- Waardering
- 23.841
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Stout?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stout?

me laatste refeed word idd niet clean.. eerder weer een 10-15000k challenge![]()

daarna wel weer on track natuurlijk
en de dagen ervoor ook lager kwa kcals
ik ga het zeker loggen haha

afsluiten van me cut, en ik 'cheat' voor de rest nooit eigenlijkSpeciale reden voor, die 'refeed', of gewoon om te genieten?
afsluiten van me cut, en ik 'cheat' voor de rest nooit eigenlijk

4 punts meting van vorige week 7.5 maar dat zal als het goed is nu al wat lager weer zijn en ga nog zeker 3 weken door..Oke! Hoeveel % sta je dan?
En ehhh.. Wat staat er op de planning?

4 punts meting van vorige week 7.5 maar dat zal als het goed is nu al wat lager weer zijn en ga nog zeker 3 weken door..
alles wat ik tegenkom en lekker vind.. heb het al eens eerder gedaan maar had toen van te voren veel te veel gekocht dus nu was het plan van alles een beetje want je wilt natuurlijk wel alles eten
sowieso appeltaart (hele)
turkse pizza/kapsalon
frikandellen broodjes
tosti's
en ga zo maar door :-)
! 
heb al wel een banketstaaf liggen en z'n stol met amandel spijsOh netjes joh!
Ohallala, that's gonna be good!! Ik zou je adviseren alles op de dag zelf te kopen. Zelf vind ik het fijner alles gelijk op te vreten iig![]()

heb al wel een banketstaaf liggen en z'n stol met amandel spijs
broodjes hagelslag of pindakaas gaan er sowieso in de rest zie ik nog wel
iig depleted er aan beginnen

niet een hele nee wil nog meer dingen eten die ik normaal nooit eetGa je dat eten?? Na een banketstaaf ben ik kotsmisselijk![]()

Mag ik zeggen dat ik dit vreemd vind?4 punts meting van vorige week 7.5 maar dat zal als het goed is nu al wat lager weer zijn en ga nog zeker 3 weken door..
alles wat ik tegenkom en lekker vind.. heb het al eens eerder gedaan maar had toen van te voren veel te veel gekocht dus nu was het plan van alles een beetje want je wilt natuurlijk wel alles eten
turkse pizza/kapsalon
frikandellen broodjes
tosti's
Sorry!!deze log is niet zo leuk om te lezen tijdens me cut marv![]()
En? Wat is het geworden gister?Klinkt goed Marvin! Nu lekker uitbuiken op de sofa zeker.
Ik moet nog even een kwartier geduld hebben tot m'n vriendin vrij is en dan is het tijd voor een lekkere zaterdagavond cheat. Zal wel Turks worden. Of pizza.. Met kroketten of zo
Wat betreft die MC burgers.. Ik Geef toe dat ik misschien een beetje doorsla in hoeverre het schadelijk is. Het zal wel komen door mijn persoonlijke afkeer naar de 'smaak' en hun productkeuze.
Begrijp mij niet verkeerd. Als je zoiets once in a while eet, gaat het je niet bizar veel kwaad doen. En wie weet, conserveer je wel wat extra levensjaren ja..![]()
Whahaha..
me laatste refeed word idd niet clean.. eerder weer een 10-15000k challenge![]()
:eating;
Mag je aardig omheen compenseren denk..al denk ik nog altijd dat als je dat 1 keer doet in de x weken dat nooit alles wordt opgenomen..
Zo hoort het ook!daarna wel weer on track natuurlijk
en de dagen ervoor ook lager kwa kcals
Stoute @Sanca
Zo'n soort Michael Phelps challenge..
Genieten lijkt me!!Speciale reden voor, die 'refeed', of gewoon om te genieten?

Ga ik eens ideeen op doen..
Discipline!afsluiten van me cut, en ik 'cheat' voor de rest nooit eigenlijk
..Oke! Hoeveel % sta je dan?
En ehhh.. Wat staat er op de planning?
Goede keuzes! Tosti's heb ik ook al lang niet op!4 punts meting van vorige week 7.5 maar dat zal als het goed is nu al wat lager weer zijn en ga nog zeker 3 weken door..
turkse pizza/kapsalon
frikandellen broodjes
tosti's
Haha..een soort see-food dietOh netjes joh!
Ohallala, that's gonna be good!! Ik zou je adviseren alles op de dag zelf te kopen. Zelf vind ik het fijner alles gelijk op te vreten iig![]()
Pff..die banketstaaf mag je van mij helemaal opvreten. Niet te doen die dingen..heb al wel een banketstaaf liggen en z'n stol met amandel spijs
broodjes hagelslag of pindakaas gaan er sowieso in de rest zie ik nog wel
iig depleted er aan beginnen

Een hele appeltaart daarentegen lijkt me meer dan goed te doen..Ga je dat eten?? Na een banketstaaf ben ik kotsmisselijk![]()

Gun je je het jezelf niet? Of heb je het idee dat je beter gaint op bro-food..? Of gaat het fout als je die dingen wel eet binnen je normale dieet?niet een hele nee wil nog meer dingen eten die ik normaal nooit eet![]()
dat mag..
)

Eigenlijk...werkt wat je beschrijft voor mij ook veel beter..echter hou ik teveel van vreten om me enkel aan mijn bro-food te houden. Daartoe heb ik tegenwoordig gewoon de hoeveelheid havermout en rijst verlaagd als vangnet voor mijn vreet gedrag.ik voel me voor de rest goed op bro food en het 'vult' meer en geniet er ook van dus dan is het al makkelijker uit te houden maar wanneer ik een stukje appeltaart eet bijv. komt de suikerjunk in me naar boven en wil ik de hele taart en dan weet je wel waar de rest van de dag op uitdraait (vooral tijdens cutten moet ik het gewoon mijden)
i freaking love appeltaart :-)
maar straks in januari gaan we ff gezellig wat eten toch?![]()
True..kosten en onnodige kcals...gemiste gains...Oh niks bijzonders eigenlijk! M'n vriendin wou niet bestellen, dus heb zelf maar een simpele omelet met kaas gemaakt en daarna nog wat zelfgemaakte froyo gehad
Ach. Scheelt wel weer qua kosten!

)
)
), 10, 10 (smerige pomp al!
)
)
), 13 (10 explosief en 3 met 5seconde hold
)
)
)De 160-170kg welk ik voorheen deed waren prima. De 210kg welk ik claimde...tja, daar zullen we het maar niet over hebben4x benen... held!
Allereerst is 2x 130 toch prima, zeker als je ze niet vaak meer doet, en misschien was het zo dat de uitvoering 'vroeger' minder netjes was dan tegenwoordig?

De 160-170kg ook hoor. Maar waren singles..
)