- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nomnom..klinkt goed! Ik heb zo een feestje waar ze buiten een pizza oven hebben..dus mag zelf mijn pizza versieren denk.

Krudnoten
Heb erg veel moeite om ze in mijn macro's te fitten. Woensdag waren 70% van mijn carbs uit kruidnoten...
![]()

Woot wootIk moest net spontaan aan je denken
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik moest net spontaan aan je denken

Google jij maar eens naar alien landings in Texas, of chemtrailsAch, google anders maar eens verder. Zat voorbeelden![]()
. Ook zat voorbeelden.Nog een beetje eiwit en vezels erbij en je macro's zijn weer topKrudnoten
Heb erg veel moeite om ze in mijn macro's te fitten. Woensdag waren 70% van mijn carbs uit kruidnoten...
![]()

Boks! Al net zo zuur en moeilijk te overtuigen als ikNiet alles geloven wat op internet staat..
en anders hoop ik dat de conserveermiddelen in de cheeseburger mij ook nog een paar jaar conserveren..
precies. Bedankt Neet!

Google jij maar eens naar alien landings in Texas, of chemtrails. Ook zat voorbeelden.
Nog een beetje eiwit en vezels erbij en je macro's zijn weer top![]()
Boks! Al net zo zuur en moeilijk te overtuigen als ik![]()

whahaha..70% uit kruidnoten. Wel echt lekker die dingenKrudnoten
![]()

Pizza met kroket..waarom ook niet!Ik moest net spontaan aan je denken

I lf it fits..it fits..of niet inderdaadIk heb vanmiddag ook al kruidnoten gegeten, heb een iifym dag maar ik weet niet of het nog fit![]()

ben trots op jullieOja en net ook nog tiramisu gegeten
Gaat lekker Vandaag![]()

Haha...dat vraag ik me ook af. Hoelang nog cutten?
Woot woot
Dit word mijn einde cut, start bulk maaltijd! Waar staat dit op de kaart?![]()
haha..weinig veranderd hier..tof je hier weer te zien!
Haha
Google jij maar eens naar alien landings in Texas, of chemtrails. Ook zat voorbeelden.
is dat niet echt dan..Zo is het maar net..het is weekend zeker?Nog een beetje eiwit en vezels erbij en je macro's zijn weer top![]()
Boks! Al net zo zuur en moeilijk te overtuigen als ik![]()

haha..van mij mag het!

.

deze log is niet zo leuk om te lezen tijdens me cut marv![]()
me laatste refeed word idd niet clean.. eerder weer een 10-15000k challenge

me laatste refeed word idd niet clean.. eerder weer een 10-15000k challenge![]()
daarna wel weer on track natuurlijk