- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Goede MMC en diepe stoten?Valt niks te zeuren hoor..
Ik ben een enorme pleaser..dus denk niet dat mijn vriendin iets te zeuren heeft..![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede MMC en diepe stoten?Valt niks te zeuren hoor..
Ik ben een enorme pleaser..dus denk niet dat mijn vriendin iets te zeuren heeft..![]()
Precies! Af en toe lekker diep met een 10 seconde hold..doorduwen!

)
)
. Zware calfraise dit!)
)Ik heb niet getimed, maar 30 seconden kan ook wel.

Snap ik..
Stuk minder!Goeie training marv! Heb je bij die hacksquat en legpress geen last van je rug?
Je hebt altijd wel restjes bloem, zelfrijzend of niet die te weinig zijn om een taart of zo te maken, volkorenmeel, boekweit, maismeel of whatever, ei erdoor, melk en met een vork losraggen. Ook gunstiger dan een pak voor het studenten budget.Het is oprecht zonde van de kcals om die meuk te eten.
Met koopmans pannekoeken meel is trouwens weinig mis. Hoogstens een beetje overpriced.
Ik heb werkelijk buiten het ei om al die dingen niet in huisJe hebt altijd wel restjes bloem, zelfrijzend of niet die te weinig zijn om een taart of zo te maken, volkorenmeel, boekweit, maismeel of whatever, ei erdoor, melk en met een vork losraggen. Ook gunstiger dan een pak voor het studenten budget.

Ik heb werkelijk buiten het ei om al die dingen niet in huis![]()

Ik heb werkelijk buiten het ei om al die dingen niet in huis![]()
Ik dacht ook altijd dat ik het smerig vond...totdat ik het probeerde!Ik heb dat toch nooit begrepen waarom mensen vanalles 'zout' in een zoete pannenkoek steken
Goeie tren Marv. Die legpress zit er stevig werk uit.

Hoezo? Melk is werkelijk nergens goed voor..

scherp!
Spek-appel pannenkoek met stroop

Klinkt ook goed!!
Dat hoeft van mij dan ook wqeer niet...
Maar hou niet van brie..Ooh dat wordt genieten! Ingefit of all you can eat panncakes?Vanavond ook pannenkoeken! Maar dan niet met spek, maar low fat refeed... dus een hoop stroop en allerlei zoete troep![]()
Dat hoeft van mij dan ook wqeer niet...Maar hou niet van brie..
Out en de emoticon laat ik ook maar weer verwijderen denk ik #soni'mdissapointed