Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb al serieus 4 a 5 jaar geen appeltaart meer gezien. Yuuum miss. maar weer eens een x´tje snoepen als ik in de cut zit..
de inner-me wint het vaak

typisch Marvin dagje dit..straks chipolata taart..net alvast wat kruidnoten en een speculaasje..#marvinnen

precies..
er zijn weken dat ik op mijn werk drie keer per week taart of gebak heb..
Haha, appeltaart is gewoon stom toeval. Ik vind gekochte appeltaart nooit lekker. Maar appeltaart van la mama was altijd goed! Maar la mama heeft al erg lang geen appeltaarten meer gebakken dus zodoende koos ik altijd voor een
slagroomtaart 
Is dit nou trouwens een dansense condoom?Haha, appeltaart is gewoon stom toeval. Ik vind gekochte appeltaart nooit lekker. Maar appeltaart van la mama was altijd goed! Maar la mama heeft al erg lang geen appeltaarten meer gebakken dus zodoende koos ik altijd voor eenslagroomtaart
![]()
Huh..? Als je in de cut zit
Oja, vanmorgen nog even een extra workout gedaan..omdat het kan
UB extra:
Seated barbel shoulder press:
27.5kg: 20, 15
47.5kg: 10 (prima!)
57.5kg: 10
67.5kg: 4, 4, 4 (nice!)
Dropset: 67.5kg-->57.5kg-->47.5kg: 4, 5, 5 (fuaark!)
Plate frontraise (back support):
10kg: 15, 15, 15 (TUT & MMC)
Standing cable fly's (high puley):
23kg: 10
32kg: 8, 8, 8 (easy pumpin')
Rope facepull (ramping):
18kg: 15
23kg: 15
27kg: 15 (prima pomp al!)
32kg: 15
36kg: 10+5 reps met 10 seconde hold (fik erin!)
Pushdown:
23kg: 8
36kg: 10
50kg: 9 (1f.), 9 (2f.), 8 (1f. top MMC!)
CG cable curl:
32kg: 15
41kg: 15
50kg: 12 (sqeez!)
59kg: 8 (beuken!), 9 (op = op !)
Machine crunch ss side machine crunch:
36kg: 12, 12, 12 (goede TUT & MMC) ss 30kg: 12, 12, 12 (
)
Rating:![]()
(prima extra workout![]()
)

Haha, appeltaart is gewoon stom toeval. Ik vind gekochte appeltaart nooit lekker. Maar appeltaart van la mama was altijd goed! Maar la mama heeft al erg lang geen appeltaarten meer gebakken dus zodoende koos ik altijd voor eenslagroomtaart
![]()

Komt door het testosteronMmmm, slagroomtaart
Dat is gewoon een dansend mannetje, bah, pervers kereltje ben je ook.

veel spinazi eten, goed voor de potentieDammmmm ik zou een moord doen voor een kapsalon.Ik ga vanavond voor kebab, is alweer eventjes geleden![]()

Ik ben altijd nog een beetje bang voor de turk. Vorige x dat ik daar binnenkwam vroeg ik om sjohamra en dachten ze dat ik ze in de zeik nam.. Dus geen kabub of sjomara meer vooropigJe kunt ook gewoon naar de Turk gaan met €8 a €9, just do it
Nu krijg ikzelf ook zin in een kapsalon dat is nog langer geleden dan een kebab, wel eentje zonder die smerige komkommers dan, blegh.
Ik ben altijd nog een beetje bang voor de turk. Vorige x dat ik daar binnenkwam vroeg ik om sjohamra en dachten ze dat ik ze in de zeik nam.. Dus geen kabub of sjomara meer vooropig

Macros?

ik zou voor een turkse pizza gaan met kebab en alles er op.. daarna nog een kapsalon er bij <3 en als toetje die zoete meuk hoe heet het met die pistache noten.. (damn cut)Iets extra want ik heb net een pizza hesp besteld met kebabvlees #truevegan