose:roflol: ;)

Ja...gewoon lui..melk toevoegen en eieren of alleen water. Mixen en klaar. Waarom zou ik in godsnaam een soort ambachtelijk gaan lopen doen als koopmans het al in een pak gegooid heeft?

Vanmiddag overigens nog luier..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja want melk en eieren aan een pakje toevoegen, of melk en eieren en een snuf zout aan meel toevoegen.....

Je bent dus niet sterk genoeg om de zoutpot even een draai te geven???

• #27.548
Zout is des duivels

• #27.554
:roflol:

Alles is des duivels lijkt het wel!
dan is het helemaal hetzelfde
zelfs uit luiheidsperspectief snap ik het niet
(en als een slag aan een zoutmolen geven teveel gevraagd ik, heb ik best meelij met je vriendinnetje @Skatermarvin
Ik doe liever wat slagen extra bij andere dingen..

Jullie lijken overigens stevige te korten gehad te hebben in vorige relaties:roflol: Jullie lijken soms wel twee seksbeluste pubers die te pas en te pas overal moeten vertellen hoe goed jullie seksleven is..

En nee, ik ben niet jaloers, want mijn seksleven is meer dan prima..
Ik heb gehoord dat hij geen zoutmolen heeft maar een zoutpotje maar zelfs daar te lui voor is.
:roflol:
Het is oprecht zonde van de kcals om die meuk te eten. :roflol:

Met koopmans pannekoeken meel is trouwens weinig mis. Hoogstens een beetje overpriced.
Ik vind die meuk vast prima te eten, maar ben dan ook een culinair barbaar..daarover zo meer:roflol:
Mensonterend dit soort dingen.

B

zonde inderdaad! Gewoon lekker zelf maken.
Luiheid dient de mens! Heb gewoon weinig tijd vandaag..en heb nooit melk in huis. Al zou ik dat wel in huis halen worden het vanavond 20 pannenkoeken ipv 2..:rolleyes:

Enfin..collega's wilden naar de kebab zaak...Marvin gaat mee naar de kebab zaak..:rolleyes:

:marvin:

Voeding, donderdag 17-11-2016:
7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 85g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 175g zilvervliesrijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit + pizza doner met kaas
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
15:00 125g kipfilet + 125g spinazie + appel
Pre-workout: 12g pump blend
Post-workout: 30g whey isolaat
18:30 2 spekpannenkoeken + 25g stroop (~750kcals):marvin: + 50g nightprotein (XXL)

~2800kcals, E/K/V = geen idee

Lekker! Vooral na het stappen trouwens.. :P

Ik doe liever wat slagen extra bij andere dingen..

Jullie lijken overigens stevige te korten gehad te hebben in vorige relaties:roflol: Jullie lijken soms wel twee seksbeluste pubers die te pas en te pas overal moeten vertellen hoe goed jullie seksleven is..

En nee, ik ben niet jaloers, want mijn seksleven is meer dan prima..

Gelukkig heb je een dikke huid Marv! :D

Wacht..

Gaan we nu ook al zeuren over marvins seksleven?:roflol: Lekker broodje trouwens

• #27.560
Ik krijg een dikke huid van zuivel..

Yes srs!

Lekker! Vooral na het stappen trouwens.. :P
Ook als lunch 2.0 hoor..

Maar na stappen nog beter..

Gelukkig heb je een dikke buikMarv! :D

Wacht..
fixed :roflol:

Gaan we nu ook al zeuren over marvins seksleven?:roflol: Lekker broodje trouwens
Valt niks te zeuren hoor..:rolleyes:
Hey ik ben een vrouw.....als ik niet zou zeuren zou je je achter je oren krabben
Ik ben een enorme pleaser..dus denk niet dat mijn vriendin iets te zeuren heeft..:rolleyes:

Terug
Naar boven