XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Iedere maand een jubileum :roflol: nice!

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.703
  • #27.704
Training gister was wel erg free-hand en heb een hoop uitgelegd aan mijn collega waarmee ik ging trainen. Dus misschien pak ik vandaag nog wel even de serie geplande benches mee..

Eten gister was weer heerlijk, maar man, man wat is het druk bij de McD op veijdagavond! Heb me enigzins ingehouden..medium big mac (zonder kaas!) menu met cola light en frietsaus, een McKroket en 6 McNuggets met honing-mosterdsaus...en s'avonds nog wat Ham-Kaas chips en een B52..:zuip:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:marvin:

Was vanmorgen 6:00uur wakker, dus besloten nog even te blijven liggen...keer wat anders om op zaterdag 'uit te slapen' en pas 7:55uur op te staan. Gelijk koffie erin:coffeepc: en mijn bakje havermout & grapefruit..

De planning voor zo! Met misschien nog wat benches...

LB2:
Front squat:

30kg: 10
50kg: 8
60kg: 5 (warmup)
70kg: 3
80kg: doubles?
Zwaarder?

Benchpress:
60kg: 6
70kg: 3 (warmup)
82.5kg: 4x6-8

Seated leg curl:
23kg: 12 (warmup)
43kg: 4x12-15

Leg press (wide stance):
200kg: 3x12-15

Standing leg curl:
20.5kg: 10 (warmup)
27.5kg: 3x10-12

Seated calfraise:
55kg: 10 (warmup)
80kg: 3x10-12

Planck:
3 sets

Extra, ..?

Voeding, zaterdag 26-11-2016:
7:55 2 koppen koffie + 50g havermout + 25g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + grapefruit
Pre-workout: 1 scoop 1MR + 12g pumpblend
Post-workout: 1 scoop EAS (XXL)
11:45 80g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 10g rozijnen + 2 koppen koffie
13:00 95g kipfilet + 1 scoop EAS + 20g nightprotein (XXL)
15:00 Crunchy bar caramel (XXL)
??
??

~??kcals, E/K/V = 195g (35%) / 250g (45%) / 50g (20%)

Af en toe een beetje aan het coachen? :cool:
McD is het niet echt voor mij, altijd 1000 gillende kids met ADHD, slap voer, en wat een berg afval op je blad. Heel ander plaatje dan die Meneer Smakers met recyclebaar mandje.

Een goeie burger is heerlijk! Maar die troep van de grote ketens is echt dramatisch.

Je kunt inmiddels ook in Nederland wel een lekkerder alternatief vinden.

Een goeie burger is heerlijk! Maar die troep van de grote ketens is echt dramatisch.

Mijn vriendin is er verslingerd aan, ik krijg braakneigingen als ik het nog maar ruik, vroeger wel vaak die hamburgers in grote hoeveelheden versleten met de euro deals maar tegenwoordig krijg ik ze echt niet meer af, bah.

Mijn vriendin is er verslingerd aan, ik krijg braakneigingen als ik het nog maar ruik, vroeger wel vaak die hamburgers in grote hoeveelheden versleten met de euro deals maar tegenwoordig krijg ik ze echt niet meer af, bah.

Dat lijkt mij zeker in jouw geval een goede zaak! Die zooi helpt je hart en vaten compleet om zeep op termijn.

Burger King is alleen goed voor koffie. :D beter dan de McD in ieder geval. Verder zijn ze beiden nergens goed voor vind ik. :o

• Like
Waarderingen: 040B
  • #27.713
Af en toe een beetje aan het coachen? :cool:
McD is het niet echt voor mij, altijd 1000 gillende kids met ADHD, slap voer, en wat een berg afval op je blad. Heel ander plaatje dan die Meneer Smakers met recyclebaar mandje.
Klopt. Af en toe mensen wat bro-science bij brengen..:rolleyes:

Ik vind meneer Smakers ook lekker hoor of bijvoorbeeld Pickles. Maar ja, vreemd genoeg kunnen ik en mijn vriendin ook gewoonweg echt zin hebben in McD
Met paused 5'jes op 75kg mag dit wel wat zwaarder, 5x2x100 ?
Nou..niet vandaag. Had donderdag nog benen getraind..

Godver. Die verkopen je exact dezelfde zooi :roflol:.
Ik snap die haat richting McD en BK nooit zo..

Maar wel lekkerder:D ,vind ik dan, kom daar sowieso ook maar 1a2 keer per jaar denk ik.
Ik wel iets vaker..

Je kunt inmiddels ook in Nederland wel een lekkerder alternatief vinden.
Ik discrimineer niet..ik eet overal burgers!
Hoe is die afkeer ineens gekomen? Docu over CT Fletcher gekeken?
Dat lijkt mij zeker in jouw geval een goede zaak! Die zooi helpt je hart en vaten compleet om zeep op termijn.
Complete onzin en dat weet je zelf ook. Je fit zelf ook werkelijk alles in je macro's...

Het feit dat pickles allerlei verse ingredienten gebruikt maakt een dergelijk burger nog steeds niet gezonder dan 1 van de Mc. Kijk over smaak val te twisten, maar als je bij pickles gaat voor de grootste burger en deze aftopt met kaas, bacon en pulled porc ben je naar mijn mening net zo min gezond bezig..
Burger King is alleen goed voor koffie. :D beter dan de McD in ieder geval. Verder zijn ze beiden nergens goed voor vind ik. :o
Haha...ik denk niet dat jouw darmen heel blij worden van dergelijk voedsel..:o

De training van vanmorgen ging lekker!!:D

LB2:
Front squat:

60kg: 5 (warmup)
70kg: 3
80kg: 2, 2, 2, 2, 2, 2 (6x2x80kg, paused!:thumb:)
90kg: 1, 1 (2 paused singles)
100kg: F (beetje ongeconcentreerd er onder gaan staan, dus was zakken tot de safety's en niet meer weg kunnen komen. Daarna geen zin in nog een poging..)

Heb de doubles en singles gesuperset met de bench..omdat het kon..

Benchpress:

60kg: 6
70kg: 3 (warmup)
82.5kg: 6, 6, 6, 6 (niet te gek gedaan. prima MMC & pomp:fire:)

Seated leg curl:
23kg: 12 (warmup)
43kg: 15, 15, 15 (fik erin!:fire:)

Leg press (wide stance):
200kg: 20 (huh??), 17, 16 (2f. :fire:)

Standing leg curl:
20.5kg: 10 (warmup)
27.5kg: 12, 12, 12 (nice:D)

Seated calfraise:
55kg: 10 (warmup)
80kg: 12 (wide stance), 12 (normal), 12 (close stance:D)
95kg: 6, 6, 6 (top!!)

Rope crunch (standing):
32kg: 20
41kg: 15 (easy!)
50kg: 15 (top MMC:fire:), 15, 15 (best!)

Side machine crunch:
30kg: 20
36kg: 20
43kg: 17 (:fire:)

Cardio, (snel)wandelen (moest mijn fiets ophalen bij fietsenmaker):
30 minuten / 3-4km / ~150a200kcals

Eindstand: de fietsenmaker was nog niet aan mijn fiets toegekomen:mad: Voor jan lul daar heen gelopen..maar ja gratis (straf)cardio..

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(meer dan prima training weer!)

Bench goeie kant op man, het is dat ik ff rustig aan moet doen anders ging ik morgen voor de 85:)

20reps 200kg legpress Nice!

Team #installingcalves
Goed man!

Ik zou nog de bloedvaten hebben van een jong veulen zeiden ze vorig jaar tijdens al de onderzoeken, gelukkig maar want een (echte) dubbele amerikaanse cheeseburger gaat er wel nog altijd vlot in :lick:

Hoe is die afkeer ineens gekomen? Docu over CT Fletcher gekeken?

Met het volwassen worden, het verstand komt met de jaren zeggen ze en dat begin ik steeds vaker te merken :marvin:

Ook netjes :thumbs:

EN DAT EXCUUS VAN IK HEB DAN OF DAN NOG BENEN GETRAIND WIL IK NIET MEER HOREN OF IK ONTHOUD ME VERDER UIT DIT LOGJE.

• #27.720
Bench goeie kant op man, het is dat ik ff rustig aan moet doen anders ging ik morgen voor de 85:)

20reps 200kg legpress Nice!
langzaam...heeel langzaam lijkt er soms nog wat progressie in te zitten..

Team #installingcalves
Goed man!
pfff..die kuiten..

vooralsnog #teamnocalves

Niet alles geloven wat op internet staat..

en anders hoop ik dat de conserveermiddelen in de cheeseburger mij ook nog een paar jaar conserveren.. :rolleyes:

Lekkere train weer Marvin.

Erg betrouwbare bron, 1 idioot die dit (niet te controleren) verhaal op internet zet. ;)
precies. Bedankt Neet!

Ik zou nog de bloedvaten hebben van een jong veulen zeiden ze vorig jaar tijdens al de onderzoeken, gelukkig maar want een (echte) dubbele amerikaanse cheeseburger gaat er wel nog altijd vlot in :lick:

Met het volwassen worden, het verstand komt met de jaren zeggen ze en dat begin ik steeds vaker te merken :marvin:

Ook netjes :thumbs:

EN DAT EXCUUS VAN IK HEB DAN OF DAN NOG BENEN GETRAIND WIL IK NIET MEER HOREN OF IK ONTHOUD ME VERDER UIT DIT LOGJE.
Ooh shit..ik kan nog van mijn vreetgedrag afkomen naar mate ik ouder wordt?

Zal het onderstaande niet meer doen Sanca! Wil je niet kwijt :aai:

Ach, google anders maar eens verder. Zat voorbeelden :D
er zal ook een hoop gepapagaai zijn op internet..en mocht het wel zo zijn.. /care.

;) Fijn weekend..ik zit alweer te vreten:marvin: wat zijn jullie van plan?

Terug
Naar boven