- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Jup. Wij allebei..dus zien het gewoon als cheap-ass uit eten gaan.![]()
Ik heb naderhand altijd zo'n slecht gevoel haha. Ga dan sws liever naar burger king.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup. Wij allebei..dus zien het gewoon als cheap-ass uit eten gaan.![]()
Vind het allebei prima eerlijk gezegd. Maar voorkeur heeft toch McDIk heb naderhand altijd zo'n slecht gevoel haha. Ga dan sws liever naar burger king.
Goed om erin te houden IMO

en mijn bakje havermout & grapefruit..Ik heb naderhand altijd zo'n slecht gevoel haha. Ga dan sws liever naar burger king.
.
,vind ik dan, kom daar sowieso ook maar 1a2 keer per jaar denk ik.Een goeie burger is heerlijk! Maar die troep van de grote ketens is echt dramatisch.
Mijn vriendin is er verslingerd aan, ik krijg braakneigingen als ik het nog maar ruik, vroeger wel vaak die hamburgers in grote hoeveelheden versleten met de euro deals maar tegenwoordig krijg ik ze echt niet meer af, bah.
Klopt. Af en toe mensen wat bro-science bij brengen..Af en toe een beetje aan het coachen?
McD is het niet echt voor mij, altijd 1000 gillende kids met ADHD, slap voer, en wat een berg afval op je blad. Heel ander plaatje dan die Meneer Smakers met recyclebaar mandje.

Nou..niet vandaag. Had donderdag nog benen getraind..Met paused 5'jes op 75kg mag dit wel wat zwaarder, 5x2x100 ?
Ik snap die haat richting McD en BK nooit zo..
Ik wel iets vaker..Maar wel lekkerder,vind ik dan, kom daar sowieso ook maar 1a2 keer per jaar denk ik.
Ik discrimineer niet..ik eet overal burgers!Een goeie burger is heerlijk! Maar die troep van de grote ketens is echt dramatisch.
Je kunt inmiddels ook in Nederland wel een lekkerder alternatief vinden.
Hoe is die afkeer ineens gekomen? Docu over CT Fletcher gekeken?Mijn vriendin is er verslingerd aan, ik krijg braakneigingen als ik het nog maar ruik, vroeger wel vaak die hamburgers in grote hoeveelheden versleten met de euro deals maar tegenwoordig krijg ik ze echt niet meer af, bah.
Complete onzin en dat weet je zelf ook. Je fit zelf ook werkelijk alles in je macro's...Dat lijkt mij zeker in jouw geval een goede zaak! Die zooi helpt je hart en vaten compleet om zeep op termijn.
Haha...ik denk niet dat jouw darmen heel blij worden van dergelijk voedsel..Burger King is alleen goed voor koffie.beter dan de McD in ieder geval. Verder zijn ze beiden nergens goed voor vind ik.
![]()

)
)
)
)
)
), 15, 15 (best!)
)
Voor jan lul daar heen gelopen..maar ja gratis (straf)cardio..Erg betrouwbare bron, 1 idioot die dit (niet te controleren) verhaal op internet zet.

Dat lijkt mij zeker in jouw geval een goede zaak! Die zooi helpt je hart en vaten compleet om zeep op termijn.

Hoe is die afkeer ineens gekomen? Docu over CT Fletcher gekeken?

Lekkere train weer Marvin.
Erg betrouwbare bron, 1 idioot die dit (niet te controleren) verhaal op internet zet.![]()

langzaam...heeel langzaam lijkt er soms nog wat progressie in te zitten..Bench goeie kant op man, het is dat ik ff rustig aan moet doen anders ging ik morgen voor de 85
20reps 200kg legpress Nice!
pfff..die kuiten..
Niet alles geloven wat op internet staat..

precies. Bedankt Neet!Lekkere train weer Marvin.
Erg betrouwbare bron, 1 idioot die dit (niet te controleren) verhaal op internet zet.![]()
Ooh shit..ik kan nog van mijn vreetgedrag afkomen naar mate ik ouder wordt?Ik zou nog de bloedvaten hebben van een jong veulen zeiden ze vorig jaar tijdens al de onderzoeken, gelukkig maar want een (echte) dubbele amerikaanse cheeseburger gaat er wel nog altijd vlot in
Met het volwassen worden, het verstand komt met de jaren zeggen ze en dat begin ik steeds vaker te merken
Ook netjes
EN DAT EXCUUS VAN IK HEB DAN OF DAN NOG BENEN GETRAIND WIL IK NIET MEER HOREN OF IK ONTHOUD ME VERDER UIT DIT LOGJE.

er zal ook een hoop gepapagaai zijn op internet..en mocht het wel zo zijn.. /care.Ach, google anders maar eens verder. Zat voorbeelden![]()
Fijn weekend..ik zit alweer te vreten
wat zijn jullie van plan?